دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

زمانی که زندگی شما را طلسم می کنند و اجنه مغز شما را با فشار خون تصرف می کند

خانم 37 ساله ای  در مراجعه به مطب اظهار می دارد که او را طلسم کردند و مدت دو سال است که او گاهی دچار دیدن اجنه و تصاویر عجیب می شود و در طول هفته اجنه موهای سر او را از عقب می کشند

در بررسی مشخص می شود که حدود دو سال قبل بعد از مسافرت به شمال و توقف کوتاهی در یک ویلای کثیف که در پشت دیوار ان قبرستانی قرار گرفته است او دچار این حالات شده است

در غروب در قبرستان او متوجه حرکت سریع چیزهای می شده است که فکر می کند جن بوده است

بعد از بازگشت از شمال او کار خود را که بمدت 10 سال در ان مشغول  بوده است به علت یک دعوا از دست می دهد و بعد از ان  گاه گاهی تصاویر و سایه های را در منزل می بیند که فکر می کند جن باشد

یک عصر  هم که دچار   حالت اضطراب شدید  شده بود شخصی با پیراهن سفید و شالی سبز را مشاهده می کند که به او می گوید نترس من مراقب تو هستم

اختلالات و توهم بیناییو دیدن جن توسط  بیمار بیشتر در اوئل شب و صبح زود است

بیمار در این دو زمان بیشتر  احساس می کند اجنه موی سر او را از عقب می کشند

در بررسی بیمار متوجه می شوم پدر بیمار در سن 40 سالگی به علت سکته مغزی و فشار خون بالا  فوت کرده است و مادر بیمار هم  دارای سابقه فشار خون می باشد  در معاینه بیمار  فشار سیستولیک بیمار 140 و دیاستولیک ان 95 میلی متر جیوه بود نبض بیمار 110 در دقیقه و چشمان بیمار کمی خیره تر از طبیعی بود

جهت بیمار ازمایشات لازم و اسکن و ازمایش تیروئید در خواست شد و تحت درمان فشار خون قرار گرفت

بجث

بالا بودن فشار خود و استرس های محیطی می تواند با کاهش خونرسانی به مغز  شخص را دچار توهم بینایی  یا صدای زنگ در گوش بکند  این امر به خصوص در  ابتدای صبح و شب بیشتر است اثرات فشار خون در افراد تنها  که دچار افسردگی هم هستند به مراتب بیشتر است

آیا از خنده دیگران هراس دارید؟

برای افراد مبتلا به خنده هراسی، خنده تهدید آمیز و هراس آور است

بودن در جمع گروهی از دوستان و خندیدن معمولا تجربه و لحظات خوشی است، اما برای کسانی که به یک نوع احساس هراس غیرمعمول دچار هستند اصلا اینطور نیست. این افراد را در اصطلاح روانپزشکی مبتلا به خنده هراسی می دانند.

یک جوان ۱۸ ساله آمریکایی که پژوهشگران برای حفظ هویتش او را دروموند نامیده اند، به پژوهشگران گفت: "وقتی می بینم که دیگران می خندند فکر می کنم دارند به من می خندند. حالت عصبی به من دست می دهد و برای دعوا آماده می شوم. من به ندرت حرف می زنم و یا کاری می کنم که موجب خنده دیگران شود. اکثر اوقات روز حالت چهره من بی حرکت و خشک است. من می بینم که دیگران خوشحال هستند و خوش می گذرانند. گاهی اوقات دوست دارم که من هم تغییر کنم و مثل آنها باشم. ولی نمی خواهم در آن موقعیت باشم که دیگران به من بخندند، چون من با بقیه متفاوت هستم."

خشم شدید

وضعیت این جوان توسط دکترتریسی پلت از دانشگاه زوریخ در سوئیس بررسی و ثبت شده است. دکتر پلت یکی از مجموعه پژوهشگرانی است که در نقاط مختلف جهان از جمله آفریقا، هند، کانادا و روسیه سعی دارند دلایل بروز این حالت را کشف کنند.

"وقتی که صدای خنده می شنوم به شدت خشمگین می شوم. من تنها هستم و با زندگی به تنهایی کنار می آیم. "

چوکار

افراد مبتلا به حالت خنده هراسی یا اساسا نمی فهمند که خندیدن چیست و یا فکر می کنند که هر کسی که این کار را می کند هدفی سوء و آزار دهنده دارد و به آنها می خندد. به همین خاطر از دیدن خنده دیگران وحشت می کنند.

برای آنها بودن با دیگران، برقراری رابطه و دوست یابی کار بسیار دشواری است و در محیط های جمعی و در بین دوستان ممکن است دچار سر درد، سرگیجه و حتی لرزش شوند.

چوکار ۳۱ ساله و اهل اسرائیل است. او می گوید به هنگام دیدن خنده دیگران احساس "شرم و خجالت" به او دست می دهد. او می افزاید:"وقتی خنده دیگران را می شنوم خیلی عصبانی و خشمگین می شوم. ابتدا از یک واکنش احشایی شروع می شود که ممکن است ساعت ها و گاه روزها طول بکشد. علاوه بر این تمام بدنم دچار حالت تشنج می شود و سردرد می گیرم."

چوکار می گوید به جای پیوستن به جمع معمولا اوقات خود را با مطالعه و یا ورزشهای انفرادی به تنهایی سپری می کند.

هراس طاعون وار

 

افرادی که به این نوع هراس مبتلا هستند ممکن است نتوانند عاشق شوند

چوکار می افزاید:"اگر دیگران سر به سر من بگذارند و یا از من به عنوان موضوع لطیفه و خودشیرینی استفاده کنند حتما با آنها درگیر می شوم. تا به حال چندین بار دعوا کرده ام. با هر کسی که دعوا کرده ام کتک سختی از من خورده و به همین خاطر بقیه افراد گروه مثل طاعون از من دور می شوند."

برای چنین افرادی کار کردن در یک محیط بزرگ دشوار است چون هر بار که یک نفر بخندد برای آنها حکم حمله شخصی را دارد. در نتیجه امکان گزینش شغل برای این افراد بسیار محدود می شود.

ابتلا به خنده هراسی در طولانی مدت ممکن است به حالت اضطراب دائمی و پایین آمدن اعتماد به نفس منجر شود. در عین حال با دچار شدن به افسردگی نیز ارتباط دارد.

برای این افراد پیدا کردن دوست، عاشق شدن و برقراری روابط نزدیک و طولانی مدت بسیار دشوار است.

چوکار می گوید:" من تنها هستم و با زندگی به همین شکل تنهایی کنار می آیم."

تاثیرات زورگوئی

 

این نوع هراس ممکن است محصول زورگویی هایی باشد که این افراد در دوران خردسالی تجربه کرده اند

پژوهش های علمی و دانشگاهی در مورد افراد مبتلا به خنده هراسی از سال ۲۰۰۸ آغاز شده و بنابراین هنوز در مورد عوامل بوجود آورنده و راههای درمان آن شناخت چندانی وجود ندارد.

دکتر تریسی پلت معتقد است که به احتمال زیاد دلایل اصلی این حالت شرایط پرورش فرد در دوران کودکی، محیط پرورش، زندگی اجتماعی ، محیط مدرسه و بالاخره درجه شوخ طبعی خود این افراد است.

او می افزاید:"سئوال در این است که کدامیک از این عوامل اول از همه روی او تاثیر گذاشته است؟ به عنوان مثال آیا آن فرد روحیه و سرشت ویژه ای دارد و به این خاطر حساس است و از ابتدا احساس کرده که دیگران به او زور می گویند؟ و یا شاید این حالت او واکنشی بوده به زورگوئی های دیگران که واقعا در زندگی او اتفاق افتاده است."

"اهمیت خنده را نمی توان دست کم گرفت چون بسیار فراگیر و ذاتی است."

پروفسور سوفی اسکات

دکتر پلت در بخشی از پژوهش های خود سعی دارد آن حالت های صورت را که با هراس از خنده مرتبط هستند پیدا کند. داوطلبانی که در پژوهش او شرکت کرده اند ابتدا یک پرسشنامه را از طریق اینترنت پر می کنند و سپس به آزمایشگاه او در زوریخ می آیند. او نمادهای مختلفی از حالت چهره را به داوطلبان نشان می دهد تا ببیند که کدامیک از حالت های خنده برای این افراد ناراحت کننده است.

دکتر پلت می گوید:"شاید بتوان کارکرد ذهن این افراد را تغییر داد تا دچار این حالت نشوند. ولی چون کشف این حالت روحی بسیار جدید و دانش پزشکی از آن محدود است در حال حاضر نمی توان هیچگونه درمان خاصی را برای آنها تجویز کرد."

او تاکید می کند که یک نکته مهم تشخیص این حالت روحی توسط روانپزشکان و مددکاران روانی است چون آنها می توانند در برنامه ریزی برای درمان بیمار نقش مهمی ایفا کنند.

"دانمارک کمترین درصد از خنده هراسی را دارد چون در آن کشور خندیدن به دیگران یک کار ناشایست تلقی می شود."

دکتر تریسی پلت از دانشگاه زوریخ

دکتر پلت می گوید بریتانیا یکی از کشورهایی است که خنده هراسی در آن بیش از کشورهای دیگر شایع است و شاید دلیل آن سنت قوی شوخ طبعی و طنز باشد. بررسی ها نشان می دهد که حدود ۱۳ درصد از مردم بریتانیا به درجه ای از حالت خنده هراسی مبتلا هستند.

در عین حال بریتانیا از نظر تعداد افرادی که به حالت شدید خنده هراسی مبتلا هستند در سطح جهان در مقام اول قرار دارد. یک درصد از جمعیت این کشور در حد بیماری به این حالت مبتلا هستند که قاعدتا روی زندگی روزانه آنها تاثیر بسیار زیادی دارد.

دکتر پلت می گوید که در بخشی از جوامع و فرهنگ های آسیایی نیز که از شرم به عنوان یک شکل از کنترل استفاده می شود میزان ابتلا به خنده هراسی بالا است. او می افزاید:"اما در مقابل دانمارک کمترین میزان خنده هراسی را دارد چون در این کشور خندیدن به دیگران اصلا رسم نیست و خندیدن به بد شانسی دیگران یک کار ناپسندیده تلقی می شود."

فقط دو درصداز مردم دانمارک به این حالت دچار هستند.

شاخص مشکلات

 

افرادی مبتلا به خنده هراسی معمولا از جمع پرهیز کرده و اوقات خود را با فعالیت‌های انفرادی سپری می کنند

پروفسور سوفی اسکات از دانشگاه لندن در مورد علم عصب شناسی صدا، تکلم و خنده تحقیق می کند. او می گوید:" به نظرم نباید خنده را دست کم گرفت چون بسیار فراگیر و ذاتی است."

پروفسور اسکات می گوید که خنده در یاری رساندن به افراد برای حل و فصل احساسات منفی خود نقش مهمی بازی می کند و می تواند به افراد کمک کند تا احساس شادی ، نشاط و آرامش بکنند. اما افراد مبتلا به حالت خنده هراسی از تمام مزایای خنده و خندیدن محروم هستند.

او می افزاید :"کاملا می توان تصور کرد که اگر کسی نتواند به فضای حاکی از خنده یک جمع بپیوندد برای او تحمل خنده دیگران واقعا ناخوشایند خواهد بود."

پروفسور اسکات می گوید که حالت خنده هراسی در حقیقت شاخص مشکلات روحی و رفتار اجتماعی افراد است. به گفته او برای تشخیص ریشه های عصب شناسی که ممکن است این حالت را در کودکان مبتلا به نارسایی های رفتاری پدید بیاورد پژوهش هایی آغاز شده است.

زوال حس بویایی «نشانی از پایان عمر» Is loss of smell a 'harbinger of death'

برپایه نتایج یک پژوهش، تحلیل رفتن حس بویایی در افراد مُسن نشانه دقیقی از فرا رسیدن زمان مرگ شخص «ظرف مدت تنها پنج سال» است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بنابر یافته‌های پژوهشی جدید، ۳۹ درصد افرادی که در آزمایش حس شامه موفق نشدند ظرف مدت کمتر از پنج سال درگذشتند، در حالی که ۱۹ درصد از سالمندانی که بخشی از حس بویایی خود را از دست داده بودند در این مدت فوت کردند و تنها ۱۰ درصد از اشخاصی که حس بویایی سالمی داشتند در زمان یاد شده جان خود را از دست دادند.

همچنین بر اساس یافته‌های تحقیق یاد شده - که در نشریه «پلوس وان» چاپ شد - به جز از بین رفتن حس بویایی، از کار افتادگی کبد نیز یک نشانه قوی دیگر رسیدن موعد مرگ انسان است که - به گفته پژوهشگران - از زوال بویایی نیز جدی‌تر است.

به این ترتیب برای تخمین زمان مرگ یک انسان، بعد از آسیب کبدی، زوال حس بویایی در جایگاهی بالا‌تر از نشانه‌هایی همچون مشکل قلبی، سرطان و بیماری ریوی قرار می‌گیرد.

جایات پینتو، دانشیار جراحی در دانشگاه شیکاگو، یکی از کسانی است که در انجام پژوهش اخیر فعال بوده است.

پینتو با اشاره به یافته گروه در پژوهش فوق توضیح داد: «ما فکر می‌کنیم که از دست دادن حس بویایی مانند نوای حزین مرغ حق است. [زوال بویایی] اگرچه خود موجب مرگ نیست، اما قاصدی است که هشدار می‌دهد که یک چیزی در بدن دچار مشکل جدی شده، که خرابی به بار آمده. ... یافته‌های ما می‌تواند راهگشای نوعی آزمایش جدید باشد که به سرعت و با صرف هزینه‌ای اندک بیمارانی که در آینده نزدیک در معرض خطر جدی قرار دارند را شناسایی ‌می‌کند.»

چگونگی ارتباط دقیق از بین رفتن حس بویایی و آمار مرگ و میر همچنان مشخص نیست.

پژوهش یاد شده بخشی از پروژه زندگی اجتماعی ملی، سالمندی و سلامت است. این پروژه نخستین تحقیق درباره روابط اجتماعی و سلامت افراد در یک جمعیت بزرگ مردان و زنان ۵۷ تا ۸۵ ساله در سطح ملی در آمریکا است.

در نخستین بخش از این طرح، طی سال‌های ۲۰۰۵ - ۲۰۰۶، گروهی متشکل از ۳۰۰۵ نفر شرکت کننده توسط مرکز ملی پژوهشی افکار عمومی در دانشگاه شیکاگو مورد آزمایش قرار گرفتند، پژوهشگران برای این منظور توانایی جمعیت فوق را در تشخیص پنج بوی متفاوت سنجیدند.

در مرحله بعد، بین سال‌های ۲۰۱۰-۲۰۱۱، تیم محققان باری دیگر به سراغ شرکت‌کنندگان در آزمایش رفتند و با سرشماری از آنها میزان مرگ و میر را در بین ایشان ثبت کردند. در این بازه زمانی پنج ساله، ۴۳۰ نفر (یعنی ۱۲.۵ درصد افراد) از مجموع ۳۰۰۵ نفر اولیه جان خود را از دست داده بودند و ۲۵۶۵ تن همچنان زنده بودند.

Is loss of smell a 'harbinger of death'? - Medical News Today

خوردن انگشتان دست انسان بر اثر استفاده از مواد مخدر توهم زا در مهاباد

خوردن انگشتان دست انسان بر اثر استفاده از مواد مخدر توهم زا در مهاباد

به گزارش بوکان پرس از شهرستان مهاباد ، دو جوان مهابادی براثر استفاده از قرص های توهم زا انگشتان دستهای همدیگر را خورده اند،متاسفانه به تازگی مواردی از استفاده این مواد در شهرستانهای بوکان ،مهاباد و سردشت مشاهده شده است ، مواد توهم زا موادی هستند که تغییراتی در خلق و ادراکها به خصوص بینایی ایجاد میکنند و کلیه حواس پنجگانه را تحت تاثیر قرار میدهند. شناخته شده ترین و قوی ترین توهم زاها عبارتند از ال.اس.دی (LSD) که از قارچی انگلی بدست می آید،سفر بد (bad trip ) مهمترین اثر نا مطلوب مواد توهم زا می باشد

این عارضه زمانی رخ میدهد که فرد مصرف کننده احساس می کند،تجربه توهم زائی هرگز پایانی نخواهد داشت و در این مرحله قادر به تشخیص واقعیت از اثر دارو نمی باشد . در این حالت فرد دچار اضطراب و وحشت شدید می شود . کنترل خود را از دست می دهد و احساس می کند ارتباطش با محیط بیرون قطع شده است . این مرحله خطرناک بوده و منجر به آسیب رساندن بخود و دیگران می شود متاسفانه استفاده از این مواد در بین جوانان در حال شیوع است، عواقب استفاده از این داروها به نوعی گریبان گیر تمام اقشار جامعه خواهد بود و ممکن است استفاده کننده گان از این مواد خسارات جبران ناپذیری را به خود و اطرافیان وارد نماید، لذا این سایت اطلاع رسانی به نوبه خود از عموم همشهریان عزیز تقاضا دارد در جهت حل این مشکل و جلوگیری از ترویج استفاده از مواد مخدر و توهم زا کمال همکاری را با نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر داشته باشند و با پیگیری هر گونه موارد مشکوک از ایجاد حوادث ناگوار پیش از انجام اقدام جبران ناپذیر ممانعت به عمل آورند. به قول انگلیسی ها اگر هر کسی جلو درب خود را جاروب کند تمام شهر جاروب خواهد شد

شبکه های توزیع ماده مخدر جدید اسپایس در روسیه متلاشی شدند

مسکو، 14 مهر، خبرگزاری «ریا نووستی»/ "ویکتور ایوانوف" رییس اداره فدرال مبارزه با قاچاق مواد مخدر روسیه اعلام کرد توزیع گسترده ماده مخدر جدید "اسپایس" که تا به حال باعث مرگ بیش از 25 نفر در کشور شده، متوقف گردیده است.

ویکتور ایوانوف ضمن اعلام این مطلب افزود شبکه های توزیع اسپایس در مناطق گوناگون روسیه متلاشی شده و 20 نفر بازداشت گردیدند.

پیشتر گزارش داده شده بود که بیش از 700 نفر در روسیه بر اثر مصرف اسپایس مسموم شده وبیش از 25 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند. بیشتر مسمومیت ها در ناحیه خودمختار خانتی مانسی واقع در شمال کشور، استان کیروف و جمهوری باشقیرستان روسیه رخ داده است. 

توضیح  

مخدر اسپایس که به نام ادویه هم شناخته می شود نوعی ماده مخدر صنعتی است که اثراتی مشابه با ماری جوانا و حشیش دارد  اما بسیار مخربتر و اعتیاد اور تر از ماری جوانا و حشیش  و بسیار کشنده است این دسته از مواد مخدر  به نام مخدر ان پی اس  مشهور است در اغلب کشورها  ماده مخدر اسپایس را به  جای ماری جوانا مرغوب می فروشند

وضعیت اعتیاد و مواد مخدر در دبیرستان ها از دیدگاه یک داتش اموز

 

سلام.
نمیدونم که میدونید یا نه که چه وضعی در مدارس مخصوصا دبیرستان های است.
من خودم دوم دبیرستانم و دارم با چشم خودم میبینم.
سیگار ، قلیون ، گل ، اسید ، سه سوتی ، ترامادول ، ریتالین ، ویاگرا !! ، کدین ، مورفین ، پتیدین ،کتامین ، قارچ (البته این یکو منم طرفدارشم!!) و یهوسری چیز میزا مثل آدامس و چند تا قرص که ازش سر در نمیارم.
هر چی فکرشو بکنید . 

 اینا فقط اون هایی هستم که من دیدم و میبینم که مواد فروشا چه راحت به یه بچه 15 ساله گل میدن به افرادی که اصلا به قیافشون نمیخوره.
اون وقت ما چی داریم؟ کلا یه درس که اونم اختیاری راجع به مواد که چرت و پرته.
سایت ها وبلاگ ها که گلشر فقط دروغ مینویسن و فکر میکنن که این دروغ ها جوان ها رو میترسونه بلکه باعث بی اعتمادی میشه و برعکس عمل میکنه (حتما میدونید چی میگم).
تفریحم که هیچی ..
لطفا این رو بصورت پست منتشر کنید دلم خیلی پره وقتی دوستامو میبینم دلم میسوزه براشون دکتر.

  • سردار مویدی رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر اطلاع رسانی رئیس پلیس ناجا را تکذیب می کند
  • پلیس مواد مخدر: ماشروم!؟ نشنیده ایم! سردار مویدی :وجود ماده مخدر کاغذی ماشروم را تائید نمی کنم ؟
  • فردی در یکی از محلات مرکزی شهر تهران در منزل مسکونی خود اقدام به فروش کاشت گل مواد مخدر می کند.

    فردی در یکی از محلات مرکزی شهر تهران در منزل مسکونی خود اقدام به فروش کاشت گل مواد مخدر می کند.

    به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی دانا، فردی در یکی از محلات مرکزی شهر تهران در منزل مسکونی خود اقدام به فروش و کاشت گل مواد مخدر می کند.

    این فرد که در گذشته نیز سابقه دستگیری توسط نیروی انتطامی را دارد، گل، که نوعی از مواد مخدر است را در حیاط خانه ویلایی خود کاشته و آن را پرورش می‌دهد.

    افراد معتاد با مراجعه به درب خانه این فرد، انواع دیگری از مواد مخدر را تهیه کرده و به همین جهت خانه مذکور تبدیل به یک پاتوق برای معتادان و به توزیع کنندگان مواد مخدر شده است.

    گفتنی است، این فرد به همراه همسر و خانواده خود زندگی کرده و به صورت عادی اقدام به کاشت، داشت و برداشت مواد مخدر و فروش آن می‌کند.

    توضیح

    گل مخدر یا مخدر گل نوعی ماده مخدر از دسته شاهدانه است که در 20 سال گذشته از ترکیب ماری جوانا ساتیوا غربی با ماری جوانا ایندکا افعانستان که از ان حشیش ساخته می شود بدست می اید این نوع ماری جوانا در غرب به نام ماریجوانا پزشکی یا کانابیس طبی شناخته می شود و قدرت اعتیاد اوری و مصرات ان 7 برابر بیشتر از ماری جوانا و حشیش است

    تغییرات جدید محتوای پیشگیری از اعتیاد در کتب درسی

    سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹

    معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر بر لزوم آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به اعتیاد و پیامدهای ناشی از آن تاکید کرد و از تغییرات محتوای پیشگیری از اعتیاد در کتب درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

    به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، بابک دین‌پرست گفت: درج محتوای علمی با موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد به تناسب سن عقلی و تقویمی دانش‌آموزان در کتب درسی، نخستین بار در مصوبات نهمین جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر در بهمن ماه 67 (قریب به 26 سال قبل) مطرح شد. این موضوع حتی در طول سنوات گذشته به صورت مکرر به عنوان یکی از مطالبات جدی ستاد مبارزه با موادمخدر از وزارت آموزش و پرورش مطرح بوده و در جلسات گوناگون ستاد و همچنین جلسات کمیته فرهنگی و پیشگیری و مکاتبات گوناگون از آن وزارت پیگیری می‌شده است.

    وی افزود: سرانجام پس از پیگیری‌های متعدد و مستمر، موضوعاتی شامل اعتیاد و سلامتی، اعتیاد چیست، مغز و مواد مخدر و اثر مواد مخدر بر سلامت، در کتاب علوم زیستی و بهداشتی سال اول دبیرستان در سال 1391 چاپ شد و بدین ترتیب برای اولین بار، مصوبه بلااقدام ستاد از سال 1367 ، یعنی پس از 23 سال، محقق شد.

    معاون کاهش تقاضای ستاد بیان کرد: در ادامه هماهنگی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده، در سال 1392، موضوعات آموزشی شامل دوست‌یابی و تصمیم‌گیری در کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم (دوره دوم ابتدایی) و همچنین موضوعات آموزشی شامل تفکر، خودآگاهی، ارتباطات اجتماعی و سبک‌های آن، مدیریت تضاد و اختلافات، کنترل اضطراب، کنترل خشم، معیار انتخاب دوست، قاطعیت وجرأت‌ورزی، تاب‌آوری و تحمل سختی‌ها در کتاب تفکر و سبک زندگی پایه هفتم (دوره اول متوسطه) درج شد، مواردی که همگی عناوین مهم آموزش مهارت‌های زندگی هستند.

    دین‌پرست با بیان اینکه در سال جاری با توجه به تغییرات نظام آموزشی و به تبع آن نیاز به کتب جدید، اقداماتی در این بخش انجام شد، گفت: بخش‌هایی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن‌ها شامل دوره نوجوانی، آسیب‌های اجتماعی، پرخاشگری و نزاع و موادمخدر تجربه‌ای خطرناک در کتاب مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) گنجانده شد.

    وی افزود: همچنین در کتاب تفکر و سبک زندگی کتاب مشترک دختران و پسران پایه هشتم (دوره اول متوسطه) بخش‌های آداب و مهارت‌های زندگی شامل مهارت‌های زندگی موفق کدامند، آداب معاشرت و گفتگو، رسانه‌ها و تأثیرات آنها بر زندگی ما، مهارت کنترل نفس چیست، رفتار پرخطر چیست (با موضوع مواد مخدر)، مهارت افزایش عزت نفس، مهارت بهبود خودپنداره، مهارت کنترل افسردگی، مهارت‌های کنترل عصبانیت، کنترل استرس، تصمیم‌گیری و در کتاب تفکر و سبک زندگی کتاب ویژه پسران پایه هشتم (دوره اول متوسطه) بخش‌های اعتیاد و خطرات آن شامل اعتیاد چیست و با عادت کردن چه فرقی دارد، فرد معتاد کیست، چرا عده‌ای از افراد معتاد می‌شوند، نشانه‌ها و علائم بیماری اعتیاد به چاپ رسیده است تا گام هدفمندی در جهت مصون‌سازی فرزندان این مرز و بوم باشد.  

  • وضعیت اعتیاد و مواد مخدر در دبیرستان ها از دیدگاه یک داتش اموز
  • فردی در یکی از محلات مرکزی شهر تهران در منزل مسکونی خود اقدام به فروش کاشت گل مواد مخدر می کند. 
  • آموزش یک دانش اموز سال آخر در هر دبیرستان برای اطلاع رسانی درباره مضرات مواد مخدر و روانگردان و بیماری ایدز
  • آموزش یک دانش اموز سال آخر در هر دبیرستان برای اطلاع رسانی درباره مضرات مواد مخدر و روانگردان و بیماری ایدز

     

    رواج مواد مخدر و روانگردان  در بین دانش اموزان دبیرستانها و دانشجویان یکی از معضلات مهم در جامعه کنونی است  

    همسالان  در یک گروه سنی  بیشتر به هم اعتماد داشته و حرف های همدیگر را بهتر  قبول می کنند  

    جهت پیشگیری از رواج مواد مخدر و روانگردان در جامعه جوان می توان از توان خود جوانان کمک گرفت در این رابطه کافی است در هر دبیرستانی یک دانش اموز  که ترجیحا در سال اخر دبیرستان تحصیل می کند انتخاب شده و  بعد از سپری کردن  یک دوره کوتاه اموزشی   تحت نظر یک روانشناس اصول اولیه شناخت مواد مخدر و روانگردان  و طرز بیان انرا اموخته و سپس هر ماه یک بار  این دانش اموز در کلاس های مختلف فقط بمدت نیم ساعت برای دیگر دانش اموزان  در این باره صجبت کند  

    این روش می تواند یکی از موثرترین راه ها در کاهش رواج مواد مخدر در بین دانش اموزان باشد  البته بدیهی است  انجام چنین طرح های نیاز به یک حرکت انقلابی در سیستم اموزش و پرورش کشور  دارد

    راز ساخت و رواج ماده مخدر هروئین فشرده و کراک ایرانی و کروکودیل در کشور روسیه بعد از 20 سال فاش شد .

    راز  ساخت و رواج ماده مخدر هروئین فشرده و کراک  ایرانی و کروکودیل  در کشور روسیه بعد از 20 سال فاش شد . 

    اویل دهه 1370 یک دانشجوی  شیمی بعد از اتمام تحصیلات  در کشور اسکاندیناوی به ایران باز می گردد  .او  به خوبی با اصول ساخت مواد مخدر اشنایی داشت . 

    این فارغ تحصیل رشته شیمی  شروع به ساخت ماده  مخدری مشابه با هروئین کرد  او با مخلوط کردن  کدئین  با فسفر و کمی تینر  توانست ماده مخدر جدیدی به نام دزومورفین را بسازد که مشابه با هروئین بود  دزومورفین  سالها قبل در کشور امریکا توسط یک پزشک به نام فردریک  اسمال  ساخته شده بود اما به دست فراموشی سپرده شده بود 

     این ماده مخدر مشابه با هروئین  است    اما بسیار ارزانتر  از هروئین  ساخته می شد  این شیمیدان ایرانی  برای فروش این ماده ابتدا خودش  دست به کار شد و بعد با اتصال به باندهای مافیایی  مخدر جدید دزومورفین که  دارای  اثرات و علائم وشکل  و نشئگی هروئین بود را   به مقدار زیاد   وارد بازار ایران  کرد

    اما به علتی که هنوز مشخص نشده است  مافیایی مواد مخدر او را به قتل می رسانند و انحصار  ساخت و فروش مخدر جدید که  بعد ها به هروئین فشرده مشهور شد در انحصار گروه خاصی قرار می گیرد  

    در اوئل دهه 1380 با ساخت ماده مخدر شیشه در اشپزخانه های تهران  مافیایی مواد مخدر که به دنبال بازار تازه ای می گشت  با مخلوط کردن این ماده مخدر (دزومورفین ) با مخدر شیشه  ماده مخدر جدید را به نام کراک وارد بازار مواد مخدر در ایران کرد  بعد از مدتی با افزایش قیمت  مخدر شیشه  سازندگان  کراک در ساخت ان به جای  مخلوط کردن دزومورفین یا متامفتامین  مخلوطی از دزومورفین  با کافئین و استامینوفین را وارد بازار کردند که این کار  کیفیت ماده ساخته شده از کراک را بسیار تنزل داد  

    بعد ها  کشور روسیه هم وارد بازار  ساخت ماده مخدر دزومورفین  شد و انرا با نام مخدر کروکودیل وارد بازار کرد  در واقع  در روسیه  همان ماده ای که در اوئل دهه 1370 با نام هروئین فشرده  در ایران ساخته شد  با نام کروکودیل وارد بازار روسیه شد  در ایران ماده مخدر دزومورفین  با انواع نامهای دیگر مثل سه دودی  و هروئین فشرده امروزه در دسترس است

    اوایل دهه هفتاد گزارش یک قتل در اکباتان به دست پلیس محلی رسید.

    مقتول، جوان حدود ٣٠ ساله‌ای بود که به تنهایی زندگی می‌کرد و تمام همسایگانش به نیکی از او یاد می‌کردند. جوانی فارغ‌التحصیل یکی از کشورهای اسکاندیناوی که زندگی متوسطی داشت و البته آرام. پرونده قتل او خیلی سریع از دایره جنایی اداره آگاهی به دایره مواد مخدر انتقال یافت چراکه پلیس ماه‌ها این جوان به ظاهر آرام را زیر نظر داشت. او یکی از مهم‌ترین سازندگان مخدر تازه واردی به ایران بود که به نام کراک ایرانی مشهور شده بود.

    در واقع از این جوان فارغ‌التحصیل شیمی به ‌عنوان پدر کراک ایرانی یاد می‌شود و پلیس حدس می‌زد که این قتل بر اثر درگیری‌های بین باندهای مواد اتفاق افتاده است.  

    ماده مخدر کراک چیست - دکتر یزدان نیاز مشاور در امور پزشکی ...  

    مخدر سه دودی مخدر چین سفید(افغان ) نیست - دکتر یزدان نیاز ...

    فرمول ساخت و مواد اولیه برای ساخت هروئین فشرده چیست

    عکس کاشف کراک لیندون فردریک اسمال DICOVERER ...

    مورفین -هروئین -کراک ایرانی - Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر ...

    تاریخچه ماده مخدر کراک (دزومورفین )در ایران و جهان - Opium.Site ...

    ماده مخدر کراک قویترین ماده مخدر و ارزانترین ان در جهان است

    Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: چرا مخدر کراک ...

    opium.site: کراک افغانی برادر کروکودیل روسی وارد ا...

    ماهی روانگردان توهم زای Salema porgy سالیما پورژی حاوی ماده روانگردان مشابه با ال اس دی (ایندول تریپتامین )

    ماهی توهم زای Salema porgy سالیما پورژی حاوی ماده روانگردان مشابه با ال اس دی (ایندول تریپتامین )

    ماهی توهم زا گروهی از ماهی ها هستند که در ابهای مناطق گرمسیری یافت می شوند

    در بین ماهی های توهم زا نوع    سالیما پورژی Salema porgy مشهورترین انها است .در بدن این ماهی نوعی ماده از دسته گروه تریپتامین وجود دارد که بعد از خوردن گوشت ماهی انسان را دچار توهم بینایی و شنوایی مشابه با روانگردان ال اس دی می کند نام دیگر این ماهی ماهی خواب یا ماهی رویا dreamfish است

    در روم قدیم این ماهی را به خوبی میشناختند و از ان به عنوان یک ماده مخدر روانگردان استفاده می کردند مصرف این ماهی روانگردان  توهم زا می تواند تا چند روز باعث ایجاد توهم بشود

    علت وجود ماده روانگردان تریپتامین که مشابه با روانگران ال اس دی در بدن این ماهی به دلیل تغذیه ان از نوعی جلبک دریایی سبز به نام prolifera Caulerpa است

    این جلبگ حاوی مقداری زیادی ماده تریپتامین است  

    نعوظ و افزایش طول الت تناسلی آقایان با استفاده از داروی روانگردان سگ (حیوانات ) در ماهواره ها ؟

    روزی 8 عدد قرص متادون 40 می خورم چگونه انرا ترک کنم ؟

    من ۱سال قرص متادون میخورم روزی ۸عدد قرض ۴۰ میخورن چکار کنم ترک کنم خسته شدم به آخر خط رسیدم     

    جواب  

    برای کم کردن دوز متادون و ترک ان بهتر است به یک مرکز سوء مصرف مواد مراجعه کنید دوز متادون  مصرفی شما بسیار زیاد است و قطع ناگهانی ان ممکن نیست ابتدا باید به مروز دوز انرا کم کنید تا بتوانید انرا کنار بگذارید برای این کار مشاوره با یک پزشک ترک اعتیاد لازم است

    قرص ترک اعتیاد دتای هندی DTA INDIA همان قرص دراگون است

    عرض ادب دکتر یزدان نیاز
    من تحت تأثیر علم و دانش شماهستم و جداً و از صمیم قلب بهتون تبریک میکم به خاطر این همه شایستکی .. (از بابت مشکلی که در إملای کلمات هست همین ابتدا عذر خواهی میکنم)..
    برای ترک (١ سال مصرف تریاک به شکل تفریحی) نزدیک به ٢ سالی، میانکین روزانه 5 کرم، مصرف دتای داشتم، به شدت حجم عظلاتم رااز دست داده ام، فراموشی ، سرد مزاجی، انزوا ، تنبلی ،عصبی و بدون هیج اشتیاقی هستم، لطفاً در خصوص شناخت این ماده و عوارض ان بر روی جسم و شکل مؤثر ترک ان در صورت امکان مرا راهنمای کنید.. و یا حد المقدور مرجعی به من معرفی کنید..لطفاً..لطفاً،اوضاع خیلی بده دکتر.. لطفا راهنمای کنید.. ممنون و متشکرم  

    جواب   

    متاسفانه قرص های مثل دتای هندی و یا دراگون و یا وی ای پی  توسط کارخانجات مورد تائید وزارت بهداشت  در کشور مربوط ساخته نمیشود  به این علت شما در اینترنت هیچ مقاله یا مطلبی درباره این قرص ها پیدا نمی کنید  

    قرص دتای هندی امروزه  بیشتر در کشور پاکستان و در زیر زمین های غیر بهداشتی ساخته می شود و بسته به سلیقه سازنده مواد داخل ان فرق می کند

    قرص" دتا " هندی که امروزه برای ترک اعتیاد استفاده می شود  دارای  ماده شیمیایی  میراگینین است و تفاوت زیادی با قرص دراگون ندارد فقط به علت اینکه کارخانه های دیگری انرا به شکل متفاوتی می سازند این توهم پیش امده است که  خواص ان با خواص دراگون فرق دارد  در بعضی از انواع ان ماده میراگنین همراه با ترامادول یافت شده است که مصرف ان بسیار خطرناک است علت این که چرا دولت  جلوی ورود این قرص ها را نمی گیرد و یا مستقیما قرص های استاندار انرا به کشور وارد نمی کند برای ما مشخص نیست  در این باره مطالب زیادی قبلا نوشته شده است به لینک های زیر مراجعه کنید

     

     

    داروی گیاهی ترک اعتیاد Mitragynine میتراگینین چیست ... 

    گیاه کراتوم Kratom حاوی ماده Mitragynine میتراگینین و ... 

    علت مرگ با استفاده از قرص ترک اعتیاد گیاهی دراگون و دتای ...

    چگونه قارچ جادویی حاوی ماده سیلوسایبین و سیلوسین را در طبیعت شناسایی کنم Psilocybin mushroom

    سلام

    اول بابت زحماتتون تشکر میکنم بعداَ میخواستم ازتون خواهش کنم فاکتور های تشخیص قارچ های سیلوسب را به صورت جامع توضیح دهید یا منبع مرجعی که شامل نمونه های داخل ایران باشند معرفی کنید .
    من نزدیک جنگل های کلاردشت و نمک آبرود گونه های متفاوتی میبینم ولی قدرت تشخیص ندارم بنده هم میخوام در جهت کمک به دیگران قدمی بردارم
          

    جواب  

    برای تشخیص قارچ های حاوی سیلوسایبین و سیلوسین  در طبیعت ابتدا بهتر است یک اطلس قارچ شناسی تهیه کنید و از منظر های محتلف عکس های  انوع قارچ را ابتدا به خوبی دیده و انرا با قارچ های دیگر  در طبیعت مقایسه کنید شناسایی قارچ های دارویی در طبیعت احتیاج به مطالعه و علاقه دارد فرمول خاصی برای جدا سازی ان وجود ندارد و چند نکته مهم هم در شناسایی قارچ جادویی نمی تواند  کمک زیادی به شما بکند

    دوز درمانی و طریق مصرف قارچ سیلوسایبین Psilocybin برای ...

    برچسب قارچ‌های سیلوسایبین - دکتر یزدان نیاز مشاور در امور ...

    قرص های ترک اعتیاد گیاهی به نام وی ای پی vip باعث تشنج و اغما و مرگ می شود

    این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

    کافه فلسفه (کافه فیلو) Café Philosophique

    کافه فلسفه (کافه فیلو) Café Philosophique

    کافه فلسفه (کافه فیلو ) نوعی گردهمایی برای بحث فلسفی در میان عموم مردم است که مارک سوته، فیلسوف فرانسوی در ۱۳ دسامبر ۱۹۹۲ آن را در حومه پاریس پایه‌گذاری کرد در سال ۱۹۹۸ که سوته درگذشت، حدود صد کافه در فرانسه و حدود صد و پنجاه کافه در سراسر جهان مشغول به فعالیت بودند.

    تاریخچه

    در سال ۱۹۹۲ مارک سوته به این فکر افتاد که می‌توان افراد عادی جامعه را که با فلسفه آشنا نیستند، گرد هم آورد تا در مورد موضوعی فلسفی با هم گفتگو کنند. او شیوه سقراطی را برای مواجهه با مشکلات و سوالات روزمره و تفکر نقادانه برگزید. او می‌گوید: «من به شرکت‌کنندگان این محافل کمک می‌کنم افکارشان را سامان دهند. به تردیدهای آنها دامن می‌زنم و به جای پاسخ دادن به پرسش‌هایشان، پرسش‌های صحیحی در مقابل دیدگانشان قرار می‌دهم.» به عبارت دیگر او تلاش می‌کرد آگورای یونان باستان را احیا کند

    وضعیت کنونی

    ایده سوته در سراسر جهان با استقبال مواجه شد. پس از فرانسه، کافه‌ها در انگلستان، آلمان، بلژیک، اتریش، سوئیس و بعدتر در آمریکا، کانادا، آمریکای جنوبی، یونان، استرالیا و ژاپن شروع به فعالیت کردند. همچنین در ترکیه، امارات متحده عربی و تایوان هم کافه‌ها مشغول به فعالیت هستند. با توجه به موفقیت‌ها، ژاک شیراک یکی از اعضای کافه‌ها را طی یک مأموریت به آمریکای لاتین فرستاد تا این ایده را در آنجا معرفی کند

    کافه فقط نام گردهمایی است و گردهمایی‌ها لزوماً در یک کافه صورت نمی‌گیرد. همچنین نام کافه‌هایی که افراد در آنها جمع می‌شوند، لزوماً کافه فلسفه نیست. گردهمایی‌ها معمولاً هفته‌ای یک بار انجام می‌شود.

     موضوع هر نشست که حاصل توافق حاضران است، معمولاً پیش از آغاز گفتگو به صورت گزاره یا پرسشی کلی مطرح می‌شود.

     نمونه موضوعاتی که تا به حال در کافه فلسفه‌ها مطرح شده‌است، عبارتند از:

     واقعیت چیست؟

    چرا زمان پیوسته می‌گذرد؟

    من تا چه حد مسئول اعمال دیگران هستم؟

     ارزش انسان به چه چیزی است؟

     یک بزرگسال می‌تواند بر اساس قوانینی که در کودکی فراگرفته زندگی کند؟

     می‌توان مردم جهان را به دو دسته فرادست و فرودست تقسیم کرد؟

     بحران میان‌سالی چیست؟

    آیا شغل من معرّف من است؟

     معنای زندگی چیست؟

    بهتر نبود به دنیا نمی‌آمدیم؟

    آیا زبان برای برقراری ارتباط است؟

  • کافه فیلو بهانه ای که می تواند در پیشگیری و درمان اعتیاد به مواد مخدر روانگردان کمک کند
  • لزوم ایجاد کافه فیلو (کافه فیلسوف )در ایران (قهوه ای برای سقراط) Café
  • ((دکتر این پست گل شری شدااا))

    چندی پیش من پستی درباره این مسله که  بهتر است دختران و زنان با مصرف کننده گان ماری جوانا گل ازدواج نکنند نوشتم  که  یکی از خواننده گان ما بلافاصله کامنتی داد که من انرا در پست دیگری جواب دادم 

     امروز یکی دیگر از خواننده گان ما در جواب اعتراض و شکایت   دوست مصرف کننده گل مطلبی نوشته است که بد نیست انرا بخوانیم


    با سلام
    یه زمانی تمام زندگی من الکل،مرفین،THC،ریتالین و پتیدین بود. البته هنوز هم ازشون به نیکی یاد میکنم ولی مشکل از منه که جنبه و ظرفیت مصرف و استفادشون رو ندارم. با الکل سرخوش و بی پروا بودم، با مرفین تمرکز بسیار بالا و در عین حال ریلکس و آروم بودم. THC به من خلاقیت میداد.ریتالین توانائی یادگیری و ظرفیت توان فکری ومغزی منو بالامیبرد وپتیدین هم ....بگذریم. با اینا فوق لیسانس گرفتم. 3 تا مقاله چاپ شده در ژورنالهای معتبر دارم. شغل خوب نه یکی بلکه سه تا. حسابام هیچ وقت خالی نمیشد. ولی همون جوری که منو بالا بردن، طوری منو از اون بالا انداختن پائین، که صدای ترکیدن منو همه شنیدن. یه زمانی وقت من یا در کتابخانه و سالن مطالعه شریف و پلی تکنیک میگذشت یا در پروژه ها و شرکت های بزرگ. اما سر از ناصر خسرو و دروازه غار درآوردم.

     هم بچه طلاق بودم و هم هنوزم که هنوزه صدا آژیر حمله هوائی و موشک بارون کابوس شبانه.
    یعنی کشورهای صنعتی مشکل اعتیاد ندارن؟

     یعنی هر نخبه ای اگه باهاش مخالفت میشه یا تحویلش نمیگیرن، باید بره مواد مصرف کنه؟حالا چون چنتا نابغه و آدم خلاق در طول زندگی چیزایی مصرف کردن، پس نخبه شدن در گروی مصرفه؟؟؟؟
    در نهایت اگه همه این چیزایی که من میگم چرت و پرته، راه اصلی حل همه این مشکلات ، مهاجرت از ایرانه و نه مصرف مواد یا گل یا محرک یا هر چیزی که شما اسمشو میزارین.
    ((دکتر این پست گل شری شدااا))
    شاد باشید

  • مونوسدیم گلوتامات Monosodium glutamate (MSG) برای تخریب زندگی انسانها وارد چرخه غذایی می شود
  • آیا تریاک مانده از 30 سال قبل را می تواند مصرف کرد ضرری ندارد ؟
  • 100بار گر توبه شکستی بازآی
  • نقش فست فود ها در ایجاد سندرم بیش فعالی کودکان و ایجاد خشونت در اطفال چیست .
  • کافه فیلو بهانه ای که می تواند در پیشگیری و درمان اعتیاد به مواد مخدر روانگردان کمک کند
  • لزوم ایجاد کافه فیلو (کافه فیلسوف )در ایران (قهوه ای برای سقراط) Café
  • میلیون ها نفر از معتادین به مواد مخدر در روسیه (هروئین )امیدی به درمان ندارند

    روسیه بزرگترین مصرف کننده هروئین در جهان است و سالیانه حدود 6 بیلیون دلار  $6 billionاز طریق مرزها مواد مخدر به روسیه وارد می شود .  

     تجارت موادمخدر یکی از پر سودترین  کار و کسب ها در روسیه است  

    طبق گزارش  سرویس فدرال کنترل مواد مخدر روسیه  (FSKN) در سال 2013 نزدیک به 8.5 میلیون نفر در روسیه معتاد به مواد مخدر هستند که هر سال نزدیک به 70هزار نفر از انها به علت سوء مصرف مواد مخدر می میرند  از این تعداد مرگ میر نزدیک به 30 هزارنفر معتادین به هروئین هستند  

    وضعیت اسفبار مراکز ترک ودرمان اعتیاد و قانون  ممنوعیت  استفاده از متادون در درمان اعتیاد  در روسیه باعث شده است که معتادین به مواد مخدر هیچ امیدی برای درمان نداشته باشند   

    Millions of Russian Drug Addicts Have No Rehab, Little Hope


    نقش فست فود ها در ایجاد سندرم بیش فعالی کودکان و ایجاد خشونت در اطفال چیست .

    بچه 6 ساله ای که هیچکس قادر به کنترل او نیست .و همه به مادرش می گویند

    خدا به شما صبر بدهد ؟

    امروزه با بچه های روبرو می شویم که بیشتر به یک دیکتاتور شبیه هستند تا یک کودک انها هر چه را که می خواهند باید فراهم شود انها عصبی پرخاشگر و فاقد تمرکز فکری هستند و زمانی که والدین انها را برای درمان نزد روانشناس می برند با تشخیص بیش فعالی تحت درمان دارویی با ریتالین قرار می گیرند اما براستی داستان چیست

    هر بچه خشن و شلوغی بیش فعال نیست

    با ظهور فست فود ها و افزودنی ها مثل مونو سدیم گلوتامات  تشخیص کودکان بیش فعال نیز افزایش یافته است اما ایا رابطه ای بین بیش فعالی و فست فود ها وجود دارد .

    تحقیقات جدید نشان داده است بروز بیماری بیش فعالی و یا افزایش خشونت و شلوغی در کودکان ارتباط زیادی با مصرف فست فود ها در کودکان  دارد

    فست فود های ها حاوی ماده ای به نام مونو سدیم گلوتامات هستند که باعث خوشمزه شدن غذاها و تمایل به مصرف بیشتر فست فود ها می شود نمک گلوتامات موجود در این غذا ها باعث ایجاد حالت ارامش و کاهش خشونت در ابتدای مصرف  می شود زیرا در مغز انسان سیستمی مشابه به نام سیستم گلوتامینرژیک برای کنترل خشم و هیجان وجود دارد که وابسته به گلوتامات است با مصرف فست فود ها در کودکی به مرور  این سیستم از کار می افتد و بچه دچار حالت عدم کنترل خشم و هیجانات  خود می شود

    مصرف طولانی مدت فست فود ها با اختلال در ساخت دوپامین و گلوتامات در مغز می تواند عاملی در ایجاد بیماری بیش فعالی در کودکان  باشد  

    افرادی که معتاد می شوند از همان کودکی سیم های مغزشون قاطی ...

    مخدر را ترک می کند و درمان می شود ) (تست معتاد کارتن خواب )

  • زنان باید چند ماه قبل از بارداری تا پایان دوران شیردهی به فرزندشان از خوردن غذاهای فست فود بپرهیزند،
  • ADHD diet: Do food additives cause hyperactivity? - Mayo ...

    Dopamine and Glutamate Interactions in ADHD ... - InTech

    ADHD and Glutamate -- Neurotransmitter.net

    کافه فیلو بهانه ای که می تواند در پیشگیری و درمان اعتیاد به مواد مخدر روانگردان کمک کند

    راه های جدید در پیشگیری از اعتیاد یا درمان اعتیاد  باید بسیار هوشمندانه  انتخاب شود .

    به نظر من تنها راه رهایی یک جامعه از اعتیاد هدفمند کردن زندگی جوانان است جوانی که با مصرف یک سیگار ماری جوانا منکر خدا و پیغمبر شده  و ارکان اعتقادی او یک شبه به فنا می رود  پایه تفکر درستی از حیات و هدف داری  در زندگی ندارد و تا اخر عمر در دام اعتیاد باقی می ماند

     در نگاه اول ایجاد مراکزی مثل کافه فیلو  ممکن است به نظر  هسته ای برای مقابله با دین تصور شود اما در واقع این طور نیست  زیرا زمانی که جوانان  خودشان  قادر به درک  هدف از حیات  انسان در این زندگی فانی  بشوند   دیگر تحت تاثیر عوامل محیطی  و دوستان قرار نمی گیرند و به همان نتایجی می رسند که افرادی مثل شمس مولانا رسیده اند

     یک زندگی هدفمند  تنها راه پیشگیری از اعتیاد است

    درمان های گروهی برای ترک اعتیاد بسیار موفقتر از درمانهای انفرادی است اما جوانی که به تازگی وارد دنیای مواد مخدر و روانگردان شده است هیچگاه به مراکزی مثل NA  یا کنگره 60 مراجعه نمی کند  مکانهایی که در ان  با بحث درباره هدف از حیات و دادن بینش اعتقادی  به نیروی که انها را در زندگی کمک و راهنما است  سعی در ایجاد  بینش درستی در زندگی می کنند  جوانان در ابتدای ورود به دنیای اعتیاد  نه تنها  تمایلی به ورود به این مراکز و ان جی او ها  ندارند بلکه انرا برای خود کسر شان می دانند زیرا انها خود را معتاد و یا افرادی در معرض خطر اعتیاد نمی دانند   اما مکانهایی مثل کافه فیلو  برای  جوانان  جذاب است 

     مکانهای جذابی  که در ان  گروهی از همسالان فقط درباره زندگی و فلسفه  زندگی به دور از سو گیری های حاکم در جامعه  بحث ازاد می کنند    و به کسی برچسب خاصی زده نمی شود

    این جا است که نقش افرادی مثل انیماتور های کافه فیلو مشخص می شود کسانی که  می توانند با ایجاد ساختار درستی در تفکر جوانان  فرد را وادار به تفکر درباره اهداف  زندگی  انسان  و  وجود  نیروی لایزال به نام خدا  بکنند

    لزوم ایجاد کافه فیلو (کافه فیلسوف )در ایران (قهوه ای برای سقراط) Café Philosophique

    کافه فیلو(قهوه ای برای سقراط ) چیست 

    اصطلاح کافه فیلو حدود 20 سالی است که در کشور فرانسه رایج شده است کافه فیلو (کافه فیلسوف ) محلی است مشابه با کافه تریاهای معمولی که  محل تجمع افراد عادی و دانشجویان است کافه فیلو اولین بار در سال 1992میلادی توسط مارک سوته marc sautet در فرانسه در پاریس دایر شد 

    در این کافه فردی  به نام انیماتور(گرداننده ) وجود دارد که شروع به صجبت درباره بحث های فلسفی می کند و  از کسانی که در کافه هستند شروع به سوال می کند و انها را وارد بحث فلسفی  می کند و اینگونه  افراد را وادار  به تفکر می کند 

    مسله ایجاد کافه فیلو در کافه تریاهای ایران کمی مشکل است زیرا در کافه فیلو باید مسائل فلسفی مطرح شود نه مسائل سیاسی که متاسفانه در ایران همه چیز سر انجام به مسائل سیاسی مرتبط می شود 

    در واقع انیماتور کافه فیلو در ایران باید بسیار زبردست باشد تا بتواند خط اصلی را حفظ کند تا مسیر مباحث فلسفی به سمت سیاست نرود 

    نویسنده 

    به نظر می رسد وجود این چنین مکانهای و بحث  های فلسفی در ان باعث  افزایش قدرت تفکر و تکامل قسمت پره فرونتال مغز انسان می شود  و این به معنی کاهش تمایل به مصرف مواد مخدر روانگردان و سلامت روحی و روانی  جامعه است وجود این مکانها و بحث های فلسفی در انرا   می توان نوعی   روان درمانی  جوانان در جامعه  دانست  

    ما را به خاطر اطلاع رسانی درباره مخدر گل زیر سوال نبرید .

    سلام آقای دکتر. 
    چرا هر چقدر صبر کردم و امثال من صبر کردند در حالت طبیعی به زیبایی زندگی نرسیدیم ؟؟؟؟ 
    مورفین برای من تمام انگیزه ها و علایقم رو زنده میکنه و فعالیت پر انگیزه ام رو زیاد میکنه 
    گل تمام خلاقیت نهفته مغز رو بیرون میکشه و معنی واقعی لذت تفکر رو هدیه میکنه 
    مشروب جامعه هراسی و وسواس های شدید فکری نسبت به دیگران رو از من دور میکنه 
    اما پاک بودن هر چقدر هم طولانی هیچ کدوم از این حس ها رو زنده نمیکنه 

    نمیدونم گل کشیدین تا حالا یا نه ..اما پستتون با موضوع' با پسران معتاد به گل ازدواج نکنین' جمله آزار دهنده ای داشت , اینکه معتادین به گل مشکلاتشون رو گردن جامعه و خانواده میندازن 

    آیا کل دوران بچگیتون رو با جنگ و دعوای شبانه بخاطر اعتیاد خانواده از خواب پا شدین ؟؟ 
    آیا فقر رو به معنای واقعی حس کردین ؟؟ 
    آیا بمب استعداد و آگاهی با ضریب هوشی بالاتر از مردم عادی بودین که بخاطر فقر به هیچ جایی نرسین ؟ 
    آیا از پدر و مادرتون با تک تک ملکول های وجودیتون متنفر بودین ؟ 
    آیا ایران نفرین شده تمام بال هنریتون رو بریده ؟ 
    آیا خفقان و نابرابری و زور و قدرت نمایی روی سروتونین و دوپامینتون غالب شده ؟ 
    آیا واقعا میدونین پستتون چه آزاری داد منو ؟ 
    منی که اگه پای حرفام بشینین میتونم 10 روز بدون وقفه از ایران کثافت واستون حرف بزنم و هیچ جوابی نتونین بدین ؟ 
    میدونین چندتا دوست نابغه دارم که ال اس دی میزنن یا کتامین تزریق میکنن یا دی ام تی و دکسترو و .... 
    میدونین اگه برای ماهایی که به سطح بالاتری از آگاهی رسیدیم روزی بدون مصرف گل بگذره تحمل این کشور و آدمای پست عرب زاده بوقلمون صفت چقدر عذاب آور میشه ؟؟؟ 
    حساب دیگه ای روتون میکردم 
    ازدواج لحظه ی بریدن بال ها برای پیشرفت بی انتهاست و حاضرم 100 سال با کسی ازدواج نکنم اگه بخاطر مصرف گلم بدبخت میشه اما جملتون... اینکه گردن خانواده و جامعه میندازن از نا آگاهیتون سرچشمه میگیره 
    با تمام عشقی که به شما و ذهن خلاقتون دارم اما تمام این جمله ها رو رک گفتم.

    ((دکتر این پست گل شری شدااا))

    جواب 

    اگر شما برای تحمل زندگی خود ماری جوانا گل یا هر مخدر روانگردانی   مصرف می کنید پس به شریک زندگی اینده خود در همان ابتدا به صراحت  این مسله را  بگوید و بعد هم  عوارض  مصرف انرا برای همسر اینده خود با صداقت بیاد کنید 

    همسر اینده  شما باید مختار به انتخاب و دانستن حقیقت باشد   او باید تصمیم بگیرد و شما را با شرایطتان  انتخاب کند  اما انتخاب باید بر اساس اگاهی باشد او باید بداند مخدر گل چیست و او چه اینده ای را با شما در پیش  خواهد داشت  صرف اینکه شما به همسر اینده خود چیزی از مصرف گل و عوارض ان  نگوید و ما را هم به جرم گفتن حقیقت درباره اعتیاد به مخدر گل زیر سوال به برید به معنی نادیده گرفتن ازاد اندیشی انسان است .

    مونوسدیم گلوتامات Monosodium glutamate (MSG) برای تخریب زندگی انسانها وارد چرخه غذایی می شود

     

    زمان نه چندان  قدیم اگر کسی ادم درستی بود می گفتند طرف سر سفره  پدر و مادرش بزرگ شده است اما  امروزه ما دیگر ادم درستی نمی بینم زیرا سفرهای ما پر شده است از فست فود ها و غذا های اماده و چرب حاوی ام اس جی ؟ 

     

    مونوسدیم گلوتامات   

    تاکنون فکر کرده اید که چرا کودکان و حتی افراد بالغ عاشق سوسیس و کالباس  و یا پفک  چیپس می شوند چرا یک پیتزا فروشی فروش بالاتری از دیگران  دارد و غذای فلان رستوران خوشمزه تر است ؟ 

    نمک مونو سدیم گلوتامات که به عنوان یک افزودنی به  فست فود ها و غذاها استفاده می شود با افزایش سطح گلوتامین در بدن انسان و تحریک سیستم گلوتامینرژیک به مرور شما را دجار اعتیاد به  فست فود ها و سوسیس کالباس پفک  می کند   

    درست است که سازمان  غذا و دارویی امریکا  اضافه کردن مقدار کم از نمک سدیم گلوتامات را به عنوان چاشنی مورد تائید قرار داده است اما کدامین فروشگاه و یا کارخانه سازنده سوسیسن کالباس انرا رعایت می کند وقتی  پای سود و در امد مطرج است حالا کمی مقدار سدیم  گلوتامات را  در محصولات خود افزایش بدهیم  تا سود مان چندین برابر بشود مگر چی می شود . 

    خطرات استفاده از مونو سیدیم گلوتامات  

    تاکنون هزاران خطر در مورد استفاده از ترکیبات ام ای جی گزارش  شده است که شامل چاقی و یا افزایش بیماری اسم  سردرد و درد قفسه سینه  و ایجاد دیابت است اما امروز ما صحبت دیگری داریم  

    اعتیاد به مواد مخدر و اختلالات عصبی در  ارتباط ان با ترکیبات مونو سدیم گلوتامات است .   

    افزایش مصرف فست فود ها و مجصولات غذایی باعث ایجاد اعتیاد به این مواد می شود  فست فود ها  چیپس و یا پفک که دارای این نمک باشد   باعث افزایش لذت خوردن در مرکز میانی مغز (هسته اکومبنس ) شده و  مغز این لذت را به حافظه خود می سپارد و بعد از مدتی تعادل طبیعی در مرکز لذت به هم می خورد   و باعث بالا رفتن نقطه  تنظیم می شود پس مغز به دنبال لذت بیشتر می خورد می خورد و زمانی می شود که شما از خوردن  فست فود ها بیشتر از غذاهایی طبیعی لذت می برید و  در صورتی که فست فود نخورید دچار اضطراب و تنش می شوید و این تازه اول راه اعتیاد به مواد غذایی و مواد مخدر است ؟  

    زمانی که شما بالغ می شوید به دلیل شروع ترشحات هورمون های جنسی و بالا رفتن تنظیم در  مرکز لذت  که در هیپوتالاموس  قرار دارد برای  کاهش استرس ها و فشار های روحی رو به استفاده از مواد مخدر می اورید و بهترین مخدر در این زمان ماریحوانا است ؟؟ 

     اما بعضی زنان هم ترجیح می دهند برای لاغری از مخدر شیشه استفاده کنند در هر صورت اعتیاد اعتیاد است .  

    اطلاعیه عدم استفاده از منو سدیم گلوتامات  

    معاونت / مدیریت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ..........

    سازمان منطقه آزاد تجاری ........................

    باسلام و احترام

    با توجه به آنکه اخیراً مشاهده گردیده است که درتولید فرآورده های گوشتی از مونو سدیم گلوتامات به صورت مستقیم یا مخلوط با سایر مواد عمل آوری و یا طعم دهنده ها استفاده می شود ، به اطلاع می رساند بر اساس استانداردهای ملی مربوط به فرآورده های گوشتی استفاده از مواد مذکور مجاز نمی باشد . خواهشمند است در بازدیدهای ادواری که از واحد تولید کننده فرآورده های گوشتی به عمل می آید این موضوع بدقت مورد بررسی قرار گیرد و با واحدهای متخلف برابر قانون رفتار شود و گزارش موارد تخلف و اقدامات قانونی بعمل آمده را به این اداره کل اعلام فرمائید .

    دکتر هدایت حسینی

    مدیر کل نظارت بر مواد غذایی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی 

    ۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - منو سدیم گلوتامات 99% با مجوز بهداشت موجود است 

     

    مصرف فست فود ها باعث افزایش ریسک اعتیاد به مواد مخدر به ...

    مصرف فست فودها باعث افزایش ریسک اعتیاد به ماری جوانا و ...  

    مونوسدیم گلوتامات یک ماده کریستالی شکل محلول در اب است که هیچ مزه خاصی ندارد و  می توان انرا به هر ماده غذایی و لبنی اضافه کرد که انرا خوشمزه می کند مصرف ان باعث ایجاد یک حالت ارامش و سرخوشی می شود و در طولانی مدت اعتیاد اور است

     

    ۱- چطور ممکن است وزارت بهداشت درمان اعلام کند افزودن نمک گلوتامات به مواد غذایی ممنوع است اما ورود ان به کشور ازاد است و حتی بسیاری از شرکت های تولید کننده مواد غذایی و لبنی انرا مستقیما وارد می کنند . 

    بدبحتی ما این است که هر کسی قیمتی دارد اگر ان بازرس وزرات بهداشت با دریافت مبلع کمی چشمش را بر روی بسیاری خلاف ها می بندد و نمی داند سود هنگفتی را که شرکت های تولید کننده مواد غذایی و لبنی از فروش ماست شیر خامه سوسیس کالباس وووووو با اضافه کردن نمک سدیم گلوتامات بدست می اورند بهای انرا باید همان وزارت بهداشت با ورود دارو و درمان  فرزندان و مردم این مملکت با ورود  هفت تن داروی اعصاب روان  باید پرداخت کنند و جوانان ان باید معتاد به مواد شوند و تا اخر عمر زندگی انها تباه شود و یا جامعه ای که خشونت های اجتماعی  و قتل خونریزی در ان افزایش می یابد بدون انکه مردم به راستی بدانند علت ان چیست ابعاد استفاده از مونو سدیم گلوتامات بسیار فجیع تر و مافیای تر از دنیای مواد مخدر است

     

    استفاده از سیگاری گل ادریسی(هورتانسیا) (اسکیزوفراگما ) خطر مرگ دارد

    مشاوره در امور پزشکی و ترک اعتیاد مواد مخدر ۹۰۹۹۰۷۰۴۵۹(شیشه )

    فرمول ساخت اکستازی اسلامی یا معجون عشق ابن سینا (اکستاسی گیاهی ) برای افزایش محبت و شادی در خانواده

    سردی چیست

    روش های ترک اعتیاد شیشه (متامتامین ) پروتکل پرومتا

    گزارش تصویری/ کمپ ترک اعتیاد بانوان در تهران

    بازسازی شیمیایی مغز معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین )

    اصول جن گیری بر پایه علمی چیست Exorcism

    ساخت داروی مسدود کننده اثرات اورکسین در مغز برای کاهش هوس مصرف الکل

    اعتیاد به مخدر شیشه به معنی خیانت به خداوند است

    از کجا بفهمیم نامزدمان به مخدر شیشه معتاد است

    ترک اعتیاد شیشه و مواد مخدر افیونی با دوچرخه سواری و دویدن

    چگونه میزان صدمات مغزی در معتادان به مخدر متامفتامین (شیشه ) را بررسی کنیم

    ویراژ دادن و لایی کشیدن از اثرات مصرف ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) در رانندگی است

    شیشه و یا کریستال چیست و چه فرقی با متامفتامین دارد

    شیشه عمر شیطان اعتیاد اکنون در دستان مااست ؟

  • افزایش نوروتروفین BDNF در مغز باعث از بین رفتن خاطرات بد و درمان اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) می شود
  • رهایی از اعتیاد و خاطرات بد و درمان اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)با روش ابداعی کانادایی‌ها
  • پاک کردن خاطرات اعتیاد به مخدر متامفتامین (شیشه ) راهگشای درمان اختلالات استرس پس از سانحه
  • Monosodium Glutamate MSG Health Dangers and Side ...

    MSG Is This Silent Killer Lurking in Your Kitchen Cabinets

     Monosodium glutamate (MSG): Is it harmful? - Mayo Clinic 

     فست فود ها عملکردی مشابه هروئین و کوکائین دارند

    محققان می‌گویند دلایل قابل قبولی وجود دارد که نشان می‌دهد غذاهای سرشار از قند، چربی و نمک می‌تواند فعل و انفعالات شیمیایی در مغز ایجاد کند که شبیه به عملکرد مواد مخدری مثل کوکائین و هروئین است

    مسئله‌ی تغذیه و مهم‌تر از آن تغذیه‌ی متعادل و سالم از اهمیت بالایی برخوردار است.

    امروزه با رشد بی رویه فست‌فودها سوال مهمی مطرح می‌شود که بهتر است به آن فکر کنید:

    این که آیا غذاهایی که فست‌فودها ارائه می‌دهند اعتیاد آورند؟

    آیا کالری‌ها و چربی‌های زیاد موجود در این مواد غذایی شما را به دام اعتیاد می‌کشاند؟

    باید بگوییم که بله فست‌فودها مثل مواد مخدر اعتیادآور هستند.

    پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد چربی، نمک و قندهای زیادی که در این غذاهای نسبتاً ارزان وجود دارد اثری همانند مواد مخدر در مغز ایجاد می‌کنند.

    امروزه تمام محققان به مسئله‌ی فست‌فودها و اثرات اعتیادآور آن‌ها توجه خاصی معطوف داشته‌اند.

    زمانی که عکس غذاهای مورد علاقه‌ی شرکت کننده‌ها نشان داده شد، مغزشان شروع به ترشح میزان زیادی هورمون دوپامین کرد. حالتی شبیه به این پدیده در

    سر معتادین به کوکائین زمانی که عکس پودر سفید می‌بینند نیز اتفاق می‌افتد

    در پژوهش‌های اخیر، محققان به موش‌ها آزمایشگاهی سوسیس، کالباس، گوشت خوک دودی، شکلات و ... خوراندند و ملاحظه کردند رفتارهای فیزیولوژی و روحی - روانی این موش‌ها شبیه موش‌هایی است که به مورفین اعتیاد دارند.

    علاوه بر این زمانی که اعتیاد به این قبیل مواد غذایی شکل می‌گیرد هیچ مانعی نمی‌تواند موش‌ها را از رسیدن به مواد مخدر خود(فست‌فودها) منصرف کند.

    همبرگر بهتر از هروئین نیست

    بعد از موش‌ها نوبت به انجام آزمایشات روی انسان‌ها رسید. زمانی که عکس غذاهای مورد علاقه‌ی شرکت کننده‌ها نشان داده شد، مغزشان شروع به ترشح میزان زیادی هورمون دوپامین کرد. حالتی شبیه به این پدیده در سر معتادین به کوکائین زمانی که عکس پودر سفید می‌بینند نیز اتفاق می‌افتد.

    .

    ترجمه: فاطمه مهدی پور

    بخش تغذیه و آشپزی تبیان

    آیا تریاک مانده از 30 سال قبل را می تواند مصرف کرد ضرری ندارد ؟

    با سلام خدمت شما/
    ضمن تشکر از مطلب شما میخواستم یک سوال بپرسم. آیا تریاک فاسد میشود؟ یک تیکه تریاک پیدا کردم که مربوط به 30 سال پیش میشه. بوی اون که تغییر نکرده آیا میشه استفاده کرد؟  

    جواب  

    بله  مورفین داخل تریاک می تواند سالها در ان بماند اگر تریاک در جای بدون نور و خشک نگهداری شده باشد می توانید انرا مصرف کنید اما برای احتیاط  بیشتر بهتر است انرا به صورت دودی مصرف  کنید انرا نخورید

    100بار گر توبه شکستی بازآی

    با سلام و عرض ادب و خسته نباشید بابت زحمات بی شائبه تان برای آگاهی رساندن به هموطنان؛
    سوال: پسر بنده حدود دو ماه است که روند درمان ترک شیشه با روش ماتریکس را شروع کرده و در طی درمان دو هفته اول ظاهر و چهره اش خیلی تغییر کرده بود و وزنش اضافه شده بود تا اینکه تقریبا" دو سه هفته اخیر مجددا" ظاهر و چهره و اوقات خوابش بهم ریخته و طی تستی که در طول درمان ازش گرفته  نتیجه مثبت بوده البته درمانگرش گفته اند که لغزش در این دوره طبیعی می باشد منتهی من از عود مجدد می ترسم ، لطفا مرا راهنمایی کنید و راهکاری برای درست برخورد کردن با پسرم و این قضیه به من بگید. متشکرم
      .  

     

    جواب

    100بار گر توبه شکستی بازآی 

    لغزش جزوی از درمان و ترک اعتیاد شیشه است و نباید  بابت ان ناراحت باشید تا زمانی که بیمار لغزش های خود را با درمانگرش در میان می گذارد به معنی صداقت او در ادامه درمان است لزومی ندارد شما با مطرج کردن ان پسرتان را مورد شماتت قرار بدهید  و اعتماد به نفس او را کاهش بدهید صبور باشید خداوند هزاران بار از خطاهای انسان می گذرد  

    بررسی علمی هفت شهر عشق و هفت چاکرا وارتباط ان با کاهش تستوسترون بعلت مصرف ماری جوانا و حشیش در وادی طلب

    این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

    بررسی علمی هفت شهر عشق با هفت چاکرا و ارتباط ان با هفت نوروترانسمیتر مغزی انسان بر اساس مدار هشت اگاهی

    بررسی علمی هفت شهر عشق با هفت چاکرا و ارتباط ان با هفت نوروترانسمیتر مغزی انسان بر اساس مدار هشت اگاهی برای رسیدن به سرزمین حکمت الهی 

    سالها بود که می خواستم این پازل را برای خودم حل کنم که چه ارتباط علمی بین اصول ادیان الهی و فلسفه های نوظهور و قدرت های نهفته در مغز انسان وجود دارد

    ایا ماوراطبیعه به راستی وجود دارد و یا حاصل فعالیت های مغزی انسان است و ایا مغز ما قادر به درک اسرار کائنات است راه رسیدن به این قدرت والا چیست

    چرا عده ای مثل تیموتی لیری و یا کاستاندا راه رسیدن به اگاهی را از طریق مصرف مواد توهم زا می دانند و عده ای دیگر مذاهب هندو و بودایسم و چاکرا مراقبه و یوگا و شمنیسم را طریقت درست می دانند به راستی چه کسی در این وادی درست می گوید

    امروز از موضوعی می نویسم که یکی از محبوترین مشغله ها و دغدغه های فکری من است .راه رسیدن به ماورا اما از قدیم گفته اند

    با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی, تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی

    در این جا من انچه از اسرار این راه را که یافته ام می نویسم اما بعید می دانم انان که مدعی هستند بتوانند انچه گفته می شود را دریابند من فقط راهی را که خود رفته ام می نویسم .

    عطار می گوید :

    گفت ما را هفت وادی در ره است

    چون گذشتی هفت وادی، درگه است

    هست وادی طلب آغاز کار

    وادی عشق است از آن پس، بی کنار

    پس سیم وادی است آن معرفت

    پس چهارم وادی استغنا صفت

    هست پنجم وادی توحید پاک

    پس ششم وادی حیرت صعب‌ناک

    هفتمین، وادی فقر است و فنا

    بعد از این روی روش نبود تو را

    در کشش افتی، روش گم گرددت

    گر بود یک قطره قلزم گرددت

     

    وادی اول طلب  یا بازکردن چاکرای اول

    چه زمانی ما طالب رسیدن به دانایی و اگاهی هستیم و برای رسیدن به ان تلاش می کنیم .

    ایا شما زمانی که به دنبال اطفای غرایز خود هستید قادر به تفکر هم می باشید

    از نظر فروید غریزه جنسی در انسان بزرگترین انگیزه حرکتی است و ما فقط در دو زمان می توانیم انرا کنترل کنیم قبل از بلوغ و در سنین بالای است که قادر به کنترل ان باشیم زیرا اولین وادی عطار به معنای کنترل خواهش های نفسانی است البته این مسله منافانی با ارضای دیگر غرایض مثل خوابیدن و خوردن ندارد

    البته از نظر من وادی طلب در کودکی اغاز نمی شود اما می توان کودک را اموزش داد تا بتواند زمانی که به سنینن بالاتر می رسد و قادر به کنترل خواهش های نفسانی خود است وارد این وادی بشود بعید می دانم که افراد معمولی تا قبل از 40 سالگی بتوانند وارد این وادی بشوند و انرا درک کنند

    چون فرو آیی به وادی طلب

    پیشت آید هر زمانی صد تعب

    چون نماند هیچ معلومت به دست

    دل بباید پاک کرد از هرچ هست

    چون دل تو پاک گردد از صفات

    تافتن گیرد ز حضرت نور ذات

    چون شود آن نور بر دل آشکار

    در دل تو یک طلب گردد هزار

    در واقع درست است که چاکرای اول در زمان کودکی و قبل از بلوغ باز است اما نه به طور اگاهانه و خواسته شده البته بقیه چاکرا ها همه بسته هستند کودک هنوز از خوردن و دیگر غرایز لذت می برد و این مانع می شود که او بتواند به راستی درک درستی از انچه اموزش می بیند داشته باشد در این میان هنوز گیرنده های مغزی کودک هم به تکامل نرسیده است

    نتیجه

    وادی طلب واقعی در سنین بالا مفهوم واقعی پیدا می کند زمانی که اطلاعات و علم به همراه کنترل شهوت وجود داشته باشد

     در این سن ما به یک تکامل مغزی می رسیم و ان رسیدن به حداکثر فعالیت های هورمون های مغزی و استفاده بهینه از گیرنده های دوپامین و سروتونین است

    فکر کردن به حاملگی باعث عقب افتادن قاعدگی ماهیانه می شود Can thinking that you're pregnant delay your period?

    بسیار از زنان که می خواهند حامله بشوند و بسیاری دیگر  بعد از یک مقاربت مشکوک با این تفکر که نکند حامله بشوند  دچار تاخیر در پریود می شوند  

    این تاخیر می تواند از چند روز تا یک هفته  یا بیشتر باشد  

    تفکر در مورد این که ایا من حامله می شوم باعث ایجاد استرس شده که بر روی ترشح هورمون ها در هیپوتالاموس اثر می گذارد  بعد از کاهش استرس  روال طبیعی قاعدگی اتفاق می افتد  

    Missed Period but Not Pregnancy | MD-Health.com

    مواد روانگردان جدید یا ان پی اس NPS چیست , و چرا مصرف ان در جهان رایج شده است

    مواد روانگردان جدید یا ان پی اس NPS گروهی از روانگردان ها هستند که دارای اثرات قویتر از روانگردان های قبلی در دنیا می باشند و بطور شیمیایی و به قیمت ارزان تولید می شوند  اترات  جانبی این روانگردان های جدید هنور بدرستی برای ما مشخص نیست

    ساختمان شیمیایی انها متفاوت از ساختار مواد روانگردانی است که تاکنون در دنیا استفاده تولید و مصرف می شده است

    طبق قوانین بین المللی به علت اینکه فرمول شیمیایی این روانگردان تاکنون به عنوان روانگردان ثبت نشده است قانونی نیز بر علیه تولید و فروش ان در دنیا وضع نشده است .عدم وجود   قوانین برای این روانگردان ها باعث توسعه تولید و رواج روانگردان های ان پی اس در دنیا شده است .

    از نظر طبقه بندی می توان روانگردان های جدید ان پی اس را بسته به نوع اثرات ان طبقه بندی کرد

    دسته بندی روانگردان های جدید NPS

    مواد روانگردان های جدید با اثراتی مشابه با ماری جوانا که به ان کانابیس های صنعتی یا ماری جوانا صنعتی می گویند

    مواد روانگردان های جدید با اثراتی مشابه با مواد محرک مثل کوکائین و شیشه

    مواد روانگردان ها جدید با اثراتی مشابه با ال اس دی و مواد توهم زا

    مواد روانگردان جدید (اسپایس )

    روانگردان جدید اسپایس دارای اثراتی مشابه باحشیش و ماری جوانا هستند

    گروه اسپایس (ادویه )

    روانگردان های جدید که تحت نام اسپایس (ادویه ) در بازار وجود دارند به علت اینکه دارای اثراتی مشابه با ماری جوانا و حشیش هستند به روانگردان های گیاهی در ایران مشهور هستند

    این دسته از روانگردان های جدید اثراتی مشابه با ماده مخدر روانگردان ماری جوانا ولی بسیار قویتر از ان دارند فرم ظاهری انها بسیار مشابه با ماری جوانا است و گاهی حتی به عنوان ماری جوانا مرغوب فروخته می شود روانگردان های اسپایس در 4 دسته عمده طبقه بندی می شوند .

    گروه روانگردان جی دبلیو اچ JWH که برای اولین بار در کشور انگلستان ساخته شده است و در بازار به روانگردان کی دو K2 مشهور است

    گروه روانگردان های HU - 210

    این دسته از روانگردان ها اولین بار در کشور اسرائیل ساخته شده است و در بازار هم به نام اسپایس به فروش می رود

    گروه روانگردان های MA

    این دسته از روانگردان های جدید اولین بار در کشور امریکا ساخته شده است و امروزه رایجترین روانگردان جدید در کشور ژاپن است .

    مواد روانگردان های جدید متفرقه

    این گروه شامل روانگردان های جدید می باشند که به علت تولید کم هنوز رایج نشده است

    مواد روانگردان های جدید NPS با اثرات مجرک

    این گروه از مواد روانگردان جدید مثل نمک حمام و یا مفدرون دارای اثراتی مشابه با کوکائین و امفتامین است .

    مواد روانگردان های جدید توهم زا

    این مواد روانگردان جدید دارای اثراتی مشابه ال اس دی و یا مسکالین و یا مجیک ماشروم هستند

    مخدر اسپایس (ادویه ) K2 چیست - دکتر یزدان نیاز مشاوره ...

    روانگردان جدید ان پی اس آقای خوشحال و صخره نداریم اما روان ...

    اسپایس (ادویه k2) روانگردان - Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر ...

    اثرات ماده مخدر روانگردان حشیش صنعتی (ماریجوانا) - Opium.Site

    مخدر روانگردان جدید روز قیامت( آرماگدون) (Armageddon )

    ماده مخدر روانگردان spiceاسپایس اسرائیل uh-210 می... - ...

    علائم مصرف اسپایس spice (ماریجوانای صنعتی )چیست

    opium.site: افسانه جاسوسی ماری جوانای بکر زای G13 جی سیزده G-13 ...
    opium.site: اسرائیل و امریکا می خواهند مردم جهان را دیوانه کنند ؟
    opium.site: پرورش غیرقانونی "ماری جوانا" در آپارتمان های شمال تهران!
    opium.site: ماده مخدر HU-210 اسپایس توسط اسرائیل ساخته شده است
    opium.site: اسرائیل و امریکا می خواهند مردم جهان را دیوانه کنند ؟
    opium.site: مخدر اسپایس spice امریکا به جنگ با مخدر اسپایس اسرائیل ...
    دکتر رافائل مشلوم Raphael Mechoulam دومین سازنده کانابینوئید
    opium.site: مخدر روانگردان کانابیس صنعتی jwh-122 قویتر و سکسی ...
    انچه باید در مورد کانابیس های صنعتی بدانیم -

    ماده مخدر روانگردان جدید صنعتی (آرامش ) - Opium.Site وبلاگ ...

    مخدر روانگردان جدید چارلی شین Charly Sheen - Opium.Site ...

    Happy Shaman Herb همان اسپایس SPICEاست - Opium.Site

    مواد روانگردان جدید یا ان پی اس NPS چیست , و چرا مصرف ان در جهان رایج شده است

    مواد روانگردان جدید یا ان پی اس NPS گروهی از روانگردان ها هستند که دارای اثرات قویتر از روانگردان های قبلی در دنیا می باشند

    ساختمان شیمیایی انها متفاوت از ساختار مواد روانگردانی است که تاکنون در دنیا استفاده تولید و مصرف می شده است

    طبق قوانین بین المللی به علت اینکه فرمول شیمیایی این روانگردان تاکنون به عنوان روانگردان ثبت نشده است قانونی نیز بر علیه تولید و فروش ان در دنیا وضع نشده است .عدم وجود قانون قوانین برای این روانگردان ها باعث توسعه تولید و رواج روانگردان های ان پی اس در دنیا شده است .

    از نظر طبقه بندی می توان روانگردان های جدید ان پی اس را بسته به نوع اثرات ان طبقه بندی کرد

    دسته بندی روانگردان های جدید NPS

    مواد روانگردان های جدید با اثراتی مشابه با ماری جوانا که به ان کانابیس های صنعتی یا ماری جوانا صنعتی می گویند

    مواد روانگردان های جدید با اثراتی مشابه با مواد محرک مثل کوکائین و شیشه

    مواد روانگردان ها جدید با اثراتی مشابه با ال اس دی و مواد توهم زا

     

    مواد روانگردان جدید (اسپایس )

    روانگردان جدید اسپایس دارای اثراتی مشابه باحشیش و ماری جوانا هستند

    گروه اسپایس (ادویه )

    روانگردان های جدید که تحت نام اسپایس (ادویه ) در بازار وجود دارند به علت اینکه دارای اثراتی مشابه با ماری جوانا و حشیش هستند به روانگردان های گیاهی در ایران مشهور هستند

    این دسته از روانگردان های جدید اثراتی مشابه با ماده مخدر روانگردان ماری جوانا ولی بسیار قویتر از ان دارند فرم ظاهری انها بسیار مشابه با ماری جوانا است و گاهی حتی به عنوان ماری جوانا مرغوب فروخته می شود روانگردان های اسپایس در 4 دسته عمده طبقه بندی می شوند .

    گروه روانگردان جی دبلیو اچ JWH که برای اولین بار در کشور انگلستان ساخته شده است و در بازار به روانگردان کی دو K2 مشهور است

    گروه روانگردان های HU - 210

    این دسته از روانگردان ها اولین بار در کشور اسرائیل ساخته شده است و در بازار هم به نام اسپایس به فروش می رود

    گروه روانگردان های MA

    این دسته از روانگردان های جدید اولین بار در کشور امریکا ساخته شده است و امروزه رایجترین روانگردان جدید در کشور ژاپن است .

    مواد روانگردان های جدید متفرقه

    این گروه شامل روانگردان های جدید می باشند که به علت تولید کم هنوز رایج نشده است

    مواد روانگردان های جدید NPS با اثرات مجرک

    این گروه از مواد روانگردان جدید مثل نمک حمام و یا مفدرون دارای اثراتی مشابه با کوکائین و امفتامین است .

    مواد روانگردان های جدید توهم زا

    این مواد روانگردان جدید دارای اثراتی مشابه ال اس دی و یا مسکالین و یا مجیک ماشروم هستند

     

    مرگ 150 نفر در روسیه بر اثر استفاده از ماده مخدر روانگردان جدید اسپایس (ان پی اس )

    مسکو/ صدای روسیه/

    مرگ 150 نفر در روسیه بر اثر استفاده از ماده مخدر روانگردان جدید اسپایس (ان پی اس )

    یک رسانه روسی از مرگ حدود 150 نفر بر اثر استفاده یک نوع ماده مخدر جدید روانگردان در هفته های اخیر در روسیه خبر داد

    .کانال دوم تلویزیون دولتی روسیه امروز اعلام کرد که مرگ این افراد بر اثر مسمومیت ناشی از استعمال ماده مخدر روانگردان جدیدی به نام اسپایس، بوده است

    طی هفته های اخیر در مناطق مختلف روسیه، 150 نفر جان سپرده و بیش از 400 نفر دیگر راهی بیمارستانها شده اند گفته می شود ماده مخدر اسپایس که همانند سیگاری ماری جوانا کشیده می شود، بسیار خطرناک است و استعمال آن حتی در مقادیر کم هم خطر مرگ به همراه دارد.مامورین امنیتی تلاش های گسترده ای را برای یافتن مراکز توزیع این ماده مخدر به عمل آورده و تا کنون چهار نفر در این رابطه دستگیر شده اند.به گزارش رسانه خای مسکو این ماده مخدر از چین به روسیه قاچاق شده است.افزایش قاچاق مواد مخدر و مرگ و میر ناشی از آن در روسیه باعث نگرانی شدید مقام های این کشور شده است و آنها این مساله را تهدیدی برای امنیت کشور خود اعلام کرده اند.حدود 5 میلیون نفر در روسیه مواد افیونی مصرف می کنند و سالانه هزاران نفر بر اثر استعمال این مواد جان خود را از دست می دهند.

    ماده مخدر روانگردان جدید اسپایس از انواع روانگردان های جدید ان پی اس است که اثراتی مشابه با ماری جوانا دارد   

    کانابینوئید مصنوعی جدید O-1871 (کانابیس صنعتی ) ( O-1656) O-1660 چیست

    کانابیس های صنعتی جدید (شاهدانه مصنوعی ) CP 47,497 or ...

    ماری جوانا می تواند سرعت انتشار ویروس ایدز HIV را متوقف ...

    کانابیس های صنعتی Synthetic cannabis (سه یار حشاشین ...

    چشم روشنی نوبرانه کانابیس صنعتی جدید AK-47 اکا چهل هفت ...

    مخدر اسپایس (ادویه ) K2 چیست - دکتر یزدان نیاز مشاوره ...  

    روانگردان جدید ان پی اس آقای خوشحال و صخره نداریم اما روان ...

    اسپایس (ادویه k2) روانگردان - Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر ...

    اثرات ماده مخدر روانگردان حشیش صنعتی (ماریجوانا) - Opium.Site

    مخدر روانگردان جدید روز قیامت( آرماگدون) (Armageddon )

    ماده مخدر روانگردان spiceاسپایس اسرائیل uh-210 می... - ...

    علائم مصرف اسپایس spice (ماریجوانای صنعتی )چیست  

    opium.site: افسانه جاسوسی ماری جوانای بکر زای G13 جی سیزده G-13 ...
    opium.site: اسرائیل و امریکا می خواهند مردم جهان را دیوانه کنند ؟
    opium.site: پرورش غیرقانونی "ماری جوانا" در آپارتمان های شمال تهران!
    opium.site: ماده مخدر HU-210 اسپایس توسط اسرائیل ساخته شده است
    opium.site: اسرائیل و امریکا می خواهند مردم جهان را دیوانه کنند ؟
    opium.site: مخدر اسپایس spice امریکا به جنگ با مخدر اسپایس اسرائیل ...
    دکتر رافائل مشلوم Raphael Mechoulam دومین سازنده کانابینوئید
    opium.site: مخدر روانگردان کانابیس صنعتی jwh-122 قویتر و سکسی ...
    انچه باید در مورد کانابیس های صنعتی بدانیم -

    ماده مخدر روانگردان جدید صنعتی (آرامش ) - Opium.Site وبلاگ ... 

    مخدر روانگردان جدید چارلی شین Charly Sheen - Opium.Site ...

    Happy Shaman Herb همان اسپایس SPICEاست - Opium.Site

    فلوموسیل(ان استیل سیستئین) NAC می تواند کمک به کاهش ولع مصرف ماری جوانا و درمان بیمارهای روحی و روانی کند

    این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

    روانگردان جدید ان پی اس آقای خوشحال و صخره نداریم اما روان گردان هایی جدید زیادی داریم که از ان اطلاعی نداریم

    وضعیت اطلاع رسانی درباره مواد مخدر روانگردان جدید که  به اصطلاع به  ان پی اس (مخفف  مواد مخدر روانگردان جدید )  مشهور است به وضعیت بسیار مسخره ای در ایران تبدیل شده است .  

    هر چند مدت یکبار  از سمت مسئولین مطلبی منتشر می شود که این روانگردان را نداریم ان مخدر را هنوز نداریم  اما مواظب باشید شاید روزی بیاید که انرا داشته باشیم .

    به این خبر توجه کنید   

    نگرانی از«آقای خوشحال» و «صخره»

    معاون کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن هشدار نسبت به ورود روانگردان‌های جدیدی تحت عنوان «ان‌پی‌اس‌ها» با اسامی چون آقای خوشحال، صخره و... گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر این گروه از روانگردان‌ها در کشور به دست ما نرسیده است 

    دین پرست با اعلام اینکه تا امروز هیچ گونه گزارشی مبنی بر توزیع اینگونه از روانگردان ها در کشور نداشتیم، افزود: بعید نیست که در آینده بشنویم در برخی استان ها مصرف این روانگردان ها گزارش شود. این روانگردان ها عناوینی چون «آقای خوشحال»، «صخره» و... دارند.(ایسنا) 

    جناب دین پرست  چرا از نداشته ها می گوید  در عوض روانگردان  اقای خوشحال و صخره  که نداریم و نیامده است ما   

    روانگردان مخدر گل داریم هیز داریم نیروانا داریم زغال اخته داریم کوش افغان داریم اوج کوش داریم و هزاران دیگر که داریم اما  درباره ان اطلاعی به مردم نمی دهیم و یا شاید  اصلا اطلاعی از وجود انها نداریم ؟  خواهشن از  رواج روانگردانهای که داریم مطلبی بگوئید نه  در مورد انچه نداریم   

    مرگ 150 نفر در روسیه بر اثر استفاده از ماده مخدر روانگردان جدید اسپایس (ان پی اس )

    opium.site: مخدر روانگردان جدید روز قیامت( آرماگدون) (Armageddon )چهار ...

    opium.site: سربازانی که با توهم UH-210 همدیگر را می کشند (اسپایس )

    opium.site: ماده مخدر روانگردان spiceاسپایس اسرائیل uh-210 می تواند ...

    opium.site: مخدر روانگردان کانابیس صنعتی jwh-122 قویتر و سکسی ...

    opium.site: ماده مخدرروانگردان برومو سنجاقک(bromo-dragon fly) قویتر ...

    opium.site: حشیش.گرس.علف.شاهدانه.جوینت.فیزوپاتولوژی حشیش ...

    opium.site: ماده مخدر UH-210 اسپایس توسط اسرائیل ساخته شده است

    مصرف قطره چشمی نفازولین ا% و ناپریوین 10 میلی لیتری و ارتباط ان با اعتیاد به ماری جوانا و مخدر شیشه

    با سلام
    پسرم مدت 5الی 6 ماه است که در داخل جیب شلوارش 2 قطره فوق بانضمام سیگار می باشد و روز به روز لاغرتر و رنگ پریده تر می شود لطفا راهکاری برای بنده بگذارید لازم بذکر است که در هیچ حالت نمی توانم با پسرم صحبت کنم از هم صحبتی با من فرار میکنه لطفا کمکم کنید
       

       

    جواب

    به احتمال زیاد فرزند شما ماری جوانا مصرف می کند و برای پنهان نمودن قرمزی چشمان خود از این قطره های چشمی مصرف می کند اما لاغری او ممکن است به علت مصرف بالای سیگار و نیکوتین باشد اما  کمی با مصرف ماری جوانا منافات دارد که باید بررسی شود بهتر است بدون رودرواسی و با شجاعت این مسله را با او مطرح کنید و  از او بخواهید تست عدم اعتیاد انجام بدهد  ابتدا یک تست تی اچ سی   THCاز نظر مصرف ماری جوانا به  علاوه یک تست متامفتامین (شیشه ) از او بگیرید  احتمال می رود ایشان از هر دو ماده مخدر استفاده می کنند

    تماس جنسی (مقاربت ) با مردان معتاد به مخدر شیشه (متامفتامین ) زنان را وابسته و معتاد عشقی و جنسی و روانی می کند

    با سلام خدمت شما
    مدتى است که با پسرى آشنا شده ام و در این مدت کم به شدت دلباخته شده ام و با او ارتباط جنسى هم دارم. این فرد آنچنان شدید و عمیق ابراز احساسات میکرد و بهم حسی میداد که فکر میکردم تو دنیا غیر از این هیچ عشقی وجود نداره... یکى از چیزهایی که من مشکوک شدم به این که شیشه مصرف میکنه اینه که مدت رابطه جنسى در کمترین حالت ممکن ١ ساعت و بیشترین ٤ساعت مداوم میباشد. و اینکه اخلاقش متغیره و یه روز خوبه یه روز بد و اینکه در ٢ ماه ٣٠ کیلو وزن کم کرده البته خودش میگه رژیم گرفته اما من باور نمیکنم. و بیشتر شبها نمیخوابه... چند دفعه هم جلوی من گل کشیده، راستش انقدر بهش علاقه مند شدم که اهمیتی ندادم ولی وقتی با دوستام راجبش حرف زدم گفتن که به نظر میاد شیشه میکشه و اینکه شیشه بازها اینقدر شدید میتونن انتقال احساسات کنن و باعث بشن که حس کنى عاشق شدى... خواهش میکنم منو راهنمایى کنید من نمیدونم چی رو باور کنم و از کجا بفهمم که اون معتاده یا نه...
         

    جواب  

    امروزه در ایران استفاده از ماده مخدر شیشه برای افزایش شهوت باعث بروز مشکلات فراوانی جسمی و روحی نه فقط برای مصرف کننده ان بلکه برای پارتنر  جنسی  طرف مقابل می شود  

    با اینکه  تحقیقات نشان می دهد که متامفتامین و کوکائین  به مقدار بسیار ناچیز از طریق مایع منی (اسپرم ) یه زنان منتقل می شود اما هنوز این مسله که  همین مقدار ناچیز می تواند  در طویل مدت باعث ایجاد نوعی وابستگی و اعتیاد  جسمی به متامفتامین در زنان غیر معتاد  بشود ثابت نشده است . 

    زنان هم دچار جنون جنسی شده اند . 

    یکی از مسائل جالب در این مورد تشویق  زنان غیر معتاد به مردان برای مصرف شیشه است . 

    متاسفانه  در مشاوره های  تلفنی با مردان  متوجه این مسله شده ام که در بسیاری موارد زنانی که دارای بی پروایی جنسی هستند به مردان استفاده از شیشه را در زمان مقاربت پیشنهاد می کنند  . این مسله بیشتر در بین زنان بالای 28 سال دیده می شود  و فرقی ندارد که پارتنر جنسی انها شوهران و یا دوستان مرد انها باشد  

    ارائه یک  تماس جنسی خوب توسط مردان  که تجربه لذت ان برای زنان  بسیار هیجان انگیز و  لذت بخش است باعث ایجاد  نوعی وابستگی جسمی و روحی و روانی در نزد  زنان  به مردانی که  دز زمان مقاربت شیشه مصرف می کنند می شود  که  ممکن است به غلط به یک  وابستگی عشقی تفسیر شود .  

    مخدر شیشه در  سال های اول امپاتوژن است .  

    مصرق  ترکیبات گروه متامفتامین  در  سالهای اول باعث افزایش و قلیان احساسات در انسان می شود و شخص مصرف کننده  فردی با احساس و عاشق پیشه می شود اما به مرور ایام این حالت از بین می رود  صرف ابراز عواطف عاشقانه  به جنس مخالف با شدت زیاد  در معتادان  به شیشه  امری  عادی و طبیعی و وابسته به متامفتامین (شیشه )است که بعد از اعتیاد طولانی  این حالت از بین می رود. 

     بسیاری از زنانی   که فکر می کنند عاشق این  مردان هستند  حتی زمانی که متوجه اعتیاد انها به شیشه می شوند با این تفکر که با ازدواج با انها و با قدرت عشق می توانند باعث ترک دادن انها بشوند در چاه می افتند زیرا  زمانی که مردان ترک می کنند دیگر نه  احساساتی هستند نه عاشق و نه قادر به ارائه  یک مقارت جنسی لذتبخش  بلکه افرادی افسرده و عصبی و غیر قابل تحمل می شوند  

    بدون رودرواسی از او تست عدم اعتیاد به شیشه بگیرید  

    اگر واقعا فکر می کنید عاشق او هستید و او نیز عاشق شما است بدون رودرواسی از او بخواهید در جلوی شما ادرار کرده و انرا با تست های نواری یک بار مصرف شیشه  امتحان کنید این تست های نواری ارزان و در همه جا موجود است  

    اگر او واقعا عاشق شما باشد و معتاد نباشد حتما  تست را انجام می دهد اما اگر ابراز علاقه او تحت تاثیر مواد باشد و فقط  شما را برای استفاده جنسی بخواهد هیچگاه تن به این کار نمی دهد   

    از کجا بفهمیم نامزدمان به مخدر شیشه معتاد است - دکتر یزدان ... 

    عاقبت زنان معتاد به مخدر شیشه انهدونیا و فقدان لذت جنسی تا ...

    شیشه (متامفتامین ) خطری برای زندگی جنسی و عشقی زنان ... 

    شیشه (متامفتامین )غذا سکس و حساب دو دو تا چهار تای دوپامین ...

    سوالات پزشکی درباره مواد مخدر و مقاربت و لذت جنسی با مصرف ... 

    چطور ماده مخدر شیشه مصرف کنیم تا بدن ما کمتر اسیب ببیند ...

    خواهرم در یک رابطه جنسی دچار عفونت و حاملگی و به احتمال زیاد سقط جنین شده است ایا او معتاد به شیشه است  

    چگونه معتاد به شیشه را می توان ترک داد - دکتر یزدان نیاز ...

    آیا با خواستگاری که قبلا معتاد به مخدر شیشه بوده و اکنون ...

    ترک سیگار به طور دائم با قارچ جادویی

    ترک سیگار به طور دائم با قارچ جادویی

    در این آزمایش محققان یک دوز از پسیلوسیبین به شکل قرص به شرکت کنندگان دادند؛ برای افرادی با وزن 70 کیلوگرم دوز 20 میلی‌گرم داده شد و در 2 و 8 هفته بعد، دوزهای بالاتر یعنی 30 میلی گرم برای وزن 70 کیلوگرم در نظر گرفته شد که خوردن این قرص‌ها همراه با رفتار درمانی بود.

    نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد مواد تشکیل دهنده فعال در قارچ باعث ترک سیگار می‌شود.

    به گزارش خبرگزاری فارس، محققان دریافته‌اند پسیلوسیبین که ماده‌ای توهم زا است در ترک سیگار موثر است؛ این ماده در نوعی قارچ وجود دارد که موجب می‌شود افرادی که سال‌هاست سیگار می‌کشند سیگار را ترک کنند.

    پیش از این محققان در خصوص استفاده از ماده توهم‌ زا برای مبارزه با برخی مواد مخدر اعتیادآور تحقیقاتی انجام داده بودند که به دلایلی استفاده از این محصول متوقف شد. اما این مطالعه در حال حاضر با آزمایشات انجام شده 80 درصد موفق بوده است.

    یک درمان جدید محققان در سال 2012 نشان داد افراد الکلی توسط داروی LSD قادر به ترک الکل بودند اما به تازگی نتایج مطالعه‌ای جدید در مجله فارماکولوژی منتشر شده است که نشان می‌دهد مواد تشکیل دهنده فعال در قارچ در ترک سیگار موثر است.

    برای انجام این مطالعه محققان با استفاده از شرکت کنندگان سیگاری که از سلامت بدن برخوردار بودند آزمایشاتی انجام دادند؛ در این مطالعه از 10 مرد و 5 زن که به طور متوسط روزانه 19 سیگار می‌کشیدند دعوت شد؛ تمام این شرکت کنندگان چندین بار سیگار را ترک کرده بودند اما موفق به ترک سیگار به طور دائم نشده بودند.

    در این آزمایش محققان یک دوز از پسیلوسیبین به شکل قرص به شرکت کنندگان دادند؛ برای افرادی با وزن 70 کیلوگرم دوز 20 میلی‌گرم داده شد و در 2 و 8 هفته بعد، دوزهای بالاتر یعنی 30 میلی گرم برای وزن 70 کیلوگرم در نظر گرفته شد که خوردن این قرص‌ها همراه با رفتار درمانی بود.

    در این مدت شرکت کنندگان می‌توانستند به مدت 6 تا 7 ساعت موسیقی گوش کنند و در حال استراحت کامل باشند؛ شرکت کنندگان تماماً تحت نظر اعضاء هیات تحقیق قرار داشتند؛ پس از شش ماه تحقیق 12 شرکت کننده از 15 نفر آنها، سیگار را به طور کامل قطع کردند اما از نقطه نظر بیولوژیکی، مکانیسم عمل در سوخت و ساز بدن هنوز ناشناخته است.

    به گفته «متیو جانسون» نویسنده این مطالعه: دیگر درمان‌های انجام شده کمتر از 30 درصد موفقیت داشته‌اند اما این مطالعه راهی موثر در ترک سیگار است.
  • دیدگاهتان را در زندگی تغییر دهید CHANGE VIEW تا جامعه ای سالم و به دور از اعتیاد داشته باشید(قسمت اول )
  • چگونه معتاد به شیشه را می توان ترک داد
  • مکانیسم اثر ترکیبات تریپتامین در تغییرات شناختی رفتاری و احساسی و تطابق علمی ان با CBT دردرمان افسردگی ترک اعتیاد و اضطراب
  • تاثیر قارچ جادویی (مجیک ماشروم ) در تغییر شخصیت افراد 
  • توهم تجربه نزدیک به مرگ باعث تکامل مغزی در انسان می شود ...  
  • قارچ جادویی (مجیک ماشروم ) با مهار پالس های منفی احساسی در ...
  • ترک و درمان اعتیاد به محرک کریستال شیشه (متامفتامین ) با ...
  • دیدگاهتان را در زندگی تغییر دهید CHANGE VIEW تا جامعه ای سالم و به دور از اعتیاد داشته باشید(قسمت اول )

    دیدگاهتان را در زندگی تغییر دهید CHANGE VIEW تا جامعه ای سالم و به دور از اعتیاد داشته باشید (قسمت اول )

    انگیزه ای که باعث شد امروز این مقاله را بنویسم برای ان بود که می بینم در جامعه ای که زندگی می کنم انچه در ان مهم نیست انسانیت و کمک به همنوع است .

    هیچکس در نظام بهداشتی و درمانی کشور مان در فکر درمان قطعی بیماران به خصوص در زمینه بیماریهای روحی و روانی و اعتیاد نیست و بیشتر پزشکانی که در این زمینه فعال هستند طبابت را فقط شغلی برای کسب در امد می دانند اطبای که با نظام غربی تعلیم وتربیت شده و فقط ان چه راتائید می کنند که در کتب پزشکی غرب نوشته شده است . اکثر این پزشکان بر این اعتقاد هستند که بیمارهای مثل افسردگی و یا اعتیاد درمان قطعی ندارد .و بیمار باید تا اخر عمر تحت درمان باشد و دارو بگیرد .

    این پزشکان یا روانشناسان فقط داروهایی را به بیماران تجویز می کنند که سازمان نظارت بر داروو غذای امریکا FDA انرا قبلا تائید کرده باشد سازمانی که سالها است مدیریت ان تحت فرمان شرکت های صیهونیستی و سرمایه داری بین المللی است و بانگ رسوای خلاف های ان به تازگی در امریکا به گوش می رسد .

    اما پزشکان ما هنوز با اطمینان به اینکه دارویی که توسط FDAتائید شده است به عنوان داروی استاندار وبی خطر است و ما می توانیم بدون دغدغه انرا برای بیماران تجویز می کنیم به کار درمان مشغول هستند و ظهور هر فلسفه ویا دارویی جدیدی در زمینه درمان در این رشته ها باید حتما قبلا در کتاب های تکس بوک انها نوشته شده باشد و داروهای جدید باید توسط اف دی ای مورد تائید باشد تا انها بتوانند با استناد به ان از متد های جدید درمانی و یا داروهای جدید استفاده کنند و اگر غیر از این باشد محکوم و مطرود است

    بازار داغ اعتیاد و داروهای ترک اعتیاد در ایران

    مقوله اعتیاد به مواد مخدر در ایران بسیار پیچیده است از عطار بقال گرفته تا رمال دعا نویس دکتر و مواد فروش از کنار ان کسب در امد میکنند عده ای در این بازار پر سود بطور غیر قانونی مواد مخدر می سازند و دیگران هم همه برای کسب در امد قانونی داروی ترک اعتیاد ساخته و با تبلیغات ماهواره ای انرا بفروش می رسانند . در این میان انچه مهم نیست زندگی و مرگ معتاد است

    اگر کسی در این بازار مکاره بخواهد راه درمان درست و ارزانی را برای درمان اعتیاد عرضه کند و انرا به رایگان در اختیار دیگران قرار دهد هچکس ارزش انرا نمی داند و همه بر علیه ان به پامی خیزند زیرا مبنای ارزش ها در زندگی امروزه پول است اگر تو پول می دهی و مواد می خری و معتادی می شوی باید برای ترک ان هم هزینه ای گزاف پرداخت کنی . مگر می شود معتادی را که سالها میلیون تومان خرج اعتیادش کرده و خانه و زندگی خود را به حراج گذاشته و به فلاکت بدبختی افتاده است با تجویز خوراکی دو گرم ریشه گیاه یک درخت افریفایی درمان کرد ؟

    پس مدعی چنین ادعای حتما کلاه بردار است . و اگر کسانی مثل من شروع به اطلاع رسانی بیشتری کنند بلاخره سخنگوی دولت خواهد گفت هنوز بطور کامل مشخص و ثابت نشده است صمغ گیاهان گرمسیری مثل ایبوگین در ترک اعتیاد موثرند و اگر این ماده واقعا موثر باشد حتما سازمان FDA امریکا انرا تائید می کرد که نکرده است ؟

    و در هیچ کتاب پزشکی استفاده از ان برای درمان اعتیاد نوشته و پیشهاد نشده است و بلاخره سرانجام اب پاکی را بر روی دست ما خواهد ریخت و اعلام می کند که ای بابا این ایبوگین یک ماده روانگردان توهم زای خطرناک است که عوارض طولانی مدت ان برای ما هنوز مشخص نیست و می تواند معتاد را دیوانه و روانی بکند ؟ پس ای معتادان عزیز بیاید از این همه امکانات که دولت جمهوری اسلامی برای ترک اعتیاد فراهم کرده استفاده کنید این همه مرکز ترک اعتیاد این همه متادون به قیمت ارزان بروید یک مرکز ثبت نام کنید و متادون بخورید و شکر خدا کنید .

    در ایران رسم نیست اگر شما در کاری به مهارت بالا برسید و به قول قدیمی ها فوت کوزه گری را بدانید با افشای ان بخواهید خودتان را از نان خوردن بیندازید این جا هر کس فنی را بداند که پولساز است هر چند هم که در رابطه با سلامت احاد جامعه باشد بایستی مخفی و انحصاری نگاه دارد تا بوسیله ان کسب در امد کند

    به یاد دارم زمانی که موضوع استفاده از ترکیبات گیاهی رونگردان که حاوی حلقه تریپتامین هستند مثل سایلوسبین و یا ایبوگین را جهت درمان اعتیاد به مواد مخدر و درمان افسردگی با چندین نفر از پزشکان و روانشناسان که در کار ترک و درمان اعتیاد و افسردگی هستند را مطرح کردم انها اظهار کردند ماهم مقالات زیادی در این رابطه دال بر موثر بودن انها در درمان افسردگی و اعتیاد را خوانده ایم اما عوارض جانبی طولانی مدت انها برای ما هنوز مشخص نیست ؟ در ضمن FDA این داروها را تائید نکرده است ؟

    مکانیسم اثر ترکیبات تریپتامین در تغییرات شناختی ...

    ایبوگین تنها داروی ترک اعتیاد تائید شده در جهان - Opium.Site

    این مسله برای من این سوال را پیش اورد که چطور داروهای اعصابی که هنوز عمر تولید ان در دنیا به 70 سال هم نمی رسد و تاکنون هزاران گزارش از عوارض جانبی ان که منجر به مرگ و ناتوانی بیماران شده است در تاریخ وجود دارد اما ماده ای مثل سیلوسایبین که بیش از هزاران سال بین اقوام محتلف مصرف شده و تاکنون حتی یک مورد مرگ با ان در ظرف 2500 سال گذشته گزارش نشده است داروی خطرناک و دارای عوارض جانبی است ؟

    چرا دولت ایران این همه مجوز جهت مراکز ترک اعتیاد می دهد و کارخانه های دارویی هزاران قرص شربت متادون و یا تریاک بوپرنورفین می سازد ولیکن ما هیچگاه شاهد چاپ یک تحقیق درباره اثرات درمانی ایبوگین در ترک اعتیاد به مواد مخدر یا اثرات درمانی سایلوسبین در درمان افسردگی و میگرن را در ایران مشاهده نمی کنیم .

    ایبوگین دارویی است که مصرف 2 گرم ان یک معتاد به هروئین را برای همیشه ترک می دهد ؟

    و سایلوسبین دارویی که امروزه موثرترین دارو در درمان کامل افسردگی و میگرن است انهم با یک دوره مصرف کوتاه مدت است

    شاید مهمترین دلیل ان است که متادون و بوپرنورفین را FDA تائید کرده پس حتما دارویی خوب , وبی خطری است اما ایبوگین و یا سیلوسایبین چون مورد تائید FDA نیست حتما دارویی مضر خطرناکی برای انسان است .

    هزاران تحقیق مکتوب درباره اثرات درمانی مفید و موثر موادی مثل سیلوسایبین در درمان افسردگی و ترک اعتیاد الکل و سیگار منتشر و وجود دارد ولیکن دولت ها با اتکا به مفاد کنوانسیون ژنو بر این اساس که ترکیبات دی ام تی دارای اثرات توهم زایی هستند از ادامه تحقیقات بیشتر دانشمندان و مراکز علمی درباره تحقیقات بیشتر بر روی اثرات دارویی ان بر روی بیماران افسرده جلوگیری می کند .

    در اخرین حرکت بر علیه سیلوسایبین بعد از انتشار مقاله دکتر دیوید نات استاد رئیس انجمن علم اعصاب بریتانیا دولت انگلیس یلافاصله از ادامه نحقیقات در مورد اثرات درمانی سیلوسایبین بر روی انسان جلوگیری کرد زیرا پرفسور نات اعلام کرد این دارو می تواند علاج قطعی بیماری افسردگی در انسان باشد این ممانعت باعث شد پرفسور نات اعلام کند برای ادامه تحقیقات خود هر مبارزه ای را می کند تا سیلوسایبین را از لیست داروهای ممنوعه کنفرانس ژنو خارج کند

    دوز درمانی و طریق مصرف قارچ سیلوسایبین Psilocybin برای ...

    صحبت من درباره استفاده طبی از گیاهان روانگردان در درمان بیماری های روحی و روانی و ترک اعتیاد به معنای ازاد کردن و رواج این مواد یا تبلغ ان نیست زیرا در همه کشورها ی جهان روانگردان های گیاهی به وفور و در بازار سیاه مواد مخدر جهت سوء مصرف موجود است

    چالش بین گیاهان روانگردان و مذهب اسلام

    در ایران استفاده از گیاهان روانگردان برای درمان بیماریها با مشکلات مضاعفی روبرو است زیرا مصرف مواد توهم زا در دین اسلام حرام است

    بطور مثال اگر من به عنوان پزشکی که بیش از 25سال در مورد اثرات درمانی گیاهان روانگردان مطالعه و تجربه دارم جهت درمان یک زن 60 ساله مبتلا به بیماری ام اس از کپسول ماری جوانا استفاده کنم دولت و مسئولین وزارت بهداشت من را به جرم تجویز مواد مخد روانگردان به بیماران تحت پیگرد قانونی قرار می دهند و در نزد رئیس دادگاه شان و منزلت من تا حد یک قاچاق فروش مواد مخدر تنزل می یابد و همان حکمی که برای یک قاچاقچی داده می شود برای من هم اجرا می شود و پروانه طبابت من را هم باطل می کنند قاضی دادگاهی که حتی این اطلاع را ندارد که همین ماریجوانا را دولت جمهوری اسلامی با پرداخت ارز و با قیمت گزاف با نام اسپری ساتیوکس برای درمان بیماران ام اس وارد می کند و البته با سود خوبی هم به بیماران مبتلا به ام اس می فروشد و این برای من چالشی تفکر بر انگیز است .

    اگر من در درمان بیماری افسردگی از داروهای رایج ضد افسردگی استفاده کنم و بیمار دچار توهم شود و یا خودکشی کند و یا بعلت عوارض جانبی مصرف داروهای ضد افسردگی و تداخل اثرات ان دچار سندرم سروتونین شده و بمیرد کسی نمی تواند از من پزشک شاکی شود زیرا بیمار دچار عوارضی شده است که مربوط به دارو است و در بروشور دارو هم ذکر شده است

    اما اگر من در درمان بیماری های مثل میگرن و یا افسردگی بخواهم از سیلوسبین استفاده کنم یا در ترک اعتیاد از ایبوگین استفاده کنم دولت می تواند بااستناد به قوانین شرعی مرا تحت پیگرد قانونی قرار بدهد حتی اگر بیمار من بهبودی یافته و بدون عارضه درمان شده باشد 

        پایان قسمت اول

    پاورقی

    گیاهان روانگردان توهم ز ا فقط در دوز بالا توهم زا هستند و در دوز کم دارای اثرات درمانی می باشند و توهم نمی دهند

    مصرف قرص های اعصاب به تعداد 10 عدد با بیشتر موجب توهم و یا مرگ می شود که اگر هر کدام را 100 میلی حساب کنیم یعنی خوردن 1 گرم قرص اعصاب خطر توهم و مرگ دارد دوز مرگ اور سیلوسایبین بیشتر از 7 کیلو گرم یک جا است ایا شما می توانید 7 کیلو قرص اعصاب و ضد افسردگی بخورید و نمیرید ؟

    گیاهان روانگردان توهم زا بیش از هزاران سال است توسط اقوام مختلف استفاده شده است و تاکنون یک مورد مرگ و با عوارض جانبی خطرناک با ان گزارش نشده است

    تئوری مکانیسم اثر سیلوسایبین در درمان کامل بیماری افسردگی و اختلال شخصیت 

  • تاثیر قارچ جادویی (مجیک ماشروم ) در تغییر شخصیت افراد
  • راه عملی برای درمان و فراموش کردن عشق ناکام (درمان شکست عشقی )
  • اولین قرص بی خطر لاغری در جهان لورکاسرین “lorcaserin ” اگونیست گیرنده سروتونین 5-HT 2C receptor agonist است
  • آخرین روش درمان و ترک اعتیاد مواد مخدر ومحرک (شیشه ) که من ...
  • دانشجویان دختر برای تقویت حافظه گیاه آب بشقابی و پسران ...

    درمان و ترک اعتیاد ماده مخدر شیشه با ریتالین و مودافینیل ...

    دارو های ترک اعتیاد مخدر شیشه (متامفتامین ) پروتکل آناندا ...

    شربت کاتینونcathinone (چای عرب )داروی ترک اعتیاد شیشه ...

    داروی گیاهی ترک اعتیاد Mitragynine میتراگینین چیست ...

    درمان و ترک اعتیاد مخدر شیشه با ریتالین بدنام و مودافینیل خوشنام -

    چگونه معتاد به شیشه را می توان ترک داد

    با سلام آقای دکتر
    دوست پسرم شیشه مصرف میکنه و من در صدد کمک بهش هستم و میدونه که منم اطلاع دارم ولی از حرف زدن با من طفره میره ،نمیدونم چه مقدار میکشه، ولی فکر میکنم یک ساله که مصرف میکنه، میخواستم ببینم میتونم یواشکی دارویی بدم بهش که به ترکش کمک کنه؟خودش میگه از وقتی با تو دوست شدم کم کردم ولی نمیدونم راست میگه یا نه! علت رو آوردن به شیشه را هم فوت دوست دختر قبلیش عنوان میکنه و میگه میدونستم چه بلایی سرم میاد با کشیدنش ولی میخواستم آروم بشم.لطفا کمکم کنید ،با تشکر
        

     

    جواب   

    PTSD می تواند یکی از علل شروع کننده اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان باشد اما  اعتیاد به متامفتامین نه تنها باعث کاهش غم و غصه نمی شود بلکه  انرا افزایش هم می دهد و باعث بروز افسردگی های مقاوم به درمان می شود . 

    در تحقیقات جدید نشان داده شده است که  فراموش کردن خاطرات بد و ضربات روحی و روانی می تواند کمک بزرگی به درمان اعتیاد و افسردگی بکند  

    برای فراموش کردن خاطرات بد گذشته  داروهای زیادی مورد مطالعه قرار گرفته است اما هیچ دارویی به اندازه خواستن خود فرد موثر نیست  

    برای فراموش کردن خاطرات بد و ناکامی های عشقی و یا  خاطره مرگ اشنایان متد غسل فراموشی می تواند بسیار موثر باشد  

    داروهای زیادی برای ترک اعتیاد به شیشه  وجود دارد اما نمی توان بدون اطلاع بیمار انرا به او داد .بهتر است ابتدا با  بیمار صجبت شود و  ابتدا با ذکر این مطلب که شما با عشق خود به او کمک می کنید که این اعتیاد را ترک می کند ابتدا از میزان مصرف او مطلع شوید و بعد با دادن داروهای که میزان مصرف شیشه را کاهش می دهد میزان استفاده را به پائین تر حد رسانده و بعد با کمک دارو های دیگر و استفاده از متد های روانشناختی برای همیشه او را درمان کنید    

    نظریه روانشناسانه نویسنده

    بسیار از معتادان به شیشه برای فرار از مذمت اطرافیان رو به ترفند های خاص می اورند

    از نظر ما دوست پسر شما دروغ می گوید و شما را بازیچه احساسات خودش قرار داده است کافی است ابتدا از او به پرسید نام و فامیل دوست دختر سابقش که فوت کرده است چه بوده است و به چه علت فوت کرده است بعدا از او بخواهید برای ادای دین یک شب جمعه به همراه هم برای فاتحه خوانی به سر قبر معشوق سابقش بروید به زودی متوجه خواهید شد هر انچه در این باره به شما گفته است دروغ محض است  

    غسل فراموشی با استفاده از آروماتراپی و روغن های گیاهی برای درمان PTSD فراموش کردن خاطرات اضطراب آور (مکانیسم توژن )

    opium.site: گل ساعتی از اضطراب دوران ترک اعتیاد می کاهد

    چگونگی فراموش کردن خاطرات بد گذشته و شکست عشقی با تکنیک ... 

    افزایش نوروتروفین BDNF در مغز باعث از بین رفتن خاطرات ... 

    opium.site: متیراپون داروی برای فراموشی خاطرات ناگوار و دردناک