دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

تجربه ی آزمایشی واقعی از تحریک الکتریکی مغز یک مخترع ایرانی مشابه با نرم افزار I-Doser

سلام و دورود خدمت دکتر عزیز
اواخر دوران دبیرستان و قبل از دانشگاه که حس فشار کنکور رو داشتم برای فرار از تست زدن فقط کارهای خلاقانه انجام می دادم ، یادم میاد با لمس یا خارش قسمت های مختلف جمجمه یه حس لذت خاصی بهم دست می داد ، الگوی موی سرم به جای یک مرکز دایره ای دو مرکز داره که یادم میاد به شوخی می گفتن دو تا زن می گیری !! راسته دکتر ؟! به مرور به یک الگوی خاص توی سرم رسیدم و یک آزمایش ترتیب دادم ، یک دستگاه سیگنال ژنراتور 16 ولت ساختم که فرکانسش قابل تنظیم بود و از 1Hz تا 100K Hz رنج کاریش تغییر می کرد ، قطب های مثبت و منفیش رو با سیم نرو و الکترود هایی باریک که گیرم نیومد و بجاش از نیدل قرمز سرنگ انسولین قابل جدا شدن استفاده کردم ! با الکل پوست سرم رو ایستریل کردم و 6 تا الکترود وارد پوست سرم کردم ( دیدیت برای علم چه فدا کاری هایی که نکردیم ، به یاد فلمینگ فقید و آزمایش پنیسیلین رو خودش) ، بعد دستگاه رو روشن کردم ، دو تا ولوم داشت اولی سطح ولتاژ و دوم قدار فرکانس . بعد از یه مدت و تغییر ولوم ها یه حس خیلی عجیب بهم دست داد ، حالت بی حسی و سبکی تو اندامم تجربه می کردم ، فقط سرم رو داشتم دیگه بدن نبودش ! پوست صورتم کاملا بی حس شده بود و بااینکه خونک بود و هوا متعادل عرق کرده بودم ، بخوام توصیفش کنم حس می کردم یک کیلو هروئین زدن راست وسط مخم ( البته تجربه ی هیچ ماده ی مخدری رو ندارم ، فقط شب امتحانات یه نخ سیگار گاهی ریتالین و براحتی کنارگزاشتن جفتشون ، از دود خوشم نمیاد ) ، به هر کس می گفتم متاسفانه با ناباوری و تعجب جدی نمی گرفتن یا مسخره می کردن، تا این مطلب زیبا و جالب شما رو خوندم ، من هم دیگه ادامه به تحقبق در این زمینه ندادم متاسفانه ، البته حالا مخترع هستم و ترم آخر مهندسی برق الکترونیک ، شایدم فرار مغز هاشدیم تو این مملک ، دلمون خونه ! دکتر جان لطفا دقیق و با جزعیات کامل می فرمایید دقیقا چه اتفاق و حالاتی رو از لحاظ فیزیکی و بیوشیمی مغز تجربه کردم ؟؟ آیا میشه دستگاهی ساخت که این حالت دلپذیر رو برای همه ایجاد کنه ؟ الگوهای اتصال خیلی شیبه طب سوزنی بود ، و خوشحال میشم با نظر شما تو این زمینه کار کنیم و شاید در کنار تون افتخار ثبت اختراعش رو داشته باشیم ...
اگر قصد به اشتراک گذاشتنش مطلب رو داشتید هر جای متن رو خواستید به انتخاب ویرایش یا حذف کنید ، این روزها ایده های خوب رو رو هوا میزنن ما به شما اعتماد دارم ...
زنده و پاینده باشید
.

سلام

اگر همان موقع ازمایشات خود را تکمیل کرده بودید و انرا ثبت اختراع می کردید  امروز شما صاحب امتیاز پر فروش ترین نرم افزازشبیه ساز مواد  مخدر و روانگردان  دنیا به نام ای دوزر I-Doser بودید .

بر اساس انچه شما تجربه کرده اید نوعی نرم افزار ساخته شده است که می تواند با فرستادن پالس های الکتریکی در مغز اثرات انواع مواد مخدر  و روانگردان و توهم زا و حالت های مختلف لذتبخش  دیگر را شبیه سازی کند

لینک زیر

I-Doser نرم افزار توهم زا و نشئه کننده - Opium.Site وبلاگ ...

ه نام ایزد توانا :دوست داشتم قبل از مرگم با کسی حرف بزنم که حداقل به حرف یک معتاد گوش بده !

  • ساخت دستگاه ترک اعتیاد (تحریک کننده الکتریکی جمجمه ) برای درمان اعتیاد و افسردگی و بیخوابی Cranial Electrotherapy Stimulator
  • بررسی اثرات درمانی سیلوسایبین در تحریک گیرنده 5 هیدروکسی تریپتامین در مقابل با سوء مصرف از قارچ جادویی
  • مصرف، کشت و نگهداری از ماری جوانا در ایالت آلاسکا امریکا قانونی و مجاز شد.Alaska becomes latest state to