دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

نسخه های ساده برای درمان بیش فعالی و خشونت در اطفال (منیزم با ویتامین ب6)

نسخه های ساده برای درمان بیش فعالی و خشونت در اطفال (منیزم با ویتامین ب6)

به هر کودک شلوغ و بی توجه نباید مارک بیش فعالی زد

برای درمان خشونت و نقص توجه و شلوغی ما ابتدا از داروهای کم ضرر و گیاهی استفاده می کنیم

تحقیقات ثابت نموده است درمان کودکان مبتلا به بیش فعالی و یا کودکانی که دچار تکانشگری و خشونت هستند ریسک ابتلا به معتاد شدن را در بزرگسالی کاهش می دهد   

نسخه اول ترکیب ویتامین ب6 و منیزیم

برخی از مطالعات نشان از کمبود منیزیم (Mg) در کودکان مبتلا به سندرم ADHD دارد .

در یک ازمایش 40 کودک با علائم بالینی ADHD تحت درمان با منیزیم، و ویتامین B6 قرار گرفتند به این کودکان رژیم روزانه به اندازه 6 میلی گرم برای هر کیلو گرم وزن منیزیم به همراه 0.6 شش دهم میلی گرم برای هر کیلو گرم ویتامین ب 6 روزانه داده شد .

این رژیم به مدت دو ماه (هشت هفته ) داده شد و بعد از ان تغییر قابل ملاحظه ای در میزان خشونت و رفتار کودکان دیده شد

در ایران قرص های ویتامین ب6 به همراه منیزیم به صورت جوشان وجود دارد .

Improvement of neurobehavioral disorders in children supplemented with magnesium- 

توجه  

من به تمامی معتادان به شیشه در زمان ترک شب ها قرص جوشان منیزیم با ب6 می دهم  

  • تست بی غیرتی و بی خیالی و عدم ترس ماده مخدر ماریجوانا گل (مخدر گل )(تست تشخیص قدرت ترک اعتیاد مخدر گل )
  • سم زدایی و ترک اعتیاد تریاک شیره متادون هروئین برای همیشه با داروی گیاهی ایبوگین
  • جنایت بر سر مخدر «گل» در پارک
  • خطر عقیمی دائم در مصرف کننده گان ماری جوانا گل (مخدر گل ) وجود دارد .
  • تست بی غیرتی و بی خیالی و عدم ترس ماده مخدر ماریجوانا گل (مخدر گل )(تست تشخیص قدرت ترک اعتیاد مخدر گل )

    یکی از اثرات مصرف طولانی مدت ماده مخدر گل بی خیالی و بی غیرتی و فقدان ترس  است .شخص در برابر محرک های دردناک واکنش طبیعی نشان نمی دهد .

    عصبانیت و خشم یکی از احساسات مهم انسان  است که برای بقای انسان باید به مقدار کم و کنترل شده وجود داشته باشد

    ترس  عصبانیت و خشم می تواند یکی از مهمترین انگیزه های حرکتی در انسان باشد  .

    مدیکال ماری جوانا یا مخدر گل

    در انواع ماری جوانا تا قبل از دهه 50 میلادی ماده ای به نام کانابیدیول که اثرات درمانی داشت بسیار کم بود .دانشمندان با ترکیب سویه های مختلف ماری جوانا انواعی از سویه های جدید را تولید کردند که  دارای دو ماده تتراهیدروکانابینول و کانابیدیول بیشتری باشد هدف افزایش ماده کانابیدیول برای استفاده درمانی وپزشکی از انواع سویه های جدید بود

    گیرنده سروتونین و انگیزه زندگی

    در مغز انسان چندین گیرنده برای هورمون سروتونین وجود دارد که دو عدد از مهمترین انها  گیرنده 5 هیدروکسی تریپتامین 1A و گیرنده 5 هیدروکسی تریپتامین 2A است .

    ماده کانابیدیول موجود  در مخدر گل یک محرک (اگونیست ) گیرنده 5 هیدروکسی تریپتامین 1A است .

    تحریک این گیرنده باعث  کاهش ضربان قلب کاهش فشار خون و افزایش تحریک  و فعالیت سیستم پاراسمپاتیک و افزایش ترشخ هورمون های کورتیزول کورتیکوسترون آدرنوکورتیکوتروپین و اکسی توسین پرولاکتین بتااندورفین و کاهش خشم و تکانشگری اضطراب و پرخاشگری و کاهش نعوظ می شود

    این مسله همانند استفاده از مقدار زیادی داروی کورتن است و ضد اضطراب است.

    تست بی غیرتی مخدر گل

    کسانی که بمدت یکسال و مداوم از مخدر گل استفاده بکنند سیستم عصبی انها دیگر تحریک پذیری طبیعی ندارد این مسله در زمان ترک اعتیاد ماری جوانا گل بسیار مهم است زیرا   فقدان انگیزه برای ترک و هرکار دیگر باعث می شود درمانگر در درمان اعتیاد  به مخدر گل شکست بخورد

    تستی را که من به نام تست بی غیرتی گل  نام گذاشته و بر اثر تجربه خود پیدا کردم نشان می دهد که ایا شما در ترک اعتیاد مخدر گل موفق هستید یا خیر

    ابتدا بمدت سه دقیقه بیمار را در اطاق ساکتی قرار دهید و یک پالس اکسیمتر به او متصل کنید و تعداد ضربان قلب را مورد بررسی قرار دهید

    زمانی که ریتم قلب بمدت 1 دقیقه ثابت شد فشار خون بیمار را اندازه گیری کرده و به بیمار یک تحریک دردناک (من خودم به پست گردن بیمار چک می زنم ) وارد کنید .

    در صورت افزایش ضربان قلب و فشار خون بعد از تحریک دردناک امیدی برای درمان هست اما در صورتی که تعداد ضربان قلب و فشار خون افزایش پیدا نکند (جالب این است که اکثرا ضربان قلب کاهش هم پیدا می کند ) ترک دادن این بیمار اگر نگویم غیرممکن بلکه بسیار مشکل است و بهتر است وقت خود را برای بیمار دیگری بگذارید  

    سم زدایی و ترک اعتیاد تریاک شیره متادون هروئین برای همیشه با داروی گیاهی ایبوگین

    سم زدایی و ترک اعتیاد تریاک شیره متادون هروئین برای همیشه با داروی گیاهی ایبوگین

    برای اولین بار با استفاده از داروی گیاهی ایبوگین برای همیشه می توانید مواد مخدر افیونی (تریاک)( هروئین) ( شیره ) و متادون را ترک کنید  

    شرایط

    سن بیمار باید زیر 40 سال باشد

    بیمار نباید سابقه سکته قلبی داشته باشد

    درمان تضمینی است و تا اخر عمر بیمار دچار لغزش نخواهد شد

    جهت تعیین وقت می توانید با تلفن مشاوره تماس بگیرید  


    جنایت بر سر مخدر «گل» در پارک

    جنایت بر سر مخدر «گل» در پارک

    معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات قتل یک جوان ۲۴ ساله در یک نزاع دسته جمعی در بوستان طاهرخانی را تشریح کرد.

    به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ساعت 21:30 روز 27 آبان ماه امسال وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در بوستان طاهرخانی به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد. با حضور مأمورین در بوستان طاهرخانی و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری میان دو گروه از جوانان رخ داده که طی آن دو نفر به نام های اشکان 24 ساله و محمدحسین 18 ساله به علت اصابت ضربات چاقو مجروح شدند.

    همزمان با حضور اورژانس در محل درگیری و انتقال دو مجروح به بیمارستان، سه نفر از دوستان اشکان و محمدحسین در زمان درگیری حضور داشتند برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

    با انتقال "اشکان" و "محمدحسین" به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، اشکان به علت اصابت ضربه چاقو به قسمت حیاتی قفسه سینه فوت کرده و محمدحسین نیز به اصابت چاقو به ناحیه گردن، تحت مراقبت های ویژه قرار می گیرد.

    با خبر مرگ اشکان به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی، پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و به دستور قاضی رودگر، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    دوستان اشکان که در زمان درگیری در داخل بوستان طاهرخانی حضور داشتند، پس از انتقال به اداره دهم آگاهی در اظهارات خود عنوان کردند: "شب حادثه دو جوان از یک دستگاه خودرو پراید پیاده شده و عنوان کردند که به دنبال خرید موادمخدر از نوع گل هستند؛ اشکان نیز نشانی فردی به نام داریوش را به عنوان فروشنده مواد به آنها داد و عنوان داشت که داریوش در بوستان دیگری (کمی بالاتر از بوستان طاهرخانی) اقدام به خرید و فروش موادمخدر می کند؛ آنها نیز پس از گرفتن مشخصات داریوش و اطمینان از حضور وی در داخل بوستان، سوار ماشین شده و با چند جوان دیگر که در داخل ماشین نشسته بودند از محل دور شدند".

    دوستان عرشیا در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفتند:"حدود نیم ساعت از رفتن سرنشینان خودرو پراید نگذشته بود که آنها مجددا به بوستان مراجعه و سراغ جوانی به نام اشکان را به عنوان فروشنده گل گرفتند! زمانیکه متوجه شدند اشکان همان شخصی است که آنها را به سراغ داریوش فرستاده، بسیار عصبانی شده و با اشکان درگیر شدند؛ به قصد کمک به اشکان ما نیز با آنها درگیر شدیم که با بالاگرفتن درگیری، دیگر سرنشینان پراید نیز وارد درگیری شدند که ناگهان متوجه شدیم اشکان و محمدحسین چاقو خوردند؛ سرنشینان پراید به سرعت از محل فرار کرده و ما نیز توسط پلیس دستگیر شدیم".

    با توجه به اظهارات دوستان مقتول و شناسایی جوانی به نام داریوش، دستگیری این شخص در دستور کارآگاهان قرار گرفت؛ داریوش در همان بوستان محل ترددش در محدوده اتوبان یادگار امام دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

    داریوش که تا زمان دستگیری از قتل اشکان خبر نداشت، پس از اطلاع از این موضوع در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:" آن شب در داخل پارک بودم که اشکان با من تماس گرفت و عنوان کرد که چند نفر به دنبال خرید مواد هستند و به این بهانه نشانی پارک و مشخصات مرا به آنها داد؛ پس از دقایقی چند جوان به بهانه خرید گل به من مراجعه کرده اما اقدام به گرفتن (زورگیری) پول ها و گوشی تلفن همراهم کردند ؛ در همین زمان موفق به شناسایی یکی از آنها به نام "شایان" شدم که همین موضوع زمینه دوستی ما با یکدیگر شد و آنها نیز پول ها و گوشی تلفن همراهم را بازپس دادند . من که قصد تلافی کردن کار اشکان را داشتم عنوان کردم که فروشنده گل شخصی به نام اشکان در همان بوستان طاهرخانی است ؛ آنها نیز پس از گرفتن مشخصات اشکان ، از پارک خارج شدند و پس از آن هیچ خبری از درگیری د اخل بوستان طاهرخانی و مرگ اشکان نداشتم".

    با شناسایی یکی از سرنشینان خودرو پراید بنام شایان ، محل سکونت وی در منطقه تهرانسر شناسایی و کارآگاهان موفق به دستگیری وی شدند ؛ شایان پس از انتقال به اداره دهم ، با تأیید اظهارات دوستان مقتول و داریوش عنوان کرد که ضارب اصلی یکی از دوستانش به نام "اسماعیل . ج"24 ساله است .

    با شناسایی "اسماعیل . ج" به عنوان عامل اصلی جنایت ، محل سکونت وی در منطقه تهرانسر شناسایی ، در تحقیقات پلیسی مشخص شد که وی از محل سکونتش متواری و به منطقه ای مرزی در استان گیلان متواری شده است.

    با شناسایی مخفیگاه متهم در شمال غرب کشور، کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان گیلان اعزام و با انجام اقدامات دقیق پلیسی موفق به دستگیری متهم در 18 دی ماه امسال دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

    به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: "با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به مشارکت در درگیری و ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ".

    خطر عقیمی دائم در مصرف کننده گان ماری جوانا گل (مخدر گل ) وجود دارد .

    خطر عقیمی  دائم در صد در صد مصرف کننده گان ماری جوانا گل وجود دارد .   

    از 10 بیمار معتاد به ماده مخدر گل (مدیکال ماریجوانا ) که بمدت یک سال به طور  تفریحی و مداوم از  ماری جوانا گل مصرف کرده بودند اسپرم کانت بعمل امد . 

    همه انها درجاتی از اختلال در حرکت اسپرم در ساعت اول و شکل های ناهنجار اسپرم داشتند  

    در افراد جوان تعداد اسپرم ها  اغلب طبیعی بود اما همه انها بالای 50 در صد تعداد اسپرم های ناهنجار و غیر طبیعی  و 50در صد کاهش سرعت اسپرم  در ساعت اول داشتند . 

     مسله اثرات  استفاده از ماری جوانا  در کاهش حرکت اسپرم ها و  افزایش فرم های غیر طبیعی اسپرم  موضوعی است که قبلا هم مورد بررسی قرار گرفته شده بود و امری ثابت شده است اما  مسله ذر سرعت بروز این ضایعات است  زیرا قبلا  این اثرات  با مصرف برگ ماری جوانا بسیار طولانی تر  و دیرتر  و بعد از سالها  مصرف مداوم ایجاد  می شد اما استفاده از ماری جوانا مدیکال (مخدر گل ) در زمانی کوتاه تر باعث تخریب سلول های منی ساز  اسپرم  در انسان می شود  این مسله جدیدی است  که تاکنون گزارش نشده است

    قورباغه مانائوس پا قلمی ماده مخدر شیشه می سازد(قورباغه حاوی ماده مخدر متامفتامین ) Manaus slender-legged tree frog

    نوعی قورباغه درختی با پاهای باریک و قلمی در کشورهای  امریکایی لاتین مثل بولیوی برزیل کلمبیا اکوادور پرو وجود دارد که در بدن خود ماده ای مشابه با مخدر متامفتامین (شیشه ) تولید می کند  

     

    تجربه یک شمن ایرانی با آیاهواسکا در کشور پرو (قسمت اول )

    تاریخ: جمعه 01 مهر 1390 ساعت: 4:34 ب.ظ بازدید: 2046 نویسنده: دکتر یزدان نیاز

    در طول زمانی که این وبلاگ را داشته ام با فردی ایرانی که ساکن خارج از کشور است اشنا شدم و در یک تماس با ایشان او خاطرات خود را از سفر به امریکایی لاتین و زندگی با شمن ها را برای من شرح داد .

    این فرد که می توان اقرار کرد استاد من در زمینه مواد مخدر و توهم زا است فردی با دانش کافی در مورد شناحت و فیزیولوژی مواد مخدر توهم زا می باشد .

    در همین جا من از ایشان به عنوان یک ایرانی که تجربیات خود را در مورد ایاهواسکا در اختیار من قرار دادند تشکر می کنم و از ایشان بابت اینکه موفق به گرفتن اجازه برای نشر ان بعلت قطع تماس نشدم پوزش می خواهم .

    لازم به ذکر است که متاسفانه در ایران فلسفه شمن ایسم به خوبی شناخته شده نیست و کنجکاوی ایرانی ها فقط درباره ماده مخدر توهم زای ایاهواسکا است بدون انکه واقعا بتوانند درک صحیعی از فلسفه استفاده از این ماده در بین شمن ها داشته باشند

    جادوی ایاهواسکا

    سه نوع شربت ایاهواسکا در امریکایی جنوبی وجود دارد که هر کدام از گیاهان مختلف ساخته می شود .

    ایا هواسکای قرمز

    این شربت محضوص مداواگر یا شمن است .ایاهواسکای قرمز بسیار قوی است . و ماده ساخت ان از مواد گیاهی است که با بفیه انواع دیگر ایاهواسکا فرق دارد .

    شروع اثر ان کند است برای همین شمن انرا زودتر میل می کنند .

    فرق انواع ان در میزان و انواع گیاهان است که در بعضی از انها میزان هرمین و دی میتل تریپتامین و ریشه های درخت میموزا و ویولا و مواد دیگر فرق می کند .

    ایاهواسکای زرد

    این شربت محضوص بیمار است و شمن برای معالجه به بیماران به او شربت زرد ایاهواسکا می دهد

    آیاهواسکاسفید

    این ایاهواسکا در مراسم های خاصی استفاده می شود

    خاطرات یک ایرانی

    به شمن گفتم که می خواهیم در مراسم جادو گری او شرکت کنیم

    شمن یک پیر مرد لاغر و مردنی بود .قرار شد فردا شب در جنگل همه ما شاهد جادوگری او باشیم

    فردا شب من با همراه و چند نفر دیگر بدنبال شمن به داخل جنگل رفتیم .

    همگی بدور یک اتش حلفه زدیم .

    ابتدا شمن به هر کدام از ما شربتی از ایاهواسکا داد و بعد شروع به رقص و زدن با چوب بر روی جسمی که در دست داشت کرد همانطور که او به دور اتش می چرخید و ما ناظر رقص او بودیم

    دیدم که از داخل کیسه همراه خود یک سنگ در اورد و انرا بر روی زمین انداخت .

    ناگهان مار بزرگی ظاهر شد بزرگی مار در حد یک ساختمان چند طبقه بود .

    من از ترس کپ کرده بودم مار یا بهتر بگویم اژدها به سمت من امد و گفت .

    پایان قسمت اول    

    Banisteriopsis caapi (روح تاک)Ayahuasca (آیاهواسکا) چیست ...

    شلاق ماشروم بر پیکر ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران ؟ - دکتر ...

    روانگردان گل نیلوفر ابی مقدس (لوتوس ابی ) Nymphaea ...

  • فارماهاسکا Pharmahuasca دارویی برای ترک اعتیاد هر ماده مخدری در جهان
  • شکلات اسپری قرص قطره کیک بستی حاوی ماری جوانا(تی اچ سی ) موجود است !
  • تست تشخیصی برای ماده مخدر روانگردان ال اس دی با استفاده از یک چراغ قوه در منزل
  • خاطرات یک معتاد شیشه ای زیاده خواه سابق و یک انسان سالم قناعت پیشه امروز
  • سایلوسین Psilocin 4-HO-DMT,
  • فارماهواسکا Pharmahuasca دارویی برای ترک اعتیاد هر ماده مخدری در جهان

    فارماهواسکا Pharmahuasca دارویی برای ترک اعتیاد هر ماده مخدر در جهان

    فارماهواسکا فرم دارویی و پزشکی معجون آیا هواسکا است .

    نوشیدنی آیاهواسکا یکی از داروهای است که توسط شمن ها در امریکای جنوبی و امازون برای درمان بیماران استفاده می شود .

    شربت آیا هواسکا دارای دو جز اصلی است که یکی از انها از نوعی درخت تاک به نام بانیستریوزیس کاپی Banisteriopsis caapi و گیاهانی که دارای روانگردان دی متیل تریپتامین هستند ساخته می شود .

    تحقیقات جدید حاکی از اثرات سودمند این نوشیدنی در ترک اعتیاد مواد مخدر است .

    فارماهاسکا چیست Pharmahuasca

    فارما به معنی دارو است فارماهاسکا فرم دارویی ایاهواسکا است .

    بر ای ساخت فارماهاسکا ما می توانیم از دو ماده N، N-DMT و هارمالین استفاده کنیم

    نسبت انها باید دو به یک باشد مثلا ، 50 میلی گرم N، N-DMT و 100 میلی گرم هارمالین معمولا توصیه می شود

    هارمالین را به راحتی می توان از اسپند تهیه کرد , و در ایران در قطره گیاه پاسی پی هم وجود دارد

    ابتدا محلول یا . کپسول حاوی هارمالین / هارمین باید خورده شود و بعد از 20 دقیقه کپسول حاوی DMT مصرف شود .

    نویسنده

    من قبلا نوشیدنی فارماهاسکا را از هارمالین و ریشه یکی از گیاهان که در جنوب کشور یافت می شود می ساختم اما جدیدا به ان کمی هم سایلوسایبین اضافه می کنم درمان و ترک اعتیاد با این نوشیدنی بسیار موثر است نوشیدن این محلول که من انرا شربت ترک اعتیاد یزدان (شربت ترک خدا ) تنها دو بار به فاصله 4 هفته کافی است تنها اشکال این شربت نداشتن و فقدان ماده ای به نام صبر است .  در کشور کانادا فقط یک بار این شربت داده می شود اما با تجربیات من دو بار به فاصله 4 هفته بسیار موثرتر است  

    لینک زیر  

    درمان اعتیاد  در کانادا با نوشیدنی  ایاهواسکا   

    Ayahuasca-assisted therapy for addiction: results from a ...

    Ayahuasca-assisted therapy for addiction: results from a preliminary observational study in Canada.

    زیرا اثرات درمانی ان بعد از 6 تا 8 هفته ظاهر می شود و معتاد خودش ماده مخدر را ترک و کنار می گذارد اما متاسفانه ایرانی حتی معتادان سی ساله وقتی به ما می رسند می خواهندیک شبه و 24 ساعته ترک کنند !!  

    توجه

    در علم پزشکی رایج نیست که پزشکی فوت کار را به دیگران یاد بدهد زیرا با این کار خود را از نان خوردن می اندازد و برای خود رقیب می تراشد اما من در یکی ازپست هایم برای درمان و ترک اعتیاد شیشه (متامفتامین ) این مسله را قبلا ذکر کرده بودم انهم برای معتادانی که فقط یک بار می توانید به انها دارو بدهید و به مراحل اخر وکارتن خوابی رسیده اند

    روشی کم هزینه عملی و موثر  

    Banisteriopsis caapi (روح تاک)Ayahuasca (آیاهواسکا) چیست ...

    شلاق ماشروم بر پیکر ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران ؟ - دکتر ...

    روانگردان گل نیلوفر ابی مقدس (لوتوس ابی ) Nymphaea ...

    آخرین روش درمان و ترک اعتیاد مواد مخدر ومحرک (شیشه ) که من پیشنهاد می کنم

    آخرین روش درمان و ترک اعتیاد مواد مخدر ومحرک (شیشه ) که من ...

    ترک و درمان اعتیاد به محرک کریستال شیشه (متامفتامین ) با ...با استفاده از ترکیبات تریپتامین تز ما که هیپوتز دیگران است ؟ ترک و درمان اعتیاد به محرک کریستال شیشه با ترکیبات تریپتامین تز ما که هیپوتز دیگران ...

    شکلات اسپری قرص قطره کیک بستی حاوی ماری جوانا(تی اچ سی ) موجود است !

    شکلات حاوی ماده مخدر ماری جوانا (تی اچ سی )

    این روزها تب ماری جوانا دنیا را فرا گرفته است از شکلات و کیک حاوی ماده مخدر تی اچ سی THC تا اسپری قرص شربت قطره بستنی اب نبات   !! در بازار امریکا موجود است

    خاطرات یک معتاد شیشه ای زیاده خواه سابق و یک انسان سالم قناعت پیشه امروز

    خاطرات یک معتاد زیاد خواه سابق و یک انسان سالم قناعت پیشه امروز
    من تقریبا33سالم بود ودارای همسر و یک پسر بودم ،چند سالی بود که در این شغل جدیدم مشغول به کار بودم به قول معروف نان آور خانه و خانواده بودم.محیط کارگری بود و در اینگونه محیط ها امکان هرگونه اتفاقاتی وجود داشته و دارد همچنین امکان هرگونه انحرافی.

    آروم آروم تو جمع کارگرها هنگام ساعت ناهاری و استراحت سرک میکشیدم.یکروز هنگام ناهاری رفتم پیش اونها آخه ما کارمند بودیم و محیط ما با محیط استراحت آنان جدا بود..من خیلی با اینها خودمانی شده بودم و آنهم به خاطر این بود که بچه بسیار مهربان و پر احساسی بودم،یادم نماید دست رد به سینه کسی زده باشم و هرگز به کسی نه گفته باشم .

    کرور و کرو رمعرفت و مرام بود که از من میجوشید و یرریز میشد..

    بقیه کارمندها به من اعتراض میکردند که چرا قاطی این بچهها میشوم و با آنها برمیخورم و لی کو گوش شنوا؟

    استدلالم هم این بود که گناه دارند کارگرند و باید تحویلشان گرفت(البته این موضوعی که میخواهم تعریف کنم هیچ ربطی به مقام شامخ و زحمتکش کارگران دارد و صرفا براساس زیاده خواهی من و بی توجه ایم در انتخاب رفیق بود...اصلا نه رفیق کلا خودم مقصر بودم چون توه اون کارگرها رفیق خوب هم داشتم.یکروز هنگاه ساعت ناهاری رفتم به قسمت آنها دیدم کیومرث که جوانی کارگر بود دارد چیزی استفا میکند گفتم این چیه ؟گفت شیشه!من با تعجب پرسیدم مواده ؟گفت نه بابا مواد کجاست این یک مواد نیروزاست که فقط توان جسمی و جنسی آدم را افزایش میدهد و تو میتوانی حسابی کس کنی.برق از چشمایم پرید و حس کردم اونهم این برق را در چشمان من دید!گفت میزنی؟گفتم :بدم نمیاد امتحان کنم ،رفتم نشتم کنارش و اولین پک را زدم..اوه...انگاری روی ابرها پرواز میکردم چه حس قشنگی بهم داده بودچقدر نئشگی زیبائی داشت،همه غم و قصه هایم را فراموش کردم و فقط و فقط به زیر کمر فکر میکردم و به سکس.اون رو ز و شب گذشت بهترین لذت را در طول عمرم برده بودم ولی نمیدونم چرا زیاد هم ترسیده بودم و قسم خوردم که دیگر سراغ اون دوستم نرم...آرام آرام هرچه که به هنگام ظهر نزدیک میشدم حس عجیبی تمام بدنم را فراگرفته بود و فقط خدا خدا میکردم تا ظهر هنگام ناهاری شود تا بازهم یکسری به دوستم بزنم و باز همانطور شد که حدس میزدم...چند روز اول مجانی بود و بعدازآن دوستم گفت باید ماله تیله بدی چون یه گرمش 400هزر تومان است و من نمیتوانم هم تورا نئشه کنم و هم خودم را!شروع شد..دوره دربدر یو بدبختی .از محل کارم اخراج شدم هرچه که داشتم از دستم دادم .اینکه میگویم همه چیز را از دست دادم منظورخانه و ماشین نیست نه همه خصوصیات انسانیم را از دست دادم و تبدیل شده بودم به یک حیوان کثیف که جز شیشه و نئشگی و سکس و کثافتکاری کار دیگری بلد نبودم ...من که روزگاری معتمد محل بودم تبدیل شدم به دروغگو ترین و پست فطرت ترین فردیکه خودم دیده بودم.با هردوز و کلکی که بود بازگشتم به کارم ولی اون آدم قبلی نبودم...یک شیشه ای تمام عیار ،سرم را کرده بودم زیر برف و فکر میکردم کسشی متوجه نیست درحالیکه متلک بود که بارم میکردند و من اما مانند یک دیوارهیچ چیز را نمیفهمیدم و همه اندیشه ام شده بود شیشه و شیشه و شیشه ..هرور زمصرفم میرفت بالا چون مقدار قبلی دیگر نئشم نمیکرد ومجبور بودم مقدار مصرف را ببرم بالا.ازشانس منهم هرروز ارزونتر میشد ودیگر مانند سیگار همه خلافکارها هم داشتند و میفروختند و به وفور یافت میشد.سال89بود روزی 3گرم مصرف میکردم ولی هیچ اثری از آن نئشگی روزهای اول نبود..خیلی درد میکشیدم.دردمن با دردهای معتادین به موادهای سنتی فرق میکرد زیرا آنها درد بدن داشتند و من درد روح،تبدیل شده بوده به یک انسان بی روح و خاصیت که هیچچیز از انسانیت و درک انسانی نمیدانستم...خدایا با خودم چیکار کردم..؟توالت پارکها و مساجد شده بود جایگاه من و روزی چندین بار از دست مردم کتک میخوردم و ازاینگونه مکانها با کتک می انداختند بیرون حالا جای شکرش باقی بود که در محل کار یا محل زندگیم اینکار را نمیکردم وهمیشه بیرون از محل این کار را میکردم.یک شب همسیرم به من گفت من باردار هستم ..مثل اینکه دنیا توسرم خراب شد !گفتم خدایا فردا این دختر دنیا بیاید و بزرگ شود دررابطه با من چه فکر خواهد کرد و چقدر غصه خواهد خورد؟تصمیم را گرفتم رفتم پیش همسرم و همه چیز را گفتم ،اینکه من معتاد شده ام اینکه همه چیز را به باد داده ام ،اینکه همش داشتم برایش فیلم بازی میکردم ،اینکه تبدیل به یک حیوان شده بودم که جز شیشه هیچ فکر دیگری ندارم..

    همسرم باور نمیکرد (چون بچه شهرستان بود و خیلی ساده و مظلوم و از این چیزها تابحال در اطرافش ندیده بود که متوجه شود)گریه کردم ،خواهش کردم که مرا نزد پزشک ببرد چون خودم میترسیدم به همه شک داشتم فکر میکردم همه دنبال کشتن و نابودی من هستند..ببینید دیگر شیشه با یک ورزشکار حرفه ای کرده بود؟با همسرم رفتیم سراغ یک پزشک اعصاب و روان همه چیز را گفتم خیلی با من و همسرم صحبت کرد خیلی من ر ا راهنمائی کرد این نزد دکتر رفتن دوسال ادامه داشت ..خدایا شکرت که الان حدود5سال است که پاک پاکم و به یمن قدم دختر خوشگلم برگشتم به زندگی..ولی این را یاد گرفتم که هیچگاه زیاده خواه و خودخواه نباشم چون این اعتیاد من صرفا بخاطر زیاده خواهی و خودخواهی گریبانم را گرفت بود....تورا بخدا مواظب خودتان ،خانواده هایتان و همسران تان باشید آدمی نمیداند چه زمانی معتاد خواهد شد در چشبهم زدنی دخل آدمی را در می آورد و تمامت میکند..باهم باشین و بهم کمک کنین..
    این فقط یک پیام انسان دوستانه هست و بس!
    *******************************
    از قدیم شنیده ایم عقل سالم در بدن سالم است!؟
    شما قطعا با یک فرد بیمار در طول زندگیتان برخورد کرده اید و قطعا خودتان نیز برای یکبار بیمار شده اید مثلا همان سرماخوردگی معمولی،بیماری رمق و توان را از آدمی سلب کرده و هرگونه فعالیت جسمی معمولی را مشکل ساز میکند واگر بعد روحی و عصبی آن را نیز مد نظر بگیریم آدمی را بی حوصله ،مضطرب،پریشان و آشفته نیز میکند که قدرت تفکر و اندیشیدن را بستگی به نوع بیماری فرد از آدمی سلب میکند.
    اعتیاد هم یک بیماری ولی بیماری میباشد که خود خواسته است و حاصل زیاده خواهی های انسان میباشد!
    حتما می پرسید چرا زیاده خواهی ؟!؟!؟
    ما میخواهیم با هم بدون رودربایستی و فارق از هرگونه تعارفات روزمره صحبت کنیم،اگر از اکثریت قریب به اتفاق افراد معتاد سئوال کنیم که چرا به اعتیاد کشیده شده اند حتما به این نکته اشاره خواهند کرد که در یک رابطه جنسی و به علت عدم توانائی جنسی و به پیشنهاد دوستان دست به استفاده از مواد مخدر زده اند تا به قول معروف توان جنسی آنان افزایش یابد تا بتوانند از سکس لذت زیادی ببرند و آرام آرام با مصرف تفریحی مواد مخدر دچار اعتیاد شدیدی ه اند که آن توان طبیعی و معمولی زمانیکه اعتیاد نداشته اند را هم از دست داده اند.
    این سرنوشت اکثر کسانیست که بخاطر افزایش توان جنسی رو به مصرف مواد مخدر می آورند و درصدی نیز برای افزایش توان جسمی و فعالیتهای فکری که گاها بصورت غلط تبلیغات می شود که مثلا اگر شب امتحان مواد استفاده کنید بیشتر بیدار میمانید و بهتر درس میخوانید ویا یک ورزشکار را اغفال میکنند که اگر کمی مصرف کنی توان جسمیت بالا خواهد رفت و همه این عوامل دست به دست هم میدهد تا فرد از یک مصرف کننده تفریحی به دائمی تغییر ماهیت دهد ،همچنین بانوان و دخترانیکه در آرایشگاهها یا در جلسات دوستانه خود به منظور لاغری و مانکن شدند درگیر اینگونه مواد های مخدر میشوند ،البته با این بانوان و دختران نمیگویند که مواد مخدر است میگویند که داروی لاغریست وعده ای هم این چنین درگیر اعتیاد میشوند.
    اما نکته ای که موجود میباشد این است که همه این توصیه های دوستانه چیزی جز فریب و دغل کاری بیش نیست که فرد را به سیاه چاله ای مرگبار رهنمون می شود.
    یکی از مهم ترین موادهای مخدر که در حال حاضر گریبان جامعه خصوصا افراد متاهل ،چه زن چه مرد و همچنین جوانان را گرفته است موادی بنام شیشه میباشد که فرد با همان استفاده اول بدان دچار و معتاد خواهد شد و علت این اعتیاد و گرایش درهمان جلسه اول نئشگی بسیار بالا و حس بسیار شیرینی است که در اولین مرتبه به آدمی دست میدهد و پس از مصرف اول چه بخواهی و چه نخواهی باز سراغ آن خواهی رفت و این به معنی نابودی تو،خانواده ات و تباه شدن خودت و خانواده ات میباشد واعتیاد بسیار سنگینی است که ترک آن به همان اندازه که نئشگی و لذت آن بالا بود نیز سخت و دشوار و گاه ناممکن خواهد بود و اگر هم ترک شود پس لرزه های بسیار مخربی دارد که تا پایان عمر با فرد دست به گریبان خواهد بود وبرای همیشه زندگی تورا تحت الشعاع قرار خواهد داد.
    برای شناخت شیشه ،نشانه های مصرف آن ،خماری آن ،وبیماریهائیکه با آن دست به گریبان خواهید شد بهتر است مطالب زیر را خوب مطالعه کنید تا با این ماده وحشتناک بهتر و بیشتر آشنا شوید تا بتوانید با آن و اینکه با آن مواجه و رودرو شوید چه کاری باید بکنید بیشتر آشنا شوید .قبلا از اینکه با شیشه آشنا شویم ابتدا چند پیام برایتان میگذارم وهمچنین علائم کسیکه آن را مصرف کرده است واینکه چگونه با این مواد و مصرف کننده آن برخورد کنیم.
    تب بالای شیشه سریعا به عرق شرمساری تبدیل خواهد شد.
    مصرف شیشه یعنی از دست دادن ارزشهای اخلاقی وگرفتار شده در پست ترین و رذل ترین خصوصیات اخلاقی.
    از جمعی که در آن شیشه مصرف میشود فرار کنید، از دوستی که شیشه مصرف میکند فرار کنید.
    احتمال اعتیاد شما به شیشه بسیار بالاست حتی اگر از آن تنفر داشته باشید زیرا اعتیاد به شیشه را اعتیادی مسری میدانند.
    علائم کسیکه شیشه مصرف کرده است :
    شخصی که مواد شیشه مصرف میکند بسیار عرق میکند به حدیکه فکر میکنید پارچ آب را برسرش خالی کرده اند.
    فردیکه شیشه مصرف کرده است بسیار پر حرف و وراج میشود و تقریبا حرفهای عجیب و غریب و سخن از توانائیهای بسیار بالای خود میزند،حالت چشم بصورت بسیار روشنی تغییر میکند و رنگ صورت به سفیدی میزند،شخص دارای عواطف بسیار فلیان کرده ای میشود که بصورتیکه در هر حالت روحی که قرار داشته و آن را استفاده کرده باشد آن روحیه شدیدا افزایش می یابد مثلا اگر در ناراحتی مصرف کرده باشد بسیار ناراحت واگر در شادی مصرف کرده باشد بسیار شاد وبشاش خواهد بود ومهم ترین بارزیه اخلاقی پس از مصرف آن مهربانی بیش از اندازه فرد و تمایل به جنس مخالف و سکس در او بیداد میکند و با جنس مخالف خود بسیار مهربانانه رفتار میکند وهمین یک نکته بهترین شناسه برای متوجه شدن همسران دررابطه با مصرف شیشه توسط شریک زندگیشان میباشد.فردیکه شیشه مصرف کرده است دائما با لب و لوچه خود بازی میکند ،بیخوابی بسیار شدیدی گریبانگیرش میشود به حدیکه که گاها از یکروز تا چهارشبانه روز بیدار میماند ،توان جسمی مصرف کننده به صورت چشمگیر و غیر قابل باوری افزایش می یابد،فرد بیش از اندازه مایعات و آب مصرف میکند،فرد بیش از اندازه سیگار روشن میکند وتقریبا پشت سرهم سیگارروشن میکند،فرد شدیدا اشتهای خود را از دست میدهد و فقط خود را با مایعات ، آب و چای و سیگار سرگرم میکند ،در هنگام نزدیکی جنسی رفتارهای بسیار خشن از خود بروز میدهد و طول زمان رابطه جنسی فرد مصرف کننده بصورت غیرقابل باوری افزایش یافته و گاها چنان شدید میشود که پس از چندین ساعت سکس ارضا نمیشود و با جنس مخالف خود به مانند یک شکاررفتار کرده و تنها به سکس می اندیشد واز هرگونه عشق و عاطفه خالی میباشد.
    واما از علائم زمان خماری فرد مصرف کننده :
    فردشیشه ای در زمان خماری بسیار خواب آلود و بی حوصله شده و تحمل حضور هیچکس را ندارد حتی کسی را که در زمان نئشگی بصورت مبالغه آمیزی عشق ورزی میکرده ،فرد دچار تنفس نا منظم شده ،هیچگونه علاقه ای به رابطه جنسی برخلاف زمان مصرف شیشه ندارد بلکه حالتی از تنفر نیز در وی ایجاد میشود.طول زمان خواب فرد شیشه ای از یکروز تا دو وسه روز افزایش می یابد.
    فرد شدیدا غمگین و افسرده میشود و دائما به یک نقطه نامعلوم چشم میدوزد و فقط جسم آن در آن مکان است و روح آلوده اش معلوم نیست در چه عالم و فضائی سیر میکند.
    از علائم مشترک درزمان مصرف و خماری این است که فرد بسیار بی نظم و شلخته و بسیار نامرتب شده و کاملا به سرو وضع خود بی توجه میشود،بسیار دروغ میگوید و بلف زدن یکی از کارهای وی میشود،بسیار بدقول بی مسئولیت میشود و امکان دست زدن به هرگونه عمل شنیع و فاجعه باری را دارد و باید منتظر بروز هرگونه جنایت و مصیبتی از سوی آنان بود و به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.
    فرد معتاد در کمترین زمان ممکن دیگر آن توانائی هائی را که در روزهای اول مصرف داشت را از دست میدهد و شیشه جذابیت خود را از دست میدهد و فقط اعتیاد و عوارض آن باقی می ماند.فرد شدیدا افسرده و غمگین میشود و کم کم از حضور در جمع خودداری میکند و دچار شک و بدبینی بسیار بدی میشود که در موارد بالا دیده شده است که مرتکب جنایات بسیار دلخراشی شده اند که از هیچ انسان قسی القلبی امکان پذیر نیست و این از عوارض نابود کننده شیشه میباشد که قدرت تفکر و اندیشیدن را از فرد مبتلا میگیرد.
    با دیدن هرگونه فندک (خصوصا اتمی)،انواع لامپ یخچالی و هرگونه لوله شیشه ای یا زرورق ،گوش پاکن و موادی همانند نمک یا شکر بر تردید و شک خود بیفزائید.

    چگونه با فرد معتاد به شیشه برخورد کنیم :
    اگر خدای ناکرده در نزدیکان شما و یا در خانواده شما با افرادی با این علائم برخورد کردید سعی ننمائید که وی را سرزنش و شماتت کنید وتا جائیکه میتوانید با رفتار خود به او القاء نمائید که بهترین تکیه گاه او هستید و او میتواند به شما اعتماد کرده و تکیه کند.از افشا کردن این رفتار وی خودداری نموده و با سعه صدر با وی برخورد کنید وهرگز دست به درمان فردی نزنید و از متخصصین این امر و از پزشکان مجرب استفاده نمائید و مشورت کنید زیرا اعتیاد به شیشه با تریاک و شیره و هروئین بسیار فرق ماهیتی دارد زیرا مواد سنتی جسم را میخورد و شیشه اندیشیدن و مغز را،پس بدون مشورت پزشکان متخصص و اعصاب و روان هیچ اقدامی نکنید.
    واما شیشه چیست و چه تخریبی به همراه خود دارد :
    بهتر است بصورت خلاصه اشاره ای به نحوه کار مغز و سیستم اعصاب مرکزی داشته باشیم.


    در سیستم اعصاب مرکزی، سلولها یا رشته های عصبی بصورت مستقم به هم متصل نیستند. بلکه بین انتهای سلول قبلی با ابتدای سلول بعدی فضای بسیار کوچکی وجود دارد که به این فضا در اصطلاح پزشکی سیناپس می گویند.


    برای اینکه یک سلول عصبی بتواند پیامی را به سلول دیگر انتقال دهد باید از انتهای خود ماده ای به داخل این فضای کوچک ترشح کند.( به این ماده در اصطلاح پزشکی نوروترنسمیتر می گویند) این ماده بر روی گیرندهایی که در ابتدای سلول بعدی قرار دارند می نشیند و به این ترتیب پیام منتقل می شود. در سیستم عصبی نوروترنسمیترهای زیادی وجود دارند که ترشح هرکدام منجر به علایم خاصی می شود.


    دوپامین و سروتونین دو نوروترنسمیتری عمده ای هستند که سوء مصرف شیشه یا مواد محرک باعث افزایش ترشح آنها در مغز می گردد و اختلال در نسبت ترشح آنها در ایجاد بیماری هایی مانند افسردگی یا دوقطبی نقش اساسی را بازی می کند.
    شکل ظاهری شیشه :
    شیشه ای که در حال حاضر در بازار قاچاق مواد محرک ایران وجود دارد بیشتر بصورت کریستال های ریز ( مانند شکر) است که در تکه های کوچک یک لوله پلاستیکی ( نی نوشابه) جاسازی شده و سر و ته آن بسته می شود. این ماده به شکل های دیگری از جمله بلور های شفاف و تیز و.... نیز عرض می شود.


    قاچاقچیان مواد با این شعار که: شیشه حاوی مورفین نیست پس اعتیاد آور نیست مصرف آنرا تبلیغ می کنند و متاسفانه بسیاری از افراد ناآگاه خواسته یا ناخواسته در دام این ماده محرک گرفتار می شوند.


    واقعیت اینست که شیشه یک ماده محرک بسیار اعتیاد آور است بطوریکه در بسیاری از مقالات پزشکی قدرت اعتیاد زایی آنرا بیشتر از مواد محرکی مانند کوکائین می دانند.


    بخاطر داشته باشیم که در حال حاضر درمان اعتیاد به شیشه و مواد محرک مشکل ترین درمان در زمینه درمان سوء مصرف مواد است.


    این ماده به چهار صورت کشیدنی، استفاده از طریق بینی، خوردنی یا تزریق ممکن است مورد سوء مصرف قرار گیرد. برای کشیدن آن از پایپی شیشه ای که مخصوص اینکار است، لامپ، چراغ خودرو و .... استفاده می کنند.


    شیشه از ترکبات آمفتامین یا مت آمفتامین در آزمایشگاههای غیر قانونی ساخته می شود. قرص اکستاسی نیز از ترکیبات همین مواد است. شیشه در حقیقت هیدروکلراید مت آمفتامین است که علاوه بر شیشه به آن آیس یا کریستال هم گفته می شود. البته در استانهای شرقی کشور به کراک هم کریستال می گویند!


    سوء مصرف شیشه ترشح دوپامین، سروتونین و نور اپی نفرین را در سیناپسهای عصبی در مغز به شدت افزاش می دهد و منجر به تحریک سلولهای مغز می شود. شخصی که به سوء مصرف شیشه روی می آورد در ابتدا علایم بسیار خوبی را تجربه می کند.


    در ابتدا سوء مصرف شیشه باعث می شود که تجربه های لذت بخش با شدت بیشتری احساس شوند. فرضا اگر شما از شنیدن یک موسیقی لذت می برید و محو آن می شوید شخصی که ماده محرک استفاده کرده است بر روی نت های آن موسیقی پا می گذارد و همراه با آن به پرواز در می آید!!


    قدرت تمرکز و اعتماد به نفس در چنین فردی به شدت بالا می رود، خطر را از خود دور می داند. ( به قول معروف دل و جراتش زیاد می شو د) حال تصور کنید چنین فردی در حال رانندگی چه وضعیتی خواهد داشت! بخاطر جرات زیاد فاصله ایمن را در نظر نمی گیرد. با سرعت زیاد از یک وجب جا سبقت گرفته، جاده را محیط خطرناکی برای خود و دیگران می کند! معمولا این افراد توسط پلیس دستگیر می شوند. اگر هم تصادف کنند تصادف های مرگباری خواهند داشت.


    بسیار مهربان و صمیمی می شوند! خلاقیتشان زیاد می شود! شخصی که تا دیروز نمی توانست یک خط شعر حفظ کند شاعر می شود و شعر می گوید! بسیار دست و دلباز می شوند بطوریکه براحتی می توان از آنها پول یا چک گرفت! پس احتمال سوء استفاده مالی از این افراد وجود دارد!


    در ابتدا حتی ممکن است وضعیت اقتصادی این افراد بهتر شود! این درست مانند آنست که بیمار وامی با بهره زیاد به خودش می دهد و احساس می کند ثروتمند شده است ولی وقتی این وام را پس می دهد بشدت فقیر و بی چیز می شود!


    مصرف حتی مقدار کم شیشه منجر به بی خوابی می شود: شب تا صبح نمی خوابد دایم در حال عوض کردن کانال تلویزیون یا گوش کردن موسیقی است! بی قرار می شود و یک جا دوام نمی آورد! اشتها به شدت کاهش پیدا می کند! یکی از مواردی که اطرافیان به شخص مشکوک می شوند کاهش وزن شدید و کم خوابی است!


    با مصرف زیاد؛ تنفس و ضربان قلب افزایش یافته، طپش قلب پیدا می کنند. فشار خون و دمای بدنشان بالا می رود و احساس گرما می کنند پس زیاد آب می خورند! ضربان قلب نامنظم می شود. بشدت تحریک پذیر و پرخاشگر می شوند و ممکن است دست به هر خشونتی بزنند. اضطراب، گیجی، لرزش اندامها، تشنج و در نهایت ایست قلبی و مرگ هم از دیگر عوارض سوء مصرف شیشه است.


    سوء مصرف طولانی مدت شیشه منجر به ایجاد بدبینی شدید، خشونت، کاهش شدید حافظه، توهم های شنوایی و بینایی، سایکوز ( جنون آنی ) و بسیاری اختلالات عصبی دیگر و در نهایت مرگ می شود. اینها توهم های جالبی هم دارند! ممکن است رنگ ها را بشنوند و صداها را ببینند!


    متاسفانه شیشه شخص را در وضعیتی قرار می دهد که تمایل به درمان ندارد و شاید این مصیبت بار ترین تاثیر شیشه بر مغز باشد که درمان و پیگیری این افراد را مشکل کرده است!


    به علت ترشح زیاد نوروترنسمیتر ها، بعداز اندک زمانی انتهای اعصاب مغز تحلیل رفته و مغز نمی تواند روند طبیعی خود را داشته باشد و بیمار نه اینکه علایم خوبی تجربه نمی کند بلکه فقط بخاطر ترس از عوارض ترک شیشه که مربوط به کارکرد ضعیف مغز است اقدام به سوء مصرف آن می نماید!


    بخاطر داشته باشیم که اعتیاد به مواد در هر نوع آن که باشد در ابتدا با تجربه های بسیار لذت بخشی همراه است بصورتی که شخص اعتقاد پیدا می کند که می تواند بصورت کنترل شده مواد را مورد سوء مصرف قرار داده و از تجربه های لذت بخش آن برخوردار شود! غافل از اینکه ثابت شده است که مصرف حتی مقدار کم مواد مخدر یا محرک ساختمان مغز و کارکرد آنرا بطور هم زمان تغییر می دهد که صحبت در مورد آن از حوصله این بحث خارج است.


    همچنان که گفته شد در حال حاضر درمان مواد محرک از جمله شیشه از مشکل ترین درمان های سوء مصرف مواد است که توسط یک تیم مجرب صورت می گیرد. برای درمان، بر اساس مدت، مقدار، نوع و روش مصرف ممکن است فرد نیاز به درمان دارویی یا بصورت بستری و یا بصورت سرپایی داشته باشد. بعد از آن اختلالات روانپزشکی بیمار باید توسط روانپزشک آشنا به درمان سوء مصرف مواد مورد بررسی و درمان قرار گیرد و بدنبال آن یا هم زمان آموزش خانواده، آموزش مهارت های بهبودی اولیه و پیشگیری از بازگشت و رفتار درمانی انجام شود

    نام علمی این ماده مخدر مت آمفتامین می باشد.این ماده محرک اعصاب است. مت آمفتامین گاهی اوقات توسط پزشکان برای بیماریهای خاص تجویز می شود که با تاثیر مستقیم بر مکانیسمهای مغز شادی و هیجان در فرد ایجاد می کند که این دارو را به دارویی به شدت اعتیاد آور تبدیل می کند. مصرف کننده ممکن است دچار حرکات تکراری شود. مت آمفتامین همچنین باعث اختلال شدید در خواب و یا بی خوابی کامل می شود. مصرف کننده دجار بی اشتهایی شدید شده و ساعتها و بعضا تا روزها اشتها به غذا ندارد ولو اینکه این ماده باعث تشنگی می شود و مصرف کننده مجبور است مقدار زیادی آب بنوشد.


    نامهای رایج
    متامفتامین نامهای رایج متفاوت و همچنین نحوه های متفاوت مصرف دارد. در ایالات متحده آمریکا این ماده به نامهای کریستال مت یخ(Crystal Meth ) Ice, Glass و نامهای دیگر شناسایی می شود.در ایران نیز با نام شیشه شناسایی می شود میزان ابتلاء به اعتیاد و مصرف مواد مخدر در ایران بالاست. با وجود اقدامات مختلف قانونی و نظامی برای کنترل مواد مخدر در ایران متاسفانه روند مصرف مواد مخدر در بین جوانان شیوع داشته بویژه افزایش مصرف مواد مخدر جدید از مشکلات فعلی می باشد که بهترین راه در مسیر مبارزه با این خطر، بالا بردن سطح آگاهی جامعه بویژه جوانان و حمایتهای صحیح خانوادگی است.


    یکی از مواد مخدر خطرناک که اخیرا" بین جوانان شایع شده، شیشه است این ماده به عنوان محرک( نه مخدر) در مجالس رقص و مراکز فساد در کشورهای انگلیس و استرالیا بین جوانان رواج دارد.


    ترکیبات
    ترکیب اصلی این ماده از آمفتامین(Amphetamine ) گرفته شده که یک ماده محرک و اعتیاد آور است و مغز و سیستم عصبی را به شدت تحریک می کند و از نظر شیمیایی اثر آن از آمفتامین بیشتر است. این مواد در لابراتوارهای غیر قانونی ساخته می شود و اسامی خیابانی مثل: کریستال، یخ، Meth و شیشه دارند. این ماده توهم زایی و اثرات محرک را باهم ایجاد می کند.

    خطرات بهداشتی
    Methamphetamine وقتی وارد سیستم عصبی مرکزی CNS می شود، باعث آزاد شدن ناگهانی واسطه شیمیایی دوپامین ((Dopamine از مغز می شود که باعث تحریک سلولهای مغزی و افزایش خلق و خو و حالت تهاجمی و غیر قابل کنترل و افزایش حرکات جسمی می شود. که در صورت ادامه مصرف بعد از مدت طولانی علایم بدخلقی و افسردگی و علایم اختلال حرکتی مثل پارکینسون در فرد ظاهر می شود.


    این ماده به صورت داخل بینی و خوراکی و داخل رگ و کشیدنی مصرف می شود و بلافاصله بعد از مصرف حالتی به نام rush یا flash در فرد ایجاد می گردد و افراد به سرعت اعتیاد پیدا می کنند و مجبورند هر روز مقدار مصرف را زیاد کنند.


    مصرف این ماده می تواند باعث کاهش اشتها برای روزها، افزایش تعداد تنفس، افزایش فعالیت فیزیکی، افزایش دمای بدن و تحریک پذیری و بی خوابی گیجی، لرزش و تشنج، اضطراب و بدبینی و خشونت را سبب شود. که تشنج و افزایش زیاد دمای بدن باعث مرگ افراد می گردد. همچنین با صدمه روی عروق باعث سکته های مغزی و قلبی می گردد.


    یکی از عوارض روانی آن ایجاد بیماری روانی شبیه اسکیزوفرنی است شامل توهمات بینایی و شنوایی و بدبینی و پرخاشگری است.


    مصرف این ماده به تدریج در بین حیوانات افزایش دارد طبق بررسی در سال 2004 میلادی در ایالات متحده آمریکا 6.2% از دانش آموزان دبیرستانی حداقل یکبار مصرف شیشه را تجربه کرده اند.


    متاسفانه افرار شیاد تبلیغ این ماده را در ایران با عنوان نشئه آور ولی بدون اعتیاد عنوان می کنند ولی این طور نیست و علاوه بر اعتیاد می تواند مرگ آور باشد.


    اطلاع رسانی و معرفی صدمات جسمانی و روانی جدی این ماده از طریق رسانه های عمومی می تواند از گسترش مصرف این ماده خطرناک جلوگیری نماید.


    شیشه
    نام اصلی این مواد آیس به معنای یخ می باشد. دلیل اصلی نام گزاری این مواد این است که چون در مجاورت حرارت قرار می گیرند همانند یخ بخار می شوند. شیشه در رده آمفتامین ها است و خاصیت محرکی دارد. مت آمفتامین از مشتقات کلاسیک آمفتامین است و در آزمایشگاههای غیرقانونی از داروهای ساده و ارزان ساخته می شود .این ماده با اشکال مختلف خوراکی، تزریقی یا استنشاقی و تدخینی ( مانند سیگار ) استفاده می شود. کریستال ماده ای شدیداً اعتیاد آور است و به شکل پودری سفیدرنگ، بدون بو و تلخ وجود دارد که به راحتی در نوشابه های الکلی و غیرالکلی حل می شود .این ماده نیز مانند اکس ، تاثیرات خطرناکی بر سلامتی انسان دارد. افت حافظه، پرخاشگری و تهاجم ، رفتارهای جنون آمیز و آسیب های قلبی و مغزی از عوارض مصرف آن است.با مصرف این ماده حالاتی مثل هیجان زدگی ، بی تابی ، تکلم صحیح و تند ، کاهش خواب و اشتها و افزایش فعالیت های فیزیکی به وجود می آید. هیجانات جنسی یکی از علل ترغیب کننده جوانان برای مصرف این مواد است. لیکن به مرور این مواد اثرات مخربی بر قوا و عملکرد جنسی افراد مصرف کننده دارد .از عوارض خطرناک دیگر ، انتقال بیماریهای عفونی مثل هپاتیت و ایدز می باشد.


    طرز مصرف
    شیشه توسط پایپ که یکی از لوازم آزمایشگاهی است کشیده می شود. مقدار خیلی کمی از شیشه را داخل گودی پایپ ریخته زیر آن را حرارت می دهند که در اثر این حرارت شیشه بخار شده و مورد استفاده قرار می گیرد.


    آثار مصرف
    - احساس سرزندگی و سرحالی - افزایش ضربان قلب
    - افزایش توانایی جنسی - افزایش هوشیاری
    - افزایش اشتها - کاهش خواب و آرامش
    - پرحرفی - تولید افکار بدبینانه
    - بیقراری - خلق تحریک پذیر
    - شیشه باعث افزایش شدید میل جنسی در خانم ها می شود - افزایش فعالیت بدنی
    عوارض مصرف ترک(خماری):
    - پرخاشگری - کاهش توانایی جنسی
    - عدم کنترل روانی - انواع اختلالات پارانویی( بدبینی)
    - ایجاد وابستگی روانی شدید - احساس گم گشتگی( چیزی گم کردن)
    - مرگ مغزی - اختلال اسکیزوفرنی(ازنوع آشفته)
    - خلق تحریک پذیر - عصبی بودن وبهانه جویی
    - احساس گم گشتگی( چیزی گم کردن) - احساس بی حوصلگی
    - احساس کسلی و سستی ( کم انگیختگی)
    ملاحظات:
    • در مورد کسانی که شیشه مصرف می کنند باید این نکته را یاد آور شد که اگر فرد خوشحال باشد، بعد از مصرف شیشه خوشحال تر می شود و اگر ناراحت باشد بعد از مصرف شیشه این ناراحتی تشدید می شود زیرا شیشه این خاصیت را دارد که به احساس فرد شدت می بخشد( اصطلاح فاز چسباندن).


    • نکته مهم دیگر در مورد شیشه این است که شیشه بخاطر ترکیب شیمیایی پیچیده ای که دارد می تواند اثر مخدرها را طولانی تر کند و فرد بعد از مدتی که از مصرفش گذشت شدیدا به مواد مخدر خصوصا هروئین وابستگی پیدا می کند.


    • این نکته به غلط در بین جوانان و اکثر خانم ها باب شده است که چون شیشه اعتیاد ندارد برای بدن سازی بسیار مفید است زیرا فرد بعد از مصرف شیشه، فعالیت بدنیش زیاد شده این فعالیت بدنی شدید و خستگی ناپذیر باعث لاغری وتناسب اندام وی می شود که این باور شدیدا اشتباه می باشد.


    • تصور غلط در بین اقشار مختلف مردم که معتقدند مصرف شیشه برای درمان افسردگی مناسب است

    قناعت از ماده قنع گرفته شده است . از نظر لغوی : به معنای اکتفا کردن به اندک از آنچه مورد نیاز انسان است.  

    ماده مخدر شیشه چیست نوشته یک معتاد سابق و یک انسان سالم ... 

    پاک کردن خاطرات اعتیاد به مخدر متامفتامین (شیشه ) راهگشای ... 

    اثرات غسل فراموشی در درمان اختلال استرس پس از سانحه ... 

    دارو های ترک اعتیاد مخدر شیشه (متامفتامین ) پروتکل آناندا ...

  • سایلوسین Psilocin 4-HO-DMT,
  • ماده مخدر شیشه چیست نوشته یک معتاد سابق و یک انسان سالم امروز
  • شناخت هفت شهر عشق و عرفان های جدید برای کسب معرفت وشناخت الهی بر اساس نوربیوشیمی مغز انسان
  • زنی 32 ساله هستم که به تازگی ازدواج کردم اما در عکس رنگی از رحم نشان داده که لوله های رحمی من بسته است چرا !
  • سایلوسین Psilocin 4-HO-DMT,

    سایلوسین که با اسامی Psilocin (also known as 4-HO-DMT, psilocine, psilocyn, or سایلوتسن psilotsin), هم شناخته می شود الکالوئیدی از دسته تریپتامین ها است که باعث افزایش سروتونین مغز و درمان افسردگی می شود  

    سایلوسین اولین بار در سال 1958 توسط شیمیدان سوئیسی البرت هافمن در نوعی قارچ به نام مکزیکی سر برهنه کشف شد

    سایلوسین فرم فعال ماده سیلوسایبین در بدن انسان است

  • ماده مخدر شیشه چیست نوشته یک معتاد سابق و یک انسان سالم امروز
  • شناخت هفت شهر عشق و عرفان های جدید برای کسب معرفت وشناخت الهی بر اساس نوربیوشیمی مغز انسان
  • زنی 32 ساله هستم که به تازگی ازدواج کردم اما در عکس رنگی از رحم نشان داده که لوله های رحمی من بسته است چرا !
  • وجود انواع ماده مخدر روانگردان جدید ادویه (اسپایس ) بونسای و k2 در تهران
  • رابطه سرفه نکردن و بروز علائم اسکیزوفرنی و مصرف مخدر گل در گروه خونی اوO وآ  
  • آیا با خواستگاری که قبلا معتاد به مخدر شیشه بوده و اکنون ...
  • ماده مخدر شیشه چیست نوشته یک معتاد سابق و یک انسان سالم امروز

    سلام دوستان. متن زیر توسط یک هموطن نوشته شده.
    حتما بخوانید. قلم شیوای نویسنده، خواننده را دو صد چندان آگاه می کند. لطفا به اشتراک بگذارید. متشکرم. -- دکتر یزدان نیاز. 

    شیشه یکی از وحشتناک ترین موادهای مخدر موجود در دست معتادین میباشد بصورتیکه هرگونه تصمیم گیری را از آدمی سلب و زمینه را برای انجام رفتارهای بسیار خطرناک و تاسف بارآماده میکند،خانواده های عزیز بسیار مراقب رفتارهای اعضای خانواده خصوصا جوانان باشند مخصوصا زوجهای جوان و کوچکترین تغییرات را به منزله زنگ خطر بدانند و از کنار آن به راحتی عبور نکنند.  
    از علائم مصرف شیشه میتوان به این موارد اشاره کرد:تعریق فراوان بدن،افزایش ضربان قلب، پرحرفی، تغییر رفتارهای روزانه مثلا مهربانی بیش از اندازه ،افزایش قدرت جنسی وهمچنین افزایش مدت زمان آن بصورت وحشتناک و خیلی بصورت غیر طبیعی ،مصرف بیش از اندازه مایعات وآب و سیگار،بی خوابی مطلق بصورت یک یا دو یا سه و گاها چهارشبانه روز،حرافی و صحبتهای فراوان ،افزایش فعالیت های بدنی بصورت غیر قابل باور خصوصا در اوایل مصرف.......واما از دیگر نشانهای آن در زمان خماری بیمار: بی حوصلگی بسیار فراوان، عذم تحمل حضور دیگران،عدم رغبت برای صحبت کردن درست برخلاف زمان مصرف که این نشانه بسیار بزرگی مبنی بر مصرف این مواد وحشتناک میباشد،خوابهای یک دو و گاها سه روزه ، خواب آلودگی شدید،سختی تنفس،عدم اشتها.......همه این موارد را جدی بگیرید و حتی اگر یک نشانه بازهم عرض میکنم اگر فقط یک نشانه از این موارد را دیدید سریعا در فکر چاره باشید البته بصورت کاملا درست و صحیح....از نصیحت های معمولی و سرزنش فرد شدیدا خودداری کنید و تا جائیکه میتوانید بدون اینکه فرد را متوجه خود کنید به وی القاء کنید که بهترین راز دار او خواهید بود و مانند کوه پشت سرش خواهید بود و کمکش خواهید کرد.همچنین چون این مواد هیچگونه بو و طعمی ندارد براحتی در مکانهائی مانند توالت یا حمام یا حتی در مکانهای عمومی بدون جلب توجه دیگران میشود استفاده کرد ،پس بسیار مراقبت نمائید که تایم دستشوئی و استحمام فرد چقدر فرق کرده است..  
    داشتن هرگونه سوزن،لامپهای یخچالی یا هرگونه وسیله شیشه ای  وانواع فندک خصوصا نوع مشعلی  آن را حتما جدی بگیرید و به سادگی ازکنار آن عبور نکنید..دیدن حتی یک مورد از این موارد ذکر شده میتواند برای هرفرد عاقلی زنگ خطر بسیار روشن و شنوائی باشد . 
    .از هرگونه کل کل و بحث های بی فایده با فرد خودداری نموده و فقط سعی کنید از پزشکان متخصص خصوصا اعصاب و روان کمک بگیرید...در بیشترین موارد فرد مصرف کننده از این عمل خود شدیدا شرمگین و پشیمان میباشد و به دنبال این است که فردی مطمئنی را برای اعلام و بازگو کردن آن بیابد ولی همیشه مردد است پس سعی کنید بدون جلب توجه و تحقیر و سرزنش فرد به کمک وی بشتابید......... 
    دوستان خوب من هیچکسی نمیتواند بگوید من هیچوقت معتاد نمیشوم و در کمترین زمان و چشم بهم زدنی ممکن است در این منجلاب مرگ بار و خانه ویران کن درگیر شوید پس غرور و رودربایستی را به کناری بگذارید و از ادامه دوستی و رفت و آمد با افرادیکه رفتارهای پرخطر دارند خودداری نمائید.

    شناخت هفت شهر عشق و عرفان های جدید برای کسب معرفت وشناخت الهی بر اساس نوربیوشیمی مغز انسان

     خدا را با فنتیلامین جستجو و در سروتونین پیدا کنید خدا را ...

    شناخت هفت شهر عشق و عرفان های جدید برای کسب معرفت وشناخت الهی بر اساس نوربیوشیمی مغز انسان

    آگاهی و شناخت اولین رکن برای داشتن یک زندگی موفق است و من هر انچه را که بتواند اگاهی شعور و معرفت مرا افزایش بدهد انجام می دهم اما ابتدا باید راه های که با ان می توانم توان مغز خود را افزایش بدهم به خوبی بشناسیم

    تا مبدا انجام تجربه ای که دیگران برای افزایش شناخت و توان مغز انجام داده اند برای ما زیان بار نباشد .

    در راستای افزایش شناخت بسیاری رو به یوگا و مراقبه و عرفان های جدید می اورند .

    گروهی مذهب را دستاویز قرار می دهند و گروهی شمنیسم و عرفان سرخ پوستی را راه درست می دانند

    از نظر من همه راه های که به عنوان راهی برای افزایش شناخت و رسیدن به درجات والای تفکر فلسفی عنوان می شود همگی در راستای افزایش موادی در مغز به نام نوروترانسمیتر است .

    از نظر من دو هورمون مغزی می تواند ما را در افزایش شناخت کمک کند .

    سروتونین

    فنتیل آمین Phenethylamine.

    در واقع شناخت هورمون های مغزی و گیرنده های ان و اثراتش بر روی قسمت های مختلف مغز بحث و جدلی را که امروزه فیمابین عرفان های جدید و مذاهب مختلف است را توجیح می کند

    اگر فنتیل آمین Phenethylamine را به عنوان هورمون عشق بشناسیم و سروتونین را به عنوان هورمون تفکر و زندگی از طریق تقویت و افزایش یکی یا هر دو ما می توانیم به درجات بالای عرفانی و عقلی و شناخت کامل برسیم

    سروتونین یک هورمون مود افکتور (اثرات روی خلق و روان ) است بالا بودن ان افسردگی را از انسان دور و باعث می شود انسان قادر به کنترل هورمون های دیگر مغزی مثل دوپامین بشود و این به معنای کنترل بر روی غرایز و شهوات و داشتن یک تفکر درست و عقلایی است .

    در راستای افزایش سروتونین افرادی مثل هاکسلی و ترنس مکنا و ویلیام هاریسون Casey William Hardison و تیموتی لیری ما را به سمت استفاده از مواد روانگردان انتئوژن مثل ال اس دی و مجیک ماشروم و مسکالین برای رسیدن به مدار هشت اگاهی و رسیدن به درجات بالای عرفان و شناخت سوق می دهند

    از جهت دیگر مذاهب مختلف استفاده از مواد روانگردان را برای افزایش شناخت و رسیدن به درجات بالای عرفان و شناخت خود و خدا وند منع کرده و تنها راه رسیدن به درجات بالای شناخت را ایمان و تفکر در خلقت انچه خداوند افریده است می دانند.

    این تضاد تا امروزه باعث شده این دو گروه در تقابل با هم قرار گرفته و انسانها در بین دو قطب بی ایمانی و استفاده از عرفان های جدید و ایمان مذهبی باشند مسله ای که علت ان عدم شناخت واقعی از نوروبیوشیمی مغز انسان است

    عشق با ترشح فنتیل امین علاوه بر اینکه می تواند بر روی گیرنده های سروتونین اثر بگذارد بلکه جذبه و سرخوشی هم ایجاد می کند !

    به عبارت دیگر مولکول عشق (فنتیل امین ) دارای ساختاری بسیار مشابه با هورمون دوپامین است و به این دلیل زمانی که کسی عاشق حق و خدا شده و در راستای رسیدن به عرفان با قلب و عشق حرکت می کند شور و جذبه بیشتری دارد

    مسله زمانی جالب می شود که تاثیرات عشق را بر اساس هفت شهر عشق ارزیابی کنیم

    برای رسیدن به درجات بالای عرفان و شناخت عرفان های جدید ابتدا شخص را تشویق به مطالعه و افزایش معلومات کرده و بعد با استفاده از مراقبه و یوگا و تمرکز و استفاده از روانگردان های انتئوژن او را به سمت رسیدن به مدار هشت اگاهی تشویق می کنند

    اما یک فرد بی سواد و عاشق خداوند

    زمانی که شخص عاشق حق و حقیقت می شود در مغز او فنتیل امین ترشح می شود او احکام خاصی را در دین خود همچون نماز و روزه انجام می دهد

    اگر وادی اول برای رسیدن به هفتمین شهر عشق طلب بدانیم با این حساب این شخص بی سواد نمی تواند همین وادی را هم بگذراند اما ملکول عشق (فنتیلامین ) از لحاظ ساختاری بسیار مشابه با هورمون دوپامین دارد و می تواند باعث تحریک گیرنده ای دوپامین در مغز عاشق بی سواد شود و باعث ایجاد یک سرخوشی و جذبه می شود جالب در این است که اثرات مشابه دوپامین ماده فنتیل امین در قسمت های از مغز(پره فرونتال کورتکس) مشابه با ریتالین است و تمرکز شخص و حافظ او افزایش می یابد در این جا است که عاشق حق خدا با اینکه از وادی عشق وارد هفت شهر عشق شده است به وادی طلب هم می رسد بر عکس عرفان های جدید که از طلب به عشق رسیده اند

    اما نکته مهم در این جا است که اگر شخصی از کودکی در دین خاصی انگاژه و دچار دگماتیسم شده باشد با اینکه دو وادی از هفت وادی هفت شهر عشق را گذرانده است به مرحله کامل شناخت نمی رسد حتی با این که وادی توحید را نیز طی کرده است .

    مشکل در این است که افراد دگم چون فقط در زمینه دین خود به مطالعه می پردازند به خطا می روند

    چاره کار چیست

    برای انکه از عشق به خدا به معرفت کامل رسید کافی است از همان کودکی ابتدا فقط از خدا و عشق و توحید به کودک بگویم و همه ادیان الهی را کم بیش به او بیاموزیم و بر یکتا پرستی و توحید تاکید کنیم .

    کودک با این اموزش و داشتن توحید طلب و عشق خود به جستجو پرداخته و این به معنی دوری از عرفان های جدید و مواد روانگردان انتئوژن و حرکت به سوی معرفت و کمال الهی است

    زیر نویس

    وادی هفت شهر عشق 1- طلب 2-عشق 3-معرفت 4- استغنا 5-توحید 6-حیرت 7-فقر فنا

    بررسی علمی هفت شهر عشق با هفت چاکرا و ارتباط ان با هفت ...

    Effects of methylphenidate analogues on phenethylamine substrates for the striatal dopamine transporter: potential as amphetamine antagonists

    Para-halogenated phenethylamines: similar serotonergic ...

    Serotonin receptor blockade potentiates behavioural effects of beta-phenylethylamine

    زنی 32 ساله هستم که به تازگی ازدواج کردم اما در عکس رنگی از رحم نشان داده که لوله های رحمی من بسته است چرا !

    زنی 32 ساله هستم که به تازگی ازدواج کردم اما در  عکس رنگی از رحم نشان داده که لوله های رحمی من بسته است چرا ! 

    زنی 32 ساله هستم که به تازگی ازدواج کردم و خواهان فرزند می باشم در ازمایشات انجام شده (هیستروسالپنگوگرافی ) نشان داده شده است که لوله های من بسته است  با توجه به اینکه از زمان بلوغ تا کنون سابقه هیچ نوع عفونت تناسلی و مقاربت نداشته و حتی استشها هم نکردم جرا باید لوله های من بسته باشد . 

    جواب  

    ازدواج بعد از بلوغ  و در سنین جوانی  به علت تحریکات شدید جنسی در جوانی با انقباض رحم همراه است که باعث ایجاد مکش اسپرم  مردان می شود این امر باعث می شود که سرعت حرکت اسپرم  بسیار افزایش یابد و اسپرمی که باید بعد از 8 ساعت به تخمک برسد در کمتر از یک دقیقه به تخمک رسیده و احتمال بارداری افزایش بیابد ورود این اسپرم ها به داخل  لوله های رحمی و موادی که  در سر این اسپرم ها وجود دارد باعث باز تر شدن لوله های رحمی شده و  انقباض رحم در زمان نزدیکی و هورمون های مترشح شده در زمان برانگیختگی جنسی  نیز باعث بهبودی کار لوله های رحمی و بازتر شدن ان می شوند  عدم نزدیکی جنسی به مدت طولانی  و بی حرکت بودن لوله ها و عدم ایجاد مکش رحم در زنان میانسال  در طولانی مدت باعث ایجاد چسبندگی در لوله ای رحمی می شود

    وجود انواع ماده مخدر روانگردان جدید ادویه (اسپایس ) بونسای و k2 در تهران

    وجود انواع ماده مخدر روانگردان جدید ادویه (اسپایس ) بونسای و k2 در تهران

    در حالی که در مهرماه امسال حداقل نزدیک به 150 نفر در کشور روسیه بر اثر استفاده از ماده مخدر ادویه (اسپایس ) فوت نمودند و در ابان ماه نزدیک به 10 کیلو گرم ماده مخدر ادویه (اسپایس ) در استان ولادیمیر روسیه کشف شده است و در آذرماه امسال در کشور ترکیه مخدر ادویه (اسپایس ) با نام بونسای موجب مرگ نزدیک به 230 نفر شده است و هر روز شاهد اخباری از کشف ماده مخدر ادویه (اسپایس) در کشورهای اطراف ایران همانند دوبی و قطر و امارات و کویت هستیم در یک خبر رسانه های ایران اعلام کردند که

    مخدر جدید «ادویه» هنوز در ایران نیست - سایت خبری تحلیلی ...

    مخدر"ادویه"که سبب توهم شدید ومرگ ناگهانیست درایران نیست ...

    مخدر جدید «ادویه» (اسپایس )هنوز در ایران نیست - Opium.Site ...

    یک کارشناس مبارزه با مواد مخدر:مخدر جدید «ادویه» هنوز در ایران نیست/ادویه توهم شدید و مرگ ناگهانی می‌دهد -

    سعید صفاتیان، رئیس کار گروه کاهش تقاضا در کمیته مستقل مبارزه با موادمخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: این ماده مخدر (ادویه )هنوز به کشورمان وارد نشده و مورد مصرف قرار نگرفته است.

    این اظهار نظر در حالی انجام شده است که به راحتی در تهران ماده مخدر روانگردان جدید ادویه (بونسای) از یکسال قبل به قیمت بسته ای 80هزار تومان توسط ساقی های مواد مخدر در بازار ایران موجود و فروخته می شده است . و حتی تعدادی از بیمارانی که مخدر جدید ادویه (اسپایس k2) مصرف کرده اند برای درمان به مراکز درمانی مراجعه کردند

    دختر 18 ساله ام بعد 6ماه اعتیاد به اسپایس دچار عوارض شده ... 

    مخدر اسپایس (ادویه ) K2 چیست - دکتر یزدان نیاز مشاور در امور ...

    رواج و مصرف ماده مخدر روانگردان صنعتی جدید بونسای در ترکیه و مرگ 230 جوان به علت سکته قلبی New Turkey's new death for the young: bonzai.

    Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: رواج و مصرف ...

    ده کیلوگرم ماده مخدر اسپایس در استان ولادیمیر روسیه ضبط شد 

    ادویه (اسپایس )مخدر کانابیس حشیش صنعتی است - Opium ...

    رابطه سرفه نکردن و بروز علائم اسکیزوفرنی و مصرف مخدر گل در گروه خونی اوO وآ A

    رابطه سرفه نکردن و بروز علائم اسکیزوفرنی و مصرف مخدر گل در گروه خونی اوO وآ A

    آنجه امروز می نویسم فقط بر اساس تجارب شخصی خودم می باشد و تاکنون هیچ منبع علمی در این رابطه پیدا نکردم

    همه مصرف کننده گان ماری جوانا گل (مخدر گل ) در ابتدای مصرف دچار سرفه می شوند اما گروهی از افرادی که دارای گروه خونی او یا ا هستند در اولین بار مصرف مخدر گل سرفه نمی کنند بلکه دچار مسمومیت با مخدر گل می شوند و کارشان به بیمارستان و اورژانس می کشد

    گروهی دیگر از مصرف کننده گان مخدر گل که دارای گروه خونی اوo و آ Aهستند زمانی که فقط چند ماه مخدر گل می کشند (بار اول سرفه هم داشته اند ) دچار علائم شدید روحی و توهم و علائم اسکیزو فرنی می شوند

    چرا ؟

    گروه اول که سرفه نمی کنند دیگر دور مخدر گل را خط می کشند و تا اخر عمر از ان استفاده نمی کنند و گروه دوم هم که دچار علائم جنون جوانی می شوند حتی بعد از قطع مخدر گل تا مدت ها دچار توهم هستند

    علت علمی این مسله برای من هنوز مشخص نیست اما مشابه این مسله هم در همین گروه های خونی و مصرف روانگردان ال اس دی دیده شده است

    احتمال زیاد این مسله در ارتباط با نوعی ژن در ساخت انزیمی بنام 11 هیدروکسیلاز است که هنوز در هیچ کجای دنیا در رابطه با ان تحقیقی صورت نگرفته است

    نتیجه

    افرادی که دارای گروه خونی او و یا آ هستند باید این را بدانند که در صورت استفاده از ماری جوانا گل (مخدر گل ) و یا روانگردان ال اس دی ممکن است دچار ضایعات غیر قابل برگشت روحی و روانی بشوند

    خاطراتی از فری کات شده های free cut lsd مخدر روانگردان ال اس دی

    Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: ترک مخدر گل

    بیماران جالب ماه دی 1393 (کدام فرم ال اس دی این بیمار را دچار حالت فلاش بک کرده است

    بیمار جوان 21 ساله ای با گروه خونی O است که انواع مواد مخدر و روانگردان را استفاده می کرده است  

    او در ظرف نزدیک به  یک  سال از سه  فرم  روانگردان ال اس دی استفاده کرده است و اکنون تمرکز فکر خود را از دست داده و هر چند گاه دچار فلاش بک می شود  و از نظر عصبی دچار اختلال شده است . 

     کدامیک از انواع ال اس دی مصرف شده این عوارض را بوجود اورده اند  

    ال اس دی  شیوا بلو  Shiva Blotter   دبل دوز  

     

    ال اس دی   هورس اسید

     

     

    روانگردان صنعتی جدید اسید هورس Horus Acid قویتر از ال اس ... 

    ال اس دی که  روی یک برگ کلفت مقوایی و دارای دانه های قرمز  است  

    حواب صحیع خود را به

    yazdanniaz@gmail.comایمیل کنید  

  • جالب ترین مشاوره ها و بیماران این هفته (دی ماه 1393) سیگار معجزه گر زندگی در کشور مالزی
  • نوشیدنی ماته (همسر ) از برگ گیاه گوارا Mate (beverage)نوشیدنی ملی آرژانتین
  • گل وحشتناک ترین ماده مخدر ایران
  • بعد از ماده مخدر "شیشه" حالا باید مواظب اطلاع رسانی غلط درباره "ماشروم" بود 
  • یک تریپ ال اس دی برای همیشه (فلاش بک) - Opium.Site وبلاگ ... 
  • خاطراتی از فری کات شده های free cut lsd مخدر روانگردان ال اس دی
  • نوشیدنی ماته (همسر ) از برگ گیاه گوارا Mate (beverage)نوشیدنی ملی آرژانتین

    نوشیدنی ماته (همسر ) از برگ گیاه گوارا Mate (beverage)

    کاسه مخصوص ماته و گیاه ماته هدیه دوستان از پرو

    Mate (beverage)

    نوشیدنی ماته نوعی نوشیدنی رایج در امریکای جنوبی است .این نوشیدنی به عنوان نوشیدنی ملی کشور آرژانتین (نوشیدنی تزریق infused drink) شناخته می شود.

    ماته در زبان اسپانیولی به معنی همسر است .

    ماته در کشورهای بولیوی برزیل پاراگویه اروگویه و تمامی کشورهای امریکای جنوبی مصرف می شود ماته دارای مقدار زیادی کافئین است.

    برای تهیه ماته کمی گیاه انرا در داخل ظرف مخصوص ریخته و اب سرد اضافه می کنند و بعد از ان اب داغ اضافه کرده و با یک میله نقره ای که سر ان سوراغ سوراغ است انرا میل می کنند این نوشیدنی بصورت گروهی سرو می شود و عده ای انرا دست به دست می چرخانند و کمی میل می کنند  

    ماته (mate) یا چای پاراگوئه (Ilex paraguariensis) گیاهی است بومی آمریکای جنوبی که با خیساندن برگهای آن در آب نوعی نوشیدنی مقوی به دست می‌آید.

    گل وحشتناک ترین ماده مخدر ایران

    گل وحشتناک ترین ماده مخدر ایران

    گل وحشتناک ترین ماده مخدر ایران

    پخش 11 آذر 1393به روز رسانی 11 آذر 1393

    AA

    گل و یا همان ماریجوانای مدیکال ۸ - ۹ سال قبل توسط فردی با نام مستعار آرتا به ایران آورده شد و هم اکنون در شهر شیراز کشت می شود.

    هر روز ۹ ایرانی به خاطر مصرف مواد مخدر و یا روانگردان جان خود را از دست می دهند.
    بر أساس آمارهای ارائه شده از سوی جمعیت مبارزه با دخانیات، این افراد از ۱۰ سالگی دست به سیگار می شوند و از ۱۷ سالگی مواد مخدر و یا روانگردان را تجربه می کنند.
    حتی برخی از این افراد از ۱۲ سالگی دست به مصرف مخدرهای صنعتی از قبیل شیشه، حشیش، کروکودیل و ماریجوانا می زنند.
    علف، قارچ، اشک، تسبیح و گل جزو مواد روانگردانی هستند که در خیلی از موارد مصرف کنندگان آنها مدعی هستند که "این اعتیادآور نیست."
    ماده مخدر گل، همان اندازه که اسم خوشایندی که دارد، یکی از خطرناک ترین مواد مخدری است که به اسم یک روانگردان طبیعی خرید و فروش می شود. ماده ای که ضربان قلب را بالا می برد، احساس بی قراری می دهد، باعث توهم می شود و با یک بار مصرف، طوری عملکرد مغز را مختل می کند که زندگی بدون آن غیرممکن می شود.
    ماده مخدر گ با رفتن گیاه شاهدانه ای که به آن "کوش أفغان" هم گفته می شد، از افغانستان به آمریکا بوجود آمد.
    این گیاه که از تولید آن زمان زیادی نمی گذرد، به خاطر تأثیرات درمانی در پزشکی جای خود را براحتی و سریع باز کرد. با استفاده از کوش افغان، ماریجوانای جدیدی کشت شد که خواصی متفاوت از ماریجوانای سنتی داشت و به آن "مدیکال ماریجوانا" گفته می شد.
    در حالیکه اعتیاد به ماریجوانا بسیار دیر ایجاد می شود و خیلی راحت هم قابل ترک است، گیاه جدیدی که با تغییرات ژنتیکی تولید شد، دو جنسیتی بوده و برخلاف ماریجوانای طبیعی که گل های کمی دارد، بسیار پر گل است. در این گل ها ۷ برابر بیشتر از ماریجوانا ماده مخدر وجود دارد.
    گل و یا همان ماریجوانای مدیکال ۸ - ۹ سال قبل توسط فردی با نام مستعار آرتا به ایران آورده شد و هم اکنون در شهر شیراز کشت می شود.
    گل که در باور عمومی حتی کم خطرتر از حشیش و ماریجوانا و علف معرفی شده است، می تواند آنقدر خطرناک باشد که با یک بار مصرف، برای همیشه باعث اعتیاد شود. چون به طور مستقیم بخش های مسئول آرامش بخشی را در مغز فلج کرده و خودش جایگزین آن می شود. بنابراین با مصرف نکردن گل، فرد دچار اضطراب شدید، بیقراری، وحشت زدگی، تپش قلب شدید می شود.
    ناشناخته بودن اثرات استفاده از گل در مدت طولانی و با دوز بالا، در کنار کمبود تحقیقات جهانی باعث شده است که اعتیاد به گل جزو اعتیادهای بدون درمان شناخته شود.
    بیشتر روش های ترک که در ایران به کار گرفته می شود، متکی به تحقیقات و شیوه های درمانی در خارج از کشور است و این در حالی است که در خارج از ایران، مخدر گل یا همان مدیکال ماریجوانا برای مصارف دارویی بیماران خاص استفاده می شود و استفاده تفننی ندارد. بنابراین، روش مؤثری هم برای ترک آن معرفی نشده است.
    منبع  TRT
     

    مکانیسم اثر ترکیبات تریپتامین در تغییرات شناختی رفتاری و احساسی و تطابق علمی ان با CBT دردرمان افسردگی ترک اعتیاد و اضطراب

    ترک اعتیاد شیشه زیر پای مادران است ؟ - مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ...

    موثرترین دارو برای ترک اعتیاد به مخدر شیشه ایجاد یک انگیزه قوی است Motivation Therapy

  • آزمون تشخیصی بیش فعالی با دستگاه برای اندازه گیری امواج مغزی کودکان-اختلال کم‌توجهی - Attention-deficit hyperactivity disorder
  • عوامل مهم وموثر در ترک و درمان اعتیاد به ماده مخدر شیشه چیست
  • جنون سرقت Kleptomania (کلپتومانیا)چیست و چه فرقی با اعتیاد به سرقت Addictive Theft و ارتباطی با سوء مصرف مواد مخدر دارد
  • ترک یابویی مواد مخدر ، موجب کاهش و زوال عقل می شود
  • بازسازی شیمیایی مغز معتادان به مخدر متامفتامین (شیشه )متد آناندا Restoring Brain Chemicals

    تریپل تراپی ( ویتامین‌های C، B۶ و B۳ (نیاسین)در ترک اعتیاد ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) به جای ال کارنیتین

    تور مسافرتی و گردشگری ترک اعتیاد مواد مخدر (شیشه )‌Substance abuse treatment With Travel

    بعد از ماده مخدر "شیشه" حالا باید مواظب اطلاع رسانی غلط درباره "ماشروم" بود

    بعد از ماده مخدر "شیشه" حالا باید مواظب اطلاع رسانی غلط درباره "ماشروم" بود

    واقعا چه مملکتی  داریم  درباره مواد مخدر هم نشر اکاذیب و دروغ !

    کشوری که دارای بالاترین تعداد معتاد نسبت به جمعیت ان در حهان است و رسانه های که غلط ترین و اشتباه ترین اطلاعات را درباره مواد مخدر منتشر می کنند

    به نظر می اید نویسنده های این متن زحمت انرا به خود نداده اند که از مغز خود کمی استفاده بکنند

    بابا ماشروم که در انتهای مقاله خودتان نوشته اید نوعی قارچ است که مخدر صنعتی نمی شود و در ضمن طبق بررسی سازمان های مربوط این ماده در قعر لیست مواد مضر مخدر است و تاکنون نه یک مورد مسمومیت نه یک مورد مرگ با قارچ جادویی دیده نشده است  

    و از همه مهمتر

    جناب سردار مویدی رئیس پلیس نیروهای مبارزه با مواد مخدر در یک مصاحبه وجود این ماده مخدر (مخدر کاغذی ماشروم ) را صد در صد تکذیب کرده اند حالا شما شده اید کاسه داغتر از اش این اکاذیب را چرا منتشر می کنید !

    - پلیس: «ماشروم» در ایران نداریم | رجانیوز - Vista News Hub

    پلیس مواد مخدر: ماشروم!؟ نشنیده ایم! سردار مویدی :وجود ماده مخدر ...

    ماشاروم ماده ای مخدر از گروه مخدرهای صنعتی و واحد اندازه گیری آن برگ است. این ماده مخدر شبیه به کاغذ بوده، رنگ و بویی ندارد و عوارض استفاده ازآن بسیار قابل ملاحظه و خطرناک است. به طوری که قدرت توهم زائی آن می تواند

    به گزارش صبحانه،اخیرا ماده مخدرماشروم در میان نسل جوان در حال مصرف می باشد که به نظر می رسد از میزان آسیب هایی که به دستگاه عصبی و سلول های خاکستری مغز می رساند آگاهی و اطلاع رسانی کافی صورت نگرفته است.

    "ماشاروم" ماده ای مخدر از گروه مخدرهای صنعتی و واحد اندازه گیری آن برگ است. این ماده مخدر شبیه به کاغذ بوده، رنگ و بویی ندارد و عوارض استفاده ازآن بسیار قابل ملاحظه و خطرناک است. به طوری که قدرت توهم زائی آن می تواند تاچندین برابر سایر مخدرهای صنعتی باشد. حدودا 30دقیقه پس از شروع مصرف، علائم توهم زای آن شروع شده و حدود 4 تا 6 ساعت این اثرات باقی می ماند.

    نکته جالب توجه اینجاست که اثرات توهم زایی قارچ می تواند به صورت لذت بخش یا عذاب آور باشد که این حالات به خلق غالب فرد و عوامل محیطی و بیرونی بستگی دارد.

    هم چنین این ماده با تحریک اعصاب سمپاتیک موجب افزایش ضربان قلب وفشار خون گشته و گشادی مردمک های چشم را به همراه دارد.

    از دیگر اثرات آن می توان به سیخ شدن موهای بدن،افزایش دمای بدن و حالت گرگرفتگی و یا تشنج نیز اشاره کرد.

    چه خوب است دانستن علائم مصرف این ماده مخدر مد نظر خانواده های محترم قرار گیرد.

    این ماده پس از ورود به بدن به سیلوسین جذب شده و مصرف آن بروز شادی و سرخوشی موقت را در مصرف کننده دارد؛ به طوری که با تقلید از عملکرد سروتونین درمغز، موجب تغییر در آگاهی مصرف کننده می گردد؛ به عنوان مثال مصرف کننده بدون اختیار می خندد و پس از اتمام اثر این ماده مخدر بر بدن، فعالیت های مغزی به همان شکل باقی مانده و فرد نمی تواند هماهنگی بین فعالیت های بدنی و مغزی خود ایجادکند.

    مطالعات صورت گرفته بر روی افراد نشان می دهد که با مصرف دراز مدت ماشروم، می تواند منجر به تغییردر شخصیت فرد و هم چنین افزایش گرایش او به صراحت کلام و دوری از تعصب گردد.

    به نظر می رسد عزم جدی مسئولان به ویژه متولیان مبارزه با موادمخدر با کنترل عملکرد سودجویانی که هدفی به جز نابودی نسل جوان کشور ندارند احساس می گردد.


    ▪ عوارض: اثرات جانبی جدی قارچ توهم زا بندرت اتفاق می افتد، اما تشنج و افزایش دمای بدن ممکن است بروز کند. استفاده از این ماده مخدر عوارضی بسیار خطرناکی در پی دارد و می توان گفت
    مصرف این ماده خطرناکتر از سایر مواد مخدر صنعتی مانند کراک و شیشه است.
    ▪ تشخیص:تست های دارویی عادی نمی توانند پسیلوسیبین را تشخیص دهند و تشخیص فقط بر اساس مشاهده قارچ و بررسی در آزمایشگاه تخصصی قارچ انجام می شود.

    ▪ اقدامات درمانی:مهم ترین اصل در برخورد با مسمومیت انواع قارچ ها رساندن بیمار به مراکز مسمومیت است. به یاد داشته باشید که شباهت میان قارچ ها زیاد بوده و ممکن است به جای هم اشتباه گرفته شوند. نداشتن علائم در مسمومیت با قارچ ها دلیل بر غیر سمی بودن آنها نبوده و باید بیمار در مراکز مخصوص تحت بررسی و آزمایش قرار گیرد. کنترل علائم مبتلایان با درمان علامتی صورت می گیرد. این درمان شامل تجویز آرامبخش ها می شود. در مورد قارچ های توهم زا لازم است تا زمان پایداری علائم تحت نظر باشند.

    ترک اعتیاد به مواد مخدر و سیگار وابسته به قانون نیوتن و تغییر دیدگاه انسان است .

    درخت سیبی را تصور کنید که سیب های زیادی به آن  آویزان است . درخت به معنی اعتیاد و سیب  در واقع مغز معتاد است .  

    زمانی فرا می رسد که  سیب به اندازه کافی رشد می کند و ان چنان سنگین می شود که  از درخت کنده شده و بر  زمین می افتد   . 

    تا زمانی که معتاد به ان درجه از تکامل  و رسیدگی مغزی نرسد که تشخیص بدهد باید از درخت جدا شود و مسیر جدید خود را در زندگی اغاز کند  کوشش درمانگر برای ترک اعتیاد او ثمری نخواهد داشت  

    .سیب کال هیچ وقت از درخت جدا نمی شود و گاهی ان قدر بر روی درخت می ماند که همان جا فاسد می شود . 

    هدف یک درمانگر اعتیاد ان است که   ابتدا با تاباندن نور  و حرارات رسیدن سیب را تسریع کند و بعد با لگدی بر درخت     تکانی به سیب های رسیده داده و باعث شود انها از درخت جدا و  به سمت زمین  و واقعیت های زندگی حرکت کنند .  

    اما گاهی  بعضی از سیب ها   هیچ وقت از درخت جدا نمی شود و بر خلاف قانون جاذبه زمین عمل کرده و بر زمین سقوط نمی کنند این سیب ها  کال بر روی درخت مانده همان جا فاسد شده و کپک می زنند و می میرند و لاشه انها خوراک کلاغ ها می شود  و این بهایی است که گروهی از انسانها برای ان که بر خلاف قوانین طبیعت رفتار می کنند باید بپردازند  

    مکانیسم اثر ترکیبات تریپتامین در تغییرات شناختی رفتاری و احساسی و تطابق علمی ان با CBT دردرمان افسردگی ترک اعتیاد و اضطراب 

    ترک اعتیاد شیشه زیر پای مادران است ؟ - مشاوره پزشکی تلفنی دکتر ...

    موثرترین دارو برای ترک اعتیاد به مخدر شیشه ایجاد یک انگیزه قوی است Motivation Therapy

  • آزمون تشخیصی بیش فعالی با دستگاه برای اندازه گیری امواج مغزی کودکان-اختلال کم‌توجهی - Attention-deficit hyperactivity disorder
  • عوامل مهم وموثر در ترک و درمان اعتیاد به ماده مخدر شیشه چیست
  • جنون سرقت Kleptomania (کلپتومانیا)چیست و چه فرقی با اعتیاد به سرقت Addictive Theft و ارتباطی با سوء مصرف مواد مخدر دارد
  • ترک یابویی مواد مخدر ، موجب کاهش و زوال عقل می شود
  • بازسازی شیمیایی مغز معتادان به مخدر متامفتامین (شیشه )متد آناندا Restoring Brain Chemicals

    تریپل تراپی ( ویتامین‌های C، B۶ و B۳ (نیاسین)در ترک اعتیاد ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) به جای ال کارنیتین

    تور مسافرتی و گردشگری ترک اعتیاد مواد مخدر (شیشه )‌Substance abuse treatment With Travel

    مخدر روانگردان جدید توهم زا Tenocyclidine تنوسیکلیدین

     Tenocyclidine تنوسیکلیدین

    روانگردان جدید توهم زا تنوسیکلیدین  در دهه 1950 توسط کارخانه داروسازی پارک دیویس ساخته شد

    این روانگردان  در واقع  نوعی داروی بیهوشی  است و دارای اثراتی مشابه با روانگردان  فن سیکلیدین اما چندین  برابر قویتر است

    تنوسیکلیدین  یک انتاگونیست گیرنده NMDA است . و از دسته روانگردان های جدید ان پی اس است

    مواد جدید روانگردان یا NPSها -ان پی اس چیست new ...

    مخدر روانگردان توهم زای جدید روز قیامت(Armageddon )چیست

    ماده مخدر روانگردان جدید صنعتی مالی Molly چیست (شکل خالص ...

    مخدر روانگردان صنعتی توهم زا جدید (ان پی اس ) روز قیامت ...

    ماده روانگردان جدید نیتراکائین (مخدر طراح ) Designer drug (ان ...

    مواد روانگردان جدید یا ان پی اس NPS چیست , و چرا مصرف ان در ...

    توهم رسانه های خارجی از رقص دختری تحت تاثیر مواد روانگردان ...

    روانگردان جدید صنعتی توهم زا Ethocin اتوسین مشابه با ال اس ...

    روانگردان جدید صنعتی توهم زا متوکسی کتامین ...

    قرص ریتالین؛ توهم دوپینگ درس‌خوان‌ها - دکتر یزدان نیاز ...

    دیدگاهتان را در زندگی تغییر دهید CHANGE VIEW تا جامعه ای سالم و به دور از اعتیاد داشته باشید (قسمت اول ).

    دیدگاهتان را در زندگی تغییر دهید CHANGE VIEW تا جامعه ای ...

    دوز درمانی و طریق مصرف قارچ سیلوسایبین Psilocybin برای ...

    رواج و مصرف ماده مخدر روانگردان صنعتی جدید بونسای در ...

  • ناباروری و اختلال در تحرک اسپرم در معتادان به هروئین و متادون
  • ویدیو اثرات طبی و درمانی و مضرات سوء مصرف ماری جوانا و حشیش (عوارض جانبی مصرف کانابیس )
  • بحث و جدل پیرامون ورود یک ماده مخدر "کاملا قانونی" در کشور فرانسه (سیگار الکترونیکی کانابیس )
  • مرگ یک جوان در سوئد با ماده مخدر جدید پی وی هشت PV8
  • ناباروری و اختلال در تحرک اسپرم در معتادان به هروئین و متادون

    بررسی مایع منی در معتادان به هروئین و متادون

    مصرف متادون و هروئین می تواند  جمعا  در 78 در صد موارد  منجر به کاهش تحرک اسپرم در آقایان  بشود  در یک بررسی بر روی معتادان به هروئین 93 در صد و  در مصرف کننده گان  متادون 65 در صد دچار اختلال در مایع منی بودند  

    اثرات مورفین تریاک بر روی منی (اسپرم ) و سکس The Bad ...

    اثرات مصرف ماده مخدر متامفتامین (شیشه ) و اکستاسی بر روی ...

    Acta Eur Fertil. 1985 Jul-Aug;16(4):245-9.

    Semen evaluation in heroin and methadone addicts.

    Ragni G, De Lauretis L, Gambaro V, Di Pietro R, Bestetti O, Recalcati F, Papetti C.

    Abstract

    We studied 32 heroin and methadone addicts, divided into 4 groups according to the type of drugs used: 5 heroin-dependent, 10 taking methadone plus heroin more or less constantly, 10 taking methadone plus heroin occasionally, and 7 taking methadone only. 93% of the heroin addicts and 65% of those taking methadone had abnormal semen. The most frequent abnormality was in motility (78%). Teratozoospermia was the second most frequent (28%) and oligozoospermia the third (16%). The 7 patients taking methadone only had neither teratozoospermia nor oligozoospermia. This semen pathology is probably secondary to decreased testosterone production, with relative hypofunction of the seminal tracts and the accessory glands.