دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

کشف اکسیدآهن سه ظرفیتی با خواص انتی فرومگنتیک در داخل صمغ مر Myrrh gum containing iron

از  سه سال قبل  من  در درمان ترک اعتیاد به  مواد مخدر ازصمغ درخت مر استفاده می کنم 

تقریبا تمامی  74 ماده ای را که درون این  صمغ است را جز  به جز می شناسم اما در هیچ کتاب و یا مرجعی 

ذکری از وجود اهن سه ظرفیتی در داخل صمغ مر نشده است .

زمانی که  در اوائل کار بر روی صمغ مر بودم  بطور تصادفی  اهنربای را درون پودر صمغ مر کرده و متوجه شدم  که ذرات ریز متالیکی به ان می چسبد این موضوع برایم جالب بود زیرا اهن های  ریزی که به اهنربا چسبیده بود انقدر بزرگ و مشخص   و دارای خاصیت انتی فرومگنتیک بود که غیر ممکن بود خود گیاه انرا 

 ساخته باشد

  

ابتدا فکر کردم که شاید زمان جمع کردن صمغ انرا در پیت های حلبی ریخته و این اهن سه ظرفیتی ناشی از پوسیدگی ظروف فلزی  است به این دلیل به افرادی که از کویت و یا عربستان می امدند در خواست کردم که کمی صمغ مر برایم بیاورند (صمغ مر موجود در بازار ایران از پاکستان می اید ) 

جالب انکه از  درون صمغ مر  وارداتی از کشورهای عربی هم که بسیار تمیز بود بعد از  اسیاب کردن اهن سه ظرفیتی  جدا شد .

از نظر تئوری باید گفت درخت مر درون صحراهای که پر از شن و ماسه است رشد می کند ذرات شن با برخورد به صمغ به ان چسبیده و در یک فعل انفعال شیمیایی با اسیدهای موجود درون  صمغ مر اهن  موجود دران جدا می شود و در ترکیبات با مواد دیگر موجود در صمغ مر به صورت اهن سه ظرفیتی چسبیده با اکسیژن شکل می گیرد 

 FE2O3 اکسید اهن سه ظرفیتیخواص 

اکسید اهن سه ظرفیتی  فرم طبیعی اهن برای استفاده  در  بدن انسان است و مصرف ان باعث افزایش جذب اکسیژن در ریه ها و افزایش میزان اکسیژن درون عضلات (میوگلوبین ) ها می شود این امر  باعث کاهش 

 وخستگی عضلانی و افزایش استقامت بدنی در انسان می شود 

این فرم اهن در درمان کمخونی در خانمها بسیار موثرتر از هر نوع داروی شیمیایی می باشد 


راز طلا کندر و مر با کوانتوم تله پورتیشن/ Gold, Frankincense , Myrrh And Quantum teleportation(بخش اول)