دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

دو باند بزرگ توزیع شیشه و مخدر جدیدی به نام " هرویین گل " در اصفهان منهدم شدند (سال 1391)

دو باند بزرگ توزیع شیشه و مخدر جدیدی به نام " هرویین گل " در اصفهان منهدم شدند (سال 1391)

در عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان

دو باند بزرگ توزیع شیشه و هرویین گل در اصفهان منهدم شدند

اعضای این باند هروئین جدیدی به نام هروئین گل را وارد می کردند که از لحاظ آسیب های وارده به جسم و روان مصرف کنندگان بسیار قوی تر از هروئین معمولی است.

۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶

خبرگزاری ایمنا: در عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی دو باند بزرگی که به شکل گسترده ای بار شیشه و هرویین را وارد و در این استان توزیع می کردند دستگیر شدند.

 ستاد مبارزه با مواد مخدر در ایران با اطلاع رسانی غلط از شرکت های دولتی که مواد اولیه ساخت مخدر را می فروشند حمایت می کند

 

به گزارش ایمنا سردار عبد الرضا آقاخانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان سرانجام پس از دو ماه کار شبانه روزی و اقدامات ویژه پلیسی اعضای یک باند بزرگی که اقدام به وارد کردن مواد مخدر شیشه و توزیع آن به شکل گسترده در سطح استان می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه سرشبکه اصلی این باند از افراد غیر بومی بوده که مسئولیت هدایت و انتقال بار شیشه از استان های دیگر به اصفهان را برعهده داشته است افزود: در این عملیات دو مخفیگاه اعضای باند منهدم و در بازرسی از آنها هشت کیلو گرم شیشه و تعدادی پایپ کشف و ضبط و دو دستگاه خودروی مدل بالا به همراه مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد توقیف شد.
این مقام مسئول عنوان داشت:در این رابطه ۱۰ نفر از اعضای باند شناسایی و دستگیر شده اند که یکی از اعضای این باند از اراذل و اوباش و افراد شرور معروف و سابقه دار می باشد که امید است با مجازات مناسب از سوی دستگاه قضایی این افرادبه سزای اعمال خود در به تباهی کشاندن جامعه برسند.
رییس پلیس استان در ادامه از دستگیری دو نفر دیگر از باقیمانده اعضای باند وارد کننده هروئینی موسوم به هروئین گل خبر داد و گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه تحقیقات خود بر روی اعضای باقیمانده باند قاچاق و توزیع هروئین گل به اصفهان روز گذشته در محور ورودی به اصفهان به یک دستگاه پژو۴۰۵ مشکوک که در نتیجه در بازرسی از آن مقدار ۴۰ کیلو گرم از این ماده مخدر که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.
وی با بیان اینکه در این عملیات یک زن و شوهر دستگیر شدند گفت: با دستگیری این دو نفر تعداد اعضای باند قاچاق و توزیع هروئین گل به ۴۷ نفر رسید که از ابتدای سال جاری تا کنون توسط ماموران سخت کوش پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۷۳ کیلو گرم از این ماده مخدر گفت: نکته حائز اهمیت در این پرونده این است که اعضای این باند هروئین جدیدی به نام هروئین گل را وارد می کردند که از لحاظ آسیب های وارده به جسم و روان مصرف کنندگان بسیار قوی تر از هروئین معمولی است.
سردار آقاخانی در پایان خاطر نشان کرد: تزریق مواد مخدر به بدنه جامعه ایران اسلامی ما به شکل هدفمند و گسترده یکی از مصادیق بارز جنگ نرم دشمن است اما در این میان پلیس انقلابی و اسلامی بیکار ننشسته و با از جان گذشتگی تمام در برابر سوداگران مرگ و باندهای تبهکار می ایستد و هرگز اجازه نا امن کردن جامعه را به هیچ احدی نخواهد داد.

سوال اول هروئین گل چه فرمولی دارد

سوال دوم ایا مشابه هروئین گل در کشورهای اطراف ایران وجود دارد

سوال سوم  فرق بین بونسای و هروئین گل چیست