دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

آخرین روش درمان و ترک اعتیاد مواد مخدر ومحرک (شیشه ) که من پیشنهاد می کنم

با سلام وعرض ارادت خدمت شما .من روانشناس یک مرکز ترک هستم در اصفهان.البته در مرکز ما اکثرا برای ترک تریاک مراجعه میکنند ام در بین انها جوانی 34 است که مصرفش شیشه بوده مطالب شما رو خوندم فکر می کنید چقدر بتونم کمکش کنم خیلی درمانده است اما نمی تونه کنار بگذاره دکتر مرکز هم بیمار شیشه ای قبول نمیکنه با این وجود خیلی دلم میخواد کمکش کنم اهل جلسات ماتریکس هم نیست بسیار برای این روان درمانی ها مقاوم است خواستم ببینم میتونم از شما کمک بگیرم چه کاری میتونم براش انجام بدم.میدونم که با این مشکل خیلی های دیگه هم هستن که میخوان درمان بشن ومنتظرن ببینن اثر داره یا نه.از لطفطون بی نهایت ممنون
جواب
درمان اعتیاد به ماده مخدر متامفتامین (شیشه ) به راستی چیست
انچه که من امروز می نویسم ممکن است از نظر علمی در هیچ کجای جهان بررسی و تحقیق نشده باشد اما خودم به این روش معتقد هستم و انجام می دهم
تنها راه درمان اعتیاد به مواد مخدر و محرک تغییر دادن شخصیت معتاد است
از نظر بسیاری دانشمندان  اعتیاد به مواد مخدر یک بیماری مغزی است که معتاد دچار اختلات پیشرونده در فعالیت های مغز شده و درمان اعتیاد زمانی کامل می شود که شما بتوانید این اختلالات را درمان کنید
از نظر من و بسیاری درمان و ترک اعتیاد کامل فقط زمانی صورت می گیرد که شخص معتاد دچار یک تحول شخصیتی در ذهن و شناخت بشود
ما در درمان و ترک اعتیاد متامفتامین (شیشه ) از درمان های روانشناختی استفاده می کنیم و با جلسات ماتریکس درمانی سعی در ایجاد تغییراتی در ذهن معتاد هستیم
درمان وترک اعتیاد باید هماهنگ با وضعیت جامعه باشد
با توجه به وضعیت اقتصادی و فرهنگی هر جامعه ای برای خود راه خاصی را باید دردرمان اعتیاد انتخاب کند
در کشوری که معتاد  وقتی به خط اخر می رسد و بدون پول و پشتیبان است صحبت از ماتریکس درمانی و یا دارو درمانی ان هم با این هزینه های کمر شکن به نظر معقول نمی رسد
 معجزه در یک شب اتفاق می افتد ( اسکیما تراپی)  ؟
در اخرین چاپ کتاب اسیب شناسی روانی در درمان های جدید اختلالات شخصیتی صحبت از اسکیما تراپی یا تغییر دادن ذهنیت و شناخت و جهان بینی بیمار می کند
از نظر من همه معتادان حتی انهایی که قبل از اعتیاد دارای یک شخصیت سالم بودند دچار اختلالات شخصیتی هستند و تازمانی که ما بینش و  شناخت انها را تغییر ندهیم ترک دادن بیمار غیر ممکن است
حال در کشوری مثل ایران شما چگونه می توانید با ماتریکس درمانی معتاد به شیشه ای را که مغزش قادر به استدالال نیست با درمان روانشناختی در طول جلسات طولانی دچار دگرگونی شخصیت و شناخت کنید این امر بسیار مشکل است و فقط در صد کمی را می توان از این راه درمان کرد

طریقه درمان اعتیاد به ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) با استفاده از سایلوسبین با تغییر دادن شناخت و شخصیت معتاد
زمانی که صحبت از تغییر دادن شخصیت و شناخت می شود من فقط به  سایلوسبین فکر می کنم
یک دوز سایلوسبین به معتاد به شیشه  بدهید و ولش کنید به امید خدا و بعد از 12 ماه سری به او بزنید ؟ چرا نه ؟مگر چه می شود ؟
در معتادانی که به خط اخر رسیده اند چرا ما از اخرین تیر ترکش استفاده نکنیم
مگر چه اشکالی دارد ما یک دوز سایلوسبین به معتاد به شیشه بدهیم ؟
صحبت و کارهای انجام شده در رابطه با ترک و درمان اعتیاد به مواد مخدر و محرک از شیشه تا هروئین با سایلوسبین   بسیار زیاد است
الیته هیچ پزشکی این جرعت را ندارد که بگوید من از سایلوسبین برای درمان و ترک اعتیاد به مواد  استفاده می کنم اما من اعتقاد دارم این طریق درمان باید مورد برسی علمی در ایران قرار بگیرد و اندک کارهای انجام شده شخصی  ملاک نیست .
اما من با این اعتقاد راسخ می گویم چند سال دیگر شما شاهد این تیتر در رسانه ها خواهید بود
درمان و ترک اعتیاد مواد مخدر و محرک با سایلوسبین
زیاد دور نیست
سایلوسبین جزو ترکیبات با حلقه مشابه با تریپتامین و یا همان سروتونین است  

دکتر یزدان نیاز اول  اردیبهشت ۹۳

اسکیما تراپی Schema Therapy به روش سایکدلیک با سیلوسایبین برای درمان و ترک اعتیاد محرک کریستال متامفتامین (شیشه )
ترک و درمان اعتیاد به محرک کریستال شیشه (متامفتامین ) با استفاده از ترکیبات تریپتامین تز ما که هیپوتز دیگران است ؟
ترک و درمان اعتیاد به محرک کریستال شیشه (متامفتامین ) با ...

  • ساخت و تولید سنگ تریاک برای درمان و ترک اعتیاد به تریاک و پیشگیری از اثرات زیان بار مصرف تریاک
  • مصرف ماده مخدر شیشه (متامفتامین )در جوانان اثرات تخریبی بیشتری بر روی مغز نسبت به بزرگسالان دارد