دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

من هر انچه را در زمان تصدی گفتم را تکذیب می کنم ؟


یکی از دوستان تلفن زد گفت
بد جوری به این سردار گیر سه پیچ دادی  کار دستت می دهه ها ؟
گفتم یعنی چی مگه تو برنامه فوتبال 90 را دیشب ندیدی  گفتند مسئولین باید انتقاد پذیر باشند
گفت
برو کشکتو بساب  مگه نمی دانی اینجا کشور گل و بلبل است  این ها همه  حرف  است توی عمل یعنی کشک ؟

گفتم
به بین من دیگه عمرم را کردم  و الان هم محتاج این نیستم که حقوقم را قطع کنند زیرا از هیچ جا حقوقی نمی گیرم الان هم توی کل  حسابم  بیشتراز پول یک باکس سیگار بهمن بیشتر نیست

پولی هم که ندارم بخواهند بلوکه کنند ماشین و خانه هم ندارم  هیچ کجا هیچ سند مللک کارخانه ای به اسمم نیست  چکار می خواهند با من بکنند
وقتی می بینم پدر مادرها ی که بچه هاشون معتاد به مواد مخدر مخصوصا این مخدر گل هستند و مثل ابر بهار گریه می کنند واقعا دلم به درد می اید و وقتی که می بینم بعضی مسئولین با ان عینک های افتابی  توی مصاحبه هاشون خیلی راحت با پیچاندن کلمات  از زیر بار مسئولیت فرار می کنند خون خونم را می خورد
مثلا می گویند ما واردات گل ندارم خوب این به معنای تکذیب رواج  کاشت مخدر گل نیست اما بعد  طرف می گه ما کاشت ماری جوانا هم در ایران نداریم دیگه امپرم می زند بالا 
 فردا روزی هم که داره می رود میگه   بله من گفتم کشت ماری جوانا نداریم ولی نگفتم که کشت مخدر گل نداریم بله من گفتم واردات  مخدر گل نداریم اما نگفتم که ما مخدر گل را در ایران کشت نمی کنیم خلاصه با کلی سفسته مردم را می زاره سر کار و اخرش هم می گوید من که دروغ نگفتم
اگر هم خیلی  جناب سردار وجدانش بزنه بالا و  درد بگیرد و کمی هم واقعا  مومن و مسلمان باشه  موقع بازنشستگی  یک مصاحبه می کند  و می گوید


من هر انچه را در زمان تصدی  گفتم را تکذیب می کنم
  تا وقتی رفت ان دنیا نکیر منکر خرش را نگیرند یک راست بفرستنش جهنم ؟

ماده مخدر گل جدید نیست -سند تاریخی در رابطه با جدید نبودن مخدر گل در اشعار حافظ کشف شد

مزارع کشت ماری جوانا گل (مخدر گل ) را در اطراف تهران و شیراز وشمال کشور و آذربایجان آتش بزنید ؟