دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

مخدر روانگردان paper line 2 چیست ؟

باسلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر یزدان نیاز.امیدوارم همیشه موفق باشید و خوشبخت!
راستش من میخواستم راجع به ماده ای که یکی از عزیز ترین دوستانم مصرف کرده بود تحقیق کنم.اما چیزی دربارش پیدا نکردم متاسفانه.اما به طور اتفاقی سایت شما رو پیدا کردم.شرایطش رو نداشتم که با شماره تماس بگیرم. پس ایمیل دادم.فقط خواهش میکنم که سریع جوابمو بدید.یک دنیا ممنون
حدودا یک ماه و نیم پیش بود که دوستم با رفقاش رفتن شمال و ماده ای به اسم peyper line2 مصرف کردند.اونطوری که خودش میگفت یه ماده سیگاری! که امیدوارم اسمشو درست گفته باشم. بعد از مصرف این ماده وقتی باهام حرف میزد حالت طبیعی نداشت و هی میگفت: دنیا چقدر خوبه! می خندید! میگفت که چند تا از دوستاش انقدر زیاد مصرف کرده بودن که تشنج کردن و اطرافشون رو به حالت کارتونی میدیدن. خودش میگفت احساس می کنم زبونم داره جممع میشه.دارم لال میشم! بعد از مصرف این ماده تا یک هفته حالات طبیعی نداشت.مدام یه چیز رو فراموش میکرد.میگفت دارم دیوونه میشم...!
حدودا دو هفته پیش با وجود مخالفت من دوباره این ماده رو مصرف کرد اما نه به اندازه دفعه پیش! و باز همون حالات قبلی بهش دست داد فقط یکم خفیف تر! بهش گفتم با شما تماس بگیره قبول نکرد و گفت من تماس بگیرم.منم پیام دادم.هنوزم بعضی وقتا دیوونه میشه.میگه دلم می خواد زمین و زمان و بهم بریزم.حس میکنم دارم لال میشم.قفل میکنه زبونم.
خواهش میکنم راهنمایی کنید.چه قد طول میکشه تا خوب بشه؟ چیکار باید بکنه؟
خیلی خیلی ممنون میشم اگر سریع تر راهنماییی بفرمایید!
موفق و سربلند باشید همیشه 
چواب  
متاسفانه شما شرح کاملی  از ماده مصرفی (شکل -رنگ -بو) ان ذکر نکرده اید صرف استفاده از نام paper line 2 نشان دهنده چیزی نیست و ماده ای به این اسم در بین مواد مخدر روانگردان ثبت شده در دنیا  نداریم . 
با توجه به عوارضی که شرح داده اید این ماده احتمالا فرمی از ماری جوانا گل (مخدر گل ) و یا روغن ماری جوانا (حشیش ) گرفته شده از مخدر گل است

نیشگون شیطان Devil's Pinches یا پورپورای خود ساخته چیست .factitious purpura

 

سلام دکتر یزدان نیاز  

دختری 23 ساله هستم که  چندین بار  صبح ها بعد از بیدار شدن متوجه  کبودی های در روی ران می شوم که دردی ندارد و کبودی ان مثل وشگون است و  بعد از مدتی خوب می شود علت ان چیست و ایا من سرطان پوست گرفتم . 

نیشگون شیطان یا بیماری پورپوری خود ساخته   

factitious purpura

بروز لکه های کبودی  که مثل نیشگون می ماند و به طور ناگهانی  در روی پوست ران و باسن خانمها  ایجاد می شود به نیشگون شیطان یا  به زبان علمی پورپورای خود ساخته مشهور است .  

علت این  بیماری هنوز مشخص نیست  بعضی از متخصصان پوست  عنوان می کنند که علت ان ممکن است ضربات  به پوست باشد تمامی ازمایش های خون و تعداد پلاکت بیماران طبیعی است و  ظهور این  ضایعات جلدی هیچ خطری برای زنان ندارد

منبع  

Factitious purpura.