دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

چطور ریتالین اصل را از تقلبی شناسایی کنم ایا داروی متیل فنیدات ( Methylphenidate ) ساخت ایران بهتر از ریتالین است

سلام وخسته نباشید به اقای دکتر یزدان نیاز یک درخواستی داشتم اگر امکانش هست مشخصات ظاهری داروی ریتالین البته هم اصلش وهم قلابیش رو تو سایت بذارین اگر امکانش بود عکساشم بذارین مثلا قرصی که رو ورقش نوشته
ritaline ritalna rital ایا اصل هستن یا نه کلا  یه مطلبی در این رابطه بذارین ممنون وسپاسگذار

سلام

جواب

دوست عزیز حدود ده سال است من انواع ورقه های اصلی و تقلبی ریتالین را جمع اوری کرده ام و حتی قرص را توزین می کنم

باور کنید انچه در بازار است حتی انهایی که از داروخانه های معتبر و با نسخه تهیه شده اند اکثرا تقلبی به نظر می رسد و اثرات خوبی در درمان اعتیاد به مخدر شیشه دارد 

  مهارت جعل  جعبه و ورق ریتالین اکنون ان چنان بالا است که خود من ترجیع می دهم برای کسی دیگر ریتالین تجویز نکنم و به ان بسنده کرده ام که از فرم ایرانی ان به نام متیل فنیدات ( Methylphenidate ) استفاده کنم

موضوع جالب در این است که به نظر می اید ریتالین چه اصل و چه تقلبی دارای موادی است که اثرات اتروپینی زیای دارد  و برای ترک اعتیاد معتاد به شیشه مناسب نیست .

 چندین بیمار من که برای ترک به انها ریتالین اصل داده بودم  به علت ایجاد گیچی و توهم از  مصرف ان خود داری کردند اما زمانی که ریتالین انها را با متیل فنیدات ( Methylphenidate ) جایگزین کردم  به خوبی به ان جواب داده و درمان شدند 

به شما پیشنهاد می کنم دست از سر ریتالین بر دارید و همان ریتالین وطنی را استفاده کنید که بسیار سالمتر است و اعتیاد چندانی هم  ندارد

  قیمت هر بسته صد عددی  متیل فنیدات ( Methylphenidate ) در بازار ازاد  حدود 50 تا 65 هزار تومان است و بسیار بهتر از ریتالین  های اصلی و تقلبی در درمان اعتیاد به مواد محرک  و مسائل دیگر عمل می کند  

برای قطع مصرف متادون با هر روشی نیازمند کمکتان هستم.

با سلام 31 سال دارم بیمار مصرف متادون هستم 2 سال است و روزی کمتر از 20 cc شربت میخورم.
برای قطع مصرف با هر روشی نیازمند کمکتان هستم. لطفا مرا راهنمایی فرمایید. آدرس یا تلفن هم بدهید خدمت میرسم و مزاحمتان میشوم حتما
 با سپاس

سلام

ابتدا باید دوز مصرفی متادون خود را  در روز  به یک بار کاهش دهید مثلا 20 سی سی شربت را یا صبح یا شب بخورید

تکرار  دفعات مصرف متادون در روز(مثلا روزی دو یا سه بار ) هیچ اثری بر روی عملکرد  طولانی مدت متادون ندارد و مغز انسان فقط  خودش  را گول می زند و مصرف متادون در چند وعده در روز بیشتر اثر روحی و روانی  دارد  .

 البته چون این مقدار مصرف در یک دوز روزانه زیاد است انرا به 18سی سی کاهش دهید

دومین کار ان است که دوز مصرفی روزانه در یک وعده را بمدت 10 روز ثابت نگاه دارید

سومین کار ان است به مقدار نیم سی سی هر 10 روز مصرف متادون را کاهش دهید

از 10 اوردیبهشت به بعد می توانید با تلفن مشاوره پزشکی تماس بگیرید

خدا یارتان باشد

صد ها میلیون دلار سود حاصل از واردات قانونی ماده مخدر ایس (شیشه ) در سال 1388 دست کیست .(پول کثیف )

درد دل یک جوان شبه معتاد با یک روشنفکر شبه متخصص :امروز با ترامادل می خندم! با آلپرازولام میخوابم! و با شیشه میرم تفریح!

در آغاز سلام،درود،و عرض ادب،هرچند هرگز حس یک انسان کاملا ادب مند رو با خود یدک نکشیدم،،در آغاز کودکی بود و بعدش هم جوانی،بعد یک تجربه از عشق و بعد نامهربانی...تا آن زمان (تا ۲۰ سالگی) همه چیز شبیح من بود،منظورم اینه که تا قبل سن ۲۱ سالگی چیزی من رو از من نگرفت، اما این عدد به ظاهر شانس آور و جذاب،در من سرآغاز یک‌ پویای بد بود

،البته اندوه عشق از پویا نا پویا نساخت،یا دستکم اون به تنهایی اینکارو نکرد،مثل تمامیه اهل دنیا من هم بیش کم نه بلکه بیش از کم دیدم!،

 یا واضح بگم کم بود را بیشتر از بیش دیدم ، تا به اون روز من خوب بودم چون خود بودم!

 در ۲۰ سالگی به سراغ هدفم که از علاقم به موسیقی و هنر لبریز بود اولین استودیو ساخت و تولید موسیقیه شرق استان گیلان رو تأسیس کردم تنها با ۲ ملیون تومان پول نقد!

اما گذر زمان من رو آنچنان از من گرفت که دلم برای خودم تنگ شده،

و امروز با ترامادل می خندم!

 با آلپرازولام میخوابم!

و با شیشه ۲ هفته یکبار میرم تفریح!

و حالا میگن ۲۷ سالمه!

که البته  درست هم میگن،

اگر در پی‌ نان  روزانه هستم بخاطر یک زن یک دختر یک پسر و یک حیوان  می باشم  .

یعنی به ترتیب مادر،نامزد،تنها دوستم سجاد و تنها دوست حیوانم سگمه... (روزگار به خیر دوست من) البته این به اون معنا نیست که اگه پیشنهادی یا کمکی برای من در ذهن داری رو در میان نگذاری،، پیشاپیش ممنون دکتر.

سلام

دوست عزیر اکنون من در سفر هستم  بعد از رسیدن  به تهران برایتان یک ایمیل می فرستم تا ترتیب یک گفتگو را بدهیم .

  • سوالی راجب افسردگی و بی‌انگیزگی در زندگی دارم .What is depression
  • ایا با استفاده از داروهای شما می توانم در درمان و ترک اعتیاد به شیشه دایی ام موفق باشم !
  • دکتر یزدان نیاز توصیه می کنید برای ترک اعتیادبرادرم به تریاک وشیشه به کدام مرکز فوق تخصصی میتوانم مراجعه کنم
  • اگر قادر بودم با یک نسخه از راه دور معتاد ندیده و نشناخته به مخدر شیشه را در منزل درمان کنم ادعای پیغمبری می کردم !!
  • ایا با استفاده از داروهای شما می توانم در درمان و ترک اعتیاد به شیشه دایی ام موفق باشم !

    جناب آقای دکتر یزدان نیاز
    با سلام و احترام
    زهره هستم از تبریز،
    جسارتا قصد دارم با نسخه ای که جنابعالی در وب سایت منتشر نموده اید اقدام به ترک شیشه دایی ام که مدت هشت سال ماده مخدر شیشه مصرف کرده نمایم.
    توکل به خدا و به دانسته های شما می کنم.
    هفته اول را شروع می کنیم.
    فقط نگرانی ام بابت عوارض احتمالی و یا هر گونه واکنش بدن بیمار به دوره درمان است.آیا راهی وجود دارد که در این فاصله بتوانم با شما در ارتباط باشم؟
    پیشاپیش از شما سپاسگزارم
    .

    جواب

    سلام

    متاسفانه من فعلا در ایران نیستم اما به شما اطمینان می دهم که تعداد زیادی از افراد در نقاط مختلف ایران از نسخه ای که برای ترک و درمان اعتیاد به شیشه نوشتم استفاده کرده اند و تقریبا اکثر انها موفق بودند البته ان دسته از افراد صد در صد موفق به ترک و درمان  اعتیاد به مخدر شیشه   شده اند که خودشان داوطلبانه این کار را با میل و رضایت شخصی انجام داده اند .

    اکثر افرادی که توسط دیگران و  یا به زور  ضرب و فشار و یا در رودرواسی اقدام به ترک می کنند اکثرا  دچار شکست شده اند .

     بیمار باید خودش به این بینش برسد که  اعتیاد به شیشه زندگی او  را دچار تباهی کرده  است و باید ترک کند .

    مثلا جوانی به مدت 11 ماه است که خودش  با استفاده از داروهای ما که بر روی اینترنت خوانده بود  اقدام به  ترک کرد و صد در صد موفق بود .

     اما زنی که خواست شوهرش را ترک دهد  در این کار موفق نشد  .

    اگر دایی شما خودش قبلا اقدام به ترک کرده است و یا از شما درخواست کمک کرده  است امیدی هست والا !!