دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

اثرات و عوارض مصرف معجون فریب یا کلوچه بیرجندی

معجون که بیشتر به اسم معجون بیرجندی شناخته میشه . 

 یه نوع ماده توهم زاست با نتایجی به مراتب خطرناک تر و شدید تر از حشیش که از روغن کنجد ، روغن بنگ ، زعفران ، ... و کلی مواد دیگه که بیشتر ذاتشون گرمه تشکیل شده که بیشتر در استان خراسان و استان خراسان جنوبی استفاده میشه و بعلت عدم شناخت خیلی از دوستان عزیر براحتی مورد استفاده قرار می گیره و حتی خیلی وقتا براحتی توی عطاری ها بفروش میرسه . 

 که البته الان نسبت به ۳ یا ۴ سال پبش شناخت مردم نسبت به این ماده بیشتر شده. 

 معجون بعلت اینکه راحت خورده میشه و حتی مثل شیرینی مثل باقلوا خوشمزست خیلی راحت استفاده میشه ولی متاسفانه عواقبش از حشیش بیشتره چون اگه زیاد مصرف بشه حالت خفگی شدید به مصرف کننده دست میده و چه بسا حتی سکته مغزی هم دچار بشه .   

من از این ماده مصرف کردم و دفعه  اولی که مصرف کردم حس میکردم دارم جنازه ی خودمو از بالا نگاه می کنم (برون فکنی روح از جسم )ولی دفعات بعد بهش عادت کردم و براحتی باهاش  درگیر شدم .  

اگه کسایی که معجون مصرف میکنن بدون چه جوری عمل میاد اصلا ازش استفاده نمیکنن و چون من نحوه ساختشو دیدم بهتون میگم شاید اگه مصرف کننده بودین یاهستین شما هم مثل من با شنیدن نحوه عمل آوردن معجون دیگه فکر مصرف اونو به سرتون خطور ندین : معجون برای اینکه خوب به عمل بیاد و گیراییش بیشتر بشه بعد از اینکه موادشو باهم مخلوط کردن و قالبشو (که معمولا به شکل لوزیه)در آوردن اونو روی یه ظرف میچینن و بعد روی چاه توالت میذارن به این دلیل که گازی که از دستشویی میاد باعث افزایش گیراییش و در واقع عمل آوری میشه (در واقع تنها راه عمل آوری معجون همینه). شاید اونایی که مصرف میکنن فکر کنن من دروغ میگم ولی بخدا عین حقیقتو میگم .  

میتونید تحقیق کنید .این ماده داره کم کم رواج پیدا می کنه و چون خوراکیه خطراتش کم نیست . اگه یه روزی یه شیرینی بهتون تعارف کردن که بخورین و برین فضا بدونید که دارین معجون میخورین . 

من بهتون پیشنهاد میکنم که اونو نخورین چون مقدمه خیلی خوبیه واسه آشنایی با حشیش و ... .مواد مخدر توهم زا است

منبع همسفر با کنگره 60 یا علی مدد  

مطالبی درمورد معجون (شیرینی متشکل از روغن بنگ ،کنجد و ...) با خطراتی بیشتر از حشیش 

اصول علمی جن گیری و ساخت طلسم و اموزش اتنوبوتانی در کانال سرزمین حکمت آپارات (ایا شما به مراسم زار zar اعتقاد دارید )

تکذیب توزیع معجون های حاوی حشیش در خراسان جنوبی 

 چرا معتادین به مخدر شیشه اقدام به ترک اعتیاد نمی کنند 

فرمول ساخت اکستازی اسلامی یا معجون عشق ابن سینا (اکستاسی گیاهی ... 

مصرف خورش فسنجان باعث استحکام پیوند های روحی روانی در خانواده ها و کاهش تنش عصبی در جامعه می شود 

شیشه و یا کریستال چیست و چه فرقی با متامفتامین دارد - Ananda

 رژیم غذایی و مواد گیاهی موثر در درمان و ترک اعتیاد به ماده مخدر شیشه ... 

شیشه (متامفتامین )غذا سکس و حساب دو دو تا چهار تای دوپامین ... - Ananda

عکس اسکن مغز معتاد به مخدر شیشه (متامفتامین ) 

داروی ترک اعتیاد شیشه (پروتکل درمان اعتیاد متامفتامین آناندا) چیست ... 

مودافینیل در ایران و ایبودیلاست در امریکا کدامین در ترک اعتیاد به متامفتامین (شیشه )موثر ترند 

مشاوره در امور پزشکی و ترک اعتیاد مواد مخدر ۹۰۹۹۰۷۰۴۵۹(شیشه ) 

روانگردان بوسکالین Buscaline ایجاد اسهال نوری light diarrhea می کند ... 

علائم مصرف بیش از حد مخدر شیشه (متامفتامین ) چیست (اوردوز با ... 

مصرف ماده مخدر شیشه ایرانی(افدرون ) بیشتر از کریستال متامفتامین ... 

opium.site: مخدر شیشه (متامفتامین ) راز بین ایران و امریکا را فاش کرد ؟