دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

شیطانی به نام مخدر گل به علت وجود ماده ای به نام 11-nor-9-Carboxy-THC درون مغز شما را دچار حملات پانیک مداوم می کند

سلام آقای دکتر
خسته نباشید
جوان بیست و هشت ساله ای هستم که حدود دو ماه پیش یعنی 13 شهریور با دوستان بیرون رفتیم و من همیشه در برابر دوستان برای مصرف ماری جوانا گل مقاومت می کردم ولی متاسفانه اون شب برای اولین بار به اصرار خیلی زیاد اونها یه چند کام گرفتم که یهو حالم خیلی بد شد احساس ترس عجیبی اومد تو دلم به همه چی مشکوک شده بودم به دوستام مشکوک شدم که میخوان منو بکشن و همچنین ضربان قلبم خیلی رفت بالا و همچنین خشکی عجیبی تو دهانم احساس میکردم .
 ازشون خواستم منو به یک خونه ای برسونن چون دارم می میرم و اونها منو آوردند خونه و یه سه ساعت بعد حالم خوب شد و دیگه هیچ وقت مصرف نکردم(سابقه مصرف هیچ موادی رو ندارم) و با دوستام هم قطع رابطه کردم چون همش نسبت بهشون بدبین بودم تا اینکه دقیقا دو ماه بعد یعنی 13 آبان ناگهان تو ماشینی نشسته بودم و دم غروب حوالی ساعت شش بود که ناگهان ترسیدم که نکنه منو بدزدند که ناگهان دیدم ضربان قلبم رفت بالا(البته من یک هفته ای بود قبل سیزده آبان مصرف چربی زیادی داشتم و همش غذای چرب می خوردم) و احساس خفگی عجیبی داشتم به راننده گفتم بزنه کنار و منو به یه کلینیک رسوندند و اونها گفتند که حمله پانیک رخ داده و توضیح دادند که چیه  تا اینکه من شروع کردم به جستجو در اینترنت که پست شما در مورد تجمع تی اچ سی در بافت های چربی رو خوندم و  فهمیدم که احتمالا کبدم چرب هست و چربی خونم زیاده و به خاطر  همین ممکنه تی اچ سی تو بدنم باقی مونده باشه و آزاد بشه. حالا سوال من اینه که دردو ماه هیچ اتفاقی برام نیفتاد و یک هو حمله پنیک به من رخ داد و دقیقا شب بعدش ساعت دو نصفه شب دوباره به من حمله رخ داد و از اون شب من شروع کردم به عدم مصرف مواد چربی و قندی و شروع به خوردن میوه جات و سبزیجات.(انار -سیب-لیمو-گشنیز-جعفری-شوید). ورزش میرم.استخر میرم تا عرق کنم.
 مصرف آب رو زیاد کردم. قرص ویتامین سی و بکمپلکس میخورم و کپسول ممورال(کندر+زنجبیل) هم مصرف می کنم . 
طی سه روز خوب بودم تا دیشب که تو آرایشگاه بودم ناگهان به من حمله رخ داد و من احساس میکنم یک چیزی از تو کبدم ترشح میشه نمی دونم چرا؟
سوال من اینه که چیکار باید کنم؟
 اخه حمله پنیک خیلی وحشتناکه . میخوام زودتر همه چی تموم شه و به روال عادی برگردم
تو رو خدا کمکم کنید دکتر.
با تشکر
 
ادامه مطلب ...

مصرف ماده مخدر شیشه ریسک ابتلا به لنفوم هوچکین و سرطان دهانه رحم را افزایش می دهد

جناب دکتر من مبتلا به لنفوم هوچکین هستم لطفا برای درمان راهنمایی کنید من ٥ ساله معتاد به شیشه هستم سرطان من ربطی به اعتیاد داره؟ لطفا راهنماییم کنید

سلام

جواب

متاسفانه مصرف ماده مخدر شیشه در طولانی مدت ریسک سرطان دهانه  رحم و لنفوم چه هوچکین و غیر هوچکین را بالا می برد

لینک زیر را بخوانید

مصرف ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) ریسک سرطان دهانه رحم و لنفوم و سارکوم کاپوزی را افزایش می دهد Use of Amphetamines Linked to Cancer.

مصرف ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) - وبلاگ رسمی دکتر یزدان ... لنفوم ( برای دیدن این لینک فیلتر شکن می خواهد )

ریسک خودکشی در معتادان تزریقی به شیشه (متامفتامین ) 80 ...

چطور ماده مخدر شیشه مصرف کنیم تا بدن ما کمتر اسیب ببیند ...

شیشه (متامفتامین ) خطری برای زندگی جنسی و عشقی زنان ...

عوارض مصرف ماده مخدر مت آمفتامین (شیشه) بر روی پوست و زیبایی

جراحی زیبایی و تزریق بوتاکس به صورت در زنان معتاد به شیشه موجب تغییر شکل و عدم تقارن صورت می شود

علائم مصرف بیش از حد مخدر شیشه (متامفتامین ) چیست (اوردوز ...

آثار کوتاه مدت و بلند مدت مصرف شیشه (متامفتامین )چیست ...

عوارض مصرف تریاک چیست - دکتر محمد رضا یزدان نیاز. مشاور ...