دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

راستش من حدود 10 بار یا بیشتر مخدر گل مصرف کردم /حالا دچار حملات ترس واضطراب شدم .

آقای دکتر خسته نباشید 
راستش من حدود 10 بار یا بیشتر مخدر گل مصرف کردم اونم نه همیشه چند ماه یه بار ولی توی همه وقت هایی که استفاده کردم همیشه حالت ترس و لرز و بقیه حالت هارو داشتم ولی نمیفهمیدم چی هست 
حالا حدود یه ماهی هست که نکشیدم ولی حدود چند روز پیش دوباره همون حالت بهم دست داد که یه ذره ازیتم کرد وتازه فهمیدم که داستان چیه برای من حدود 2 یا 3 دیقه هست ولی بعدشم که از بین میره این حالت یه ذره حالت ترس دارم به قول معروف ترس از اظطراب و احساس کند شدن یا تند شدن 
حالا خواستم بپرسم ببینم این حالت بعد از چند وقت از بین میره یا نه یعنی اون گل هنوز اثرش توی بدنم هست در آخر هم من کشیدن گل رو برای همیشه ترک کردم وپشیمونم از کشیدن همین چند بار هم 
ممنوتون میشم اگه هرچه زودتر جواب منو بدید سپاس فراوان

 

 

سلام 

به لینک های زیر مراجعه کنید .


شیطانی به نام مخدر گل به علت وجود ماده ای به نام 11-nor-9-Carboxy-THC درون مغز شما را دچار حملات پانیک مداوم می کند