دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

اگر قادر بودم با یک نسخه از راه دور معتاد ندیده و نشناخته به مخدر شیشه را در منزل درمان کنم ادعای پیغمبری می کردم !!

ازشماخواهش میکنم کمکم کنید تا شیشه را
ترک کنم نسخه اى به من ازطریق ایمیلم بدهید تا به
راحتى بتوانم آن راکناربگذارم دوکودک دارم و
دوست ندارم آنهااذیت بشونددرخانه خودم میخواهم
ترک کنم کودکانم دورى مرانمیتوانند تحمل کنند .

 

ادامه مطلب ...

امکان ثبت ازدواج فرد معتاد در صورت رضایت طرفین

مطابق ماده 23 قانون جدید حمایت خانواده در صورتیکه نتیجه آزمایش مورفین و یا سایر بیماریها مثبت باشد در صورت اطلاع و رضایت طرفین عقد نکاح، ثبت عقد در دفتر رسمی ازدواج امکانپذیر می باشد .

 

ادامه مطلب ...

نیاز هر خانواده به یک رابط پیشگیری از اعتیاد/ دولت به تنهایی توان مبارزه با موادمخدر را ندارد

نیاز هر خانواده به یک رابط پیشگیری از اعتیاد/ دولت به تنهایی توان مبارزه با موادمخدر را ندارد  

ادامه مطلب ...