دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

گاه باشد که کودکی نادان, به غلط بر هدف زند تیری

 گاه باشد که کودکی نادان, به غلط بر هدف زند تیری

بسیاری فکر کردند من با گذاشتن  ۴۰۰ میلیون تومان جایزه   انها را به بازی گرفتم اصلا این طور نیست  من فقط می خواستم نشان بدهم  مردم این کشور دو دسته اند  گروهی شجاعت دارند و بقیه نادان هستند و  این ازمون  فقط مشخص کرد که  چه اندک هستند  افراد شجاع و چه بیشمارند افراد ترسو  و نادان که  از ترس رسوایی شکست در هیچ ازمونی شرکت نمی کنند  انها حتی سعی نکردند همچون  ان کودک نادان رفتار کنند  وحتی شانس خود را بیازمایند  ؟ 

    

  

  

همیشه دوستش دارم  

همیشه دوستش داشتم  همیشه  وقتی با او بودم  در شادی سرخوشی دنیایی دیگر را می دیدم   همیشه او معشوق بود و من عاشق  او ارباب بود و من بنده ای فرمانبردار و اسیر هوسهایش ؟ 

اما ان روز که فهیمد می خواهم او را ترک کنم به من گفت  اگر ترکم کنی تو را تا سرحد مرگ شکنجه ات می دهم  عشق بین من تو عشقی ابدی است یا با من  تا مرگ هستی یا اگر ترکم کنی  تو را ان چنان عذابت می دهم که از شدت درد  از  خدا تقاضای مرگ کنی   

انگاه عقلم نهیب زد این عشق نیست هوس است او را رها کن ؟ 

 بابت  ترک این عشق و جفا به معشوق  او  ابتدا مرا  درد رنچی عظیم دارد و انگاه که خواست رهایم کند گفت هر انچه از جوانی زیبایی سلامت داری  از تو می گیرم  تا بگذارم جانت را به در به بری  

من هر انچه داشتم را دادم و اکنون پیر زشت مریض در گوشه ای در انتظار مرگ هستم  

گاهی ارزو می کردم کاش  فرمان عقل را نمی پذیرفتم و هنوز اسیر عشق  او بودم  زیرا زمانی که با هم بودم مرا عقلی نبود و دیوانگان جهان برایشان بهشت است

چیزی به نام ترک اعتیاد نداریم باید مسیر عشق را عوض کرد 

opium.site: فلسفه اعتیاد در عشق است 

opium.site: عشق به معشوق و اعتیاد به کوکائین فعالیت مشابهی در مغز ... 

opium.site: Phenethylamine فنتیلامین هورمون عشق و اعتیاد و شهوت 

opium.site: عشق و اعتیاد - اعتیاد به عشق 

opium.site: همه ما استعداد تبدیل شدن به معتاد عشق را داریم و هیچ کس نمی ... 

opium.site: مولکول عشق 

opium.site: ژن مسوول اعتیاد در مغز کشف شد 

فرمول ساخت اکستازی اسلامی یا معجون عشق ابن سینا (اکستاسی گیاهی ...