دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

رفرانس :ایران پنجمین کشور مصرف کننده «شیشه» در جهان!

رفرانس

باسلام خدمت اقای دکتر 

من دانشجوی ارشد امارزیستی هستم,موضوع پایان نامم درمورد مصرف شیشه در ایران است ,چندوقت پیش در وبلاگ شما مطالعه کردم که ایران پنجمین کشور مصرف کننده شیشه است ,اما منبع ورفرنس خبر رو ذکر نکرده بودید ,ایا برای شما امکان دارد که مقاله مربوط به این خبر رو دراختیار من قرار دهید تا از ان استفاده کنم. 

با سپاس ازشما

  

سلام 

دانشجو باید دانش جو باشد کافی بود همین کلمه ایران پنجمین کشور مصرف کننده شیشه در جهان را در گوگل تایپ می کرده اید تا لینک های سایت ها و رسانه ها را رویت کنید 

ایران پنجمین کشور مصرف‌کننده «شیشه» در جهان!

بر پایه گزارش اداره کنترل مواد مخدر ملل متحد، در سال ۲۰۱۳ آمریکای شمالی در صدر جدول مصرف ماده متامفتامین (شیشه) است و در مجموع ۵۴ تن از کل ۸۸ تن مواد تولید شده در سال ۲۰۱۱ در این قاره به مصرف رسیده است. در این قاره البته کشور مکزیک، که بزرگ‌ترین کارتل‌های مواد مخدر در آن مشغول به فعالیت هستند، رتبه نخست و پس از آن ایالات متحده قرار دارند. چین و تایلند در مقام سوم و چهارم و متأسفانه ایران در مقام پنجم در این گزارش رده‌بندی شده‌اند.


ایران پنجمین کشور مصرف کننده «شیشه» در جهان! / تابناک - ...


ایران پنجمین کشور مصرف‌کننده «شیشه» در جهان!+ آمار - سایت ...


ایران پنجمین کشور مصرف‌کننده «شیشه» در جهان! - ایران امروز