دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

استرس و اضطراب بعد از مصرف گل و استرس از اینکه بخوام LSD بزنم

سلام من 29 سالمه اولین بار پارسال اسید برداشتم اولین تجربه ام با دوستای صمیم بود ، همه شرایط در بهترین حالت بود و تجربه بسیار خوبی برام بود یه ورق کامل برداشتم (محیط ، دوستام ، و همه چیز به بهترین نحو توسط دوستام محیا شده بود

بعد از اون دو بار دیگه برداشم یه بار نصفه دالالامای دفعه بعد با فاصله 1 ماه دالالامای کامل برداشتم همه چی عالی پیش میرفت که یهو یکی وسطای تریپ حالش بد شد ، شروع کرد به طرز وحشتناکی عربده زدن مثل هالک شده بود

 

  

فاز ما رو بدجور خراب کرد کلی مجبور شدیم دهنشو ببندیم و ارومش کنیم و بهترین تایم تریپمون رو مجبور شدیم واسه اروم کردن این فرد بذاریم 
از اون به بعد من هیچ وقت نتونستم اسید بردارم و تا میشنیدم قراره برنامه اسید باشه یا قارچ می گفتم نمیزنم چون استرس میگیرم و ممکنه بدتریپ شم ضد حال به من بزنه !! 

حتی الان یه مدت هست گل میکشم یهو فکرم درگیر میشه به یه عالمه چیزای منفی و استرس میندازه تو دلم 

و موقعی که مصرف نمی کنم و تو حالت عادی هستم احساس خوبی دارم حس بد یا استرس یا نگرانی یا افکار منفی ندارم 

معنی این اتفاقاتی که تو ذهنم و بدنم میفته چیه ؟ خوبه یا بده ؟! نظرات دوستان و ادمای با تجربه یا روانشناس در مورد این موضوع واسم مهمه 


مثلا با دوستام بیرون هستیم گل میکشیم میخوایم تو جاده دور بزنیم همش فکرم درگیره یه وقت دوستام حواسش پرت نشه تو جاده تصادف کنیم ، اگه تصادف کنیم چه مراسم عزاداری بدی پیش میاد ، خانواده ها چطور داغون میشن

همش درگیر اینکه یه اتفاق بد یهو فکر میاد تو سرم که یه عزیزیو از دست بدم چه اتفاقی ممکنه بیفته بعدش ! مثلا پدر مادر اعضای خانواده !!! 

اصلا نمی فهم چرا این شرو ورات باید بیاد تو ذهنم درست بعد اینکه گل میکشم فکرم میره تو شروورات 

در صورتی که قبلا اینجوری نبود من گل میکشیدم لذت میبردم به کارام میرسیدم هدفمند کارامو میکردم 

من 3 4 بار کتامین زدم کااملا ارتباط برقرارا کردم و لذت بردم

اما الان حدود چند ماه هست کلا همه چی عوض شده ! بدون دراگ فکرم راحته دیگه درگیر این چیزا نمیشه ! کلا می خوام دلیل این مشکل رو بدونم که کجاست ! چند نفر مثل من اینجوری هستن ؟؟؟ 

اصلا طبیعی هست یا غیر طبیعیه اینچیزا ؟! از 24 سالگی شروع به مصرف کردم با حشیش بعد گل 

یه مدت کوتاه چندی بار آمفتامین ، تریاک ولی تفننی فقط حال میکردم باهاشون اعتیاد نداشتم ! هرویین از رو کنجکاوی ( مجموعا اینا رو تو این چند سال شاید 10 15 بار مصرف کردم

چند مدل قرص فقط یک یا دو بار مصرف کردم (ترا ، زولپیدن ، زاناکس

کتامین 4 بار و ال اس دی 3 بار 

حشیش یا گل هم مصرف روزانه همیشه هست روزی یک یا دو نخ بعضی موقع ها مهمونی یا بیرون باشیم یکم بیشتر اما معمولا روزانه کمتر از یک گرم مصرف میکنم! کم پیش اومده زیاده روی تو کشیدنشون کنم چون بیشتر از اون دیگه های نمیکنه و 

فایده ندازه الکی فقط دود اضافی هست

این کلیاتی بود از خودو و مشکلم امیدوارم دلیلش و راه برخورد با این مشکل رو پیدا کنم با کمک شما

سلام 

 در رابطه با ایجاد استرس و اضطراب بعد از مصرف ترکیباتی مثل مخدر گل و یا ال ا دی و دی ام تی مسائل زیادی مطرح است 

1- گروه خونی O , A بعلت اختلالات انزیمی و کاهش بعضی از عناصر مثل اهن و مس بیشتر دچار حملات پانیک و یا اضطراب بعد از مصرف این مواد می شوند 

2-  سابقه استفاده از کراتینین و  یا مکمل های اسید امینه و یا ناندرولون و تستسترون 

3- کبد چرب 

4- سابقه سنگ کلیه در فامیل به خصوص دایی ها

5- سابقه بیماری طپش قلب در مادر و خواهر و یا پرولاپس دریچه میترال 

6- سابقه بیماری وسواس و اجبار و یا بیماری عصبی در مادر و خواهر 

تمامی موارد فوق نشانه ای از کمبود چندین انزیم در بدن و به خصوص در کبد است که شخص را مستعد به حملات بد تریپ و یا پانیک می کند 

درمان و ترک اعتیاد مخدر گل (ماری جوانا گل ) با ریتالین و کندر ...

ماده مخدر جدید گل سویه ماری جوانای کوش افغان (کش افغان )Kush Cannabis (شاخص شفق قطبی ) Aurora Indica است

 ماده مخدر جدید گل اعتیاد آورتر و مخرب تر از ماری جوانا و حشیش است ...

 شیشه و یا کریستال چیست و چه فرقی با متامفتامین دارد - مشاوره ...  

من به دشمن دانا و باهوش هر چند شیطانی مثل کانابیس گل باشد ...

داروهای درمان کننده گیاهی برای ترک اعتیاد به ( مخدر گل /متادون حشیش متامفتامین هروئین )آلفا پینن

درمان هراس و اضطراب و حملات ترس Panic attack به علت مصرف ماری جوانا گل (طبی ) مخدر گل

ماده مخدر کراک چیست

  • ماده مخدر گل لزوما ماری جوانای طبیعی نیست (رواج ماده مخدر ماری جوانای صنعتی در ایران با نام گل ) Drug Flowers
  • افسانه ماری جوانای بکر زای G13 جی سیزده G-13 (cannabis) 


    درمان هراس و اضطراب و حملات ترس Panic attack به علت مصرف ...

  • فرق بین اعتیاد به مخدر ها و محرک ها و نیاز به مصرف روانگردان ها
  • خدا را با فنتیلامین جستجو و رازهای زندگی را در سروتونین پیدا کنید
  • تلاش محققان ایرانی برای یافتن درمان اعتیاد به «شیشه»
  • یک داستان عاشقانه آمریکایی؛ ۷۰ سال زندگی مشترک (رابطه بین مرگ عشاق )
  • ایا مصرف کندر تست اعتیاد به مخدر شیشه را مثبت می کند .
  • افسردگی چیست و رابطه ان با تغذیه چگونه است (3)
  • افسردگی چیست -داروهای ضد افسردگی چگونه عمل می کنند
  • ایا راهی هست از تغییرات بدنی مصرف مخدر شیشه جلوگیری کنیم
  • گلدان ها مصرف ماری جوانا در امریکا را افزایش و کوکائین را کاهش دادند
  • ۴ درصد دانش آموزان سابقه مصرف شیشه دارند
  • افسردگی چیست -داروهای ضد افسردگی چگونه عمل می کنند ...
  • صحبت کردن از عشق حال با مواد مخدر خطر زندانی شدن در پی دارد ؟
  • افسردگی چیست و رابطه ان با تغذیه چگونه است (3) - مشاوره ...