دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز توصیه می کنید برای ترک اعتیادبرادرم به تریاک وشیشه به کدام مرکز فوق تخصصی میتوانم مراجعه کنم

سلام وعرض ادب وتشکر.

جناب آقای دکتر ازتون خواهش دارم راهنمایی بفرمایید برای ترک اعتیادبرادرم به تریاک وشیشه به کدام مرکز فوق تخصصی میتوان مراجعه کردتا ایشان بتواندبستری شودوبهبودی پیدا کند بخاطر دل پدر ومادر پیرمان وشادی دلشون مارا یاری فرمایید خواهش میکنم وتشکر

جواب

از نظر من بهترین مرکز ترک اعتیادی که می توانید به آن مراجعه کنید کلینک ترک اعتیاد آینده است .

دکتر سعید کفراشی یکی از بهترین درمانگران اعتیاد در ایران است .

آدرس ان در فلکه دوم صادقیه  خیابان آیت الله کاشانی  ابتدای بلوار فردوس خیابان ولیعصر  پلاک 56 است

تلفن تماس

44003605 است .

توجه

اینجانب نه سهامی در این مرکز دارم نه در ان کار می کنم نه دوست اقای دکتر کفراشی هستم نه  پورسانتی بابت ارجاع بیمار می گیرم  و فقط با توجه به انچه در ارتباط با کارهای دکتر و مرکز ان دیده ام این مرکز را برای ترک  اعتیاد بهتر از دیگر مراکز می دانم