دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

سردار مویدی: مواد مخدر صنعتی از بمب اتم هم خطرناک تر است/رییس پلیس باید بتواند اطلاعات یک ماده صنعتی را تجزیه تحلیل کند

سردار مویدی: مواد مخدر صنعتی از بمب اتم هم خطرناک تر است/رییس پلیس باید بتواند اطلاعات یک ماده صنعتی را تجزیه تحلیل کند                  تاریخ خبر: 02/12/1393

تهران - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان این که مواد مخدر صنعتی از بمب اتم هم خطرناکتر است، گفت: اگر آگاهانه به مقابله و مبارزه با این مواد نپردازیم هم خودمان را خسته کرده ایم و هم چیزی عاید مردم نخواهد شد.

 

 

            

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار علی مویدی در همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: پلیس مواد مخدر پلیس بین المللی است و اقدام و فعلش فرامنطقه ای است.

وی اضافه کرد: باید روی بحث مواد مخدر شناخت داشته باشیم و بدانیم که جایگاه مواد مخدر در کشورها چگونه است و کدام کشورها توانستند خود را مقداری از این تهدیدات نجات دهند.

** مبارزه با مواد مخدر صنعتی تنها با کار علمی و تخصصی امکانپذیر است

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: شناسایی و مقابله با مواد مخدر صنعتی تنها با کار علمی و تخصصی امکان پذیر است، گفت: جز این راهی برای مبارزه و مقابله با این نوع مواد نداریم.

وی تاکید کرد: باید با اطلاعات روز درمورد اسامی مواد مخدر صنعتی و نحوه تجزیه تحلیل آنها آشنا شویم تا یک اصطلاح را اشتباه بیان نکنیم.

مویدی ادامه داد: اگر خطایی در معرفی یک مواد مخدر صنعتی ایجاد شود، باعث به انجراف کشیده شدن مردم می شود چون آنان باید نسبت به این مواد توجیه شوند.

** کارشناسان آزمایشگاهها برای جمع آوری معتادان استفاده نشوند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از مسوولان نیروی انتظامی در استانها خواست تا از کارشناسان آزمایشگاهها برای دستگیری متهم، خرده فروشان و یا جمع آوری معتادان استفاده نکنند.

وی از آنان خواست تا به کارشناسان ماموریت دهند و با همان امکانات موجود در آزمایشگاهها از آنها استفاده کنند.

مویدی خاطرنشان کرد: باید به جایی برسیم که رییس پلیس یک استان بتواند اطلاعات یک ماده صنعتی را تجزیه تحلیل کند و البته نمی خواهم که شیمیدان باشید، اما باید ابتدایی ترین شکل یک ماده را بدانید.

افسانه نعشگی و توهم با کشیدن سیگاری پوست موز