دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

ایبوگین هارمالین هارمین میتراگینین و نیکوتیانا روستیکا در درمان و ترک اعتیاد مخدر شیشه (متامفتامین )

ایبوگین  هارمالین هارمین ومیتراگینین   نیکوتیانا روستیکا   

چهار سال قبل که من تحقیقات خود را بر روی ایبوگین و هارمالین و هارمین و میتراگینین آعاز کردم حتی یک مقاله علمی  در این رابطه در اینترنت وجود نداشت  

من معتقد بودم  ایبوگین علاوه بر ترک اعتیاد مواد مخدر افیونی (تریاک ) می تواند در ترک مخدر شیشه (متامفتامین )  و کوکائین هم موثر باشد و چون دسترسی به ایبوگین در ایران ممکن نیست باید به دنبال جایگرین مناسبی برای ان که در ایران   یافت به شود باشم   

 

شربت ایبوگین برای ترک اعتیاد به تمامی  مواد مخدر قابل استفاده است  

 با استفاده از الکالوئیدهای  گیاهان  موجود در ایران که حاوی موادی مثل  هارمین و هارمالین وبتاکربولین ها  بودند همانند  نیکوتیاناروستیکا و یا اسپند   جایکزین  مناسبی برای ایبوگین  یافته و انرا در درمان اعتیاد به مخدر شیشه به صورت موفقیت امیز استفاده کردم   

امروز مقاله ای منتشر شده است که   تحقیقات نشان می دهد ایبوگین می تواند در ترک اعتیاد به همه مواد مخدر موثر باشد و حتی  مصرف یک دوز ان می تواند  با تغییرات گیرنده های مغزی باعث درمان  اعتیاد  بطور کامل بشود   

درمان اعتیاد با صمغ درختان گرمسیری  

محققان انجمن مطالعات روانی ایالات متحده روش جدیدی را برای درمان اعتیاد با استفاده از صمغ گیاهان گرمسیری ابداع کردند.
به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از پایگاه ساینس، صمغ نوعی گیاه گرمسیری به نام تابِمانته ایبوگا که دارای خواص روان گردان است، می‌تواند درمان موثری برای اعتیاد به هروئین و سایر مواد مخدر باشد.
از صمغ این گیاه ماده‌ای به نام ایبوگین تولید می‌شود که عملکردی شبیه به مواد مخدر دارد و جایگزین مناسبی برای آن محسوب می‌شود.
بر اساس تحقیقاتی که با مشارکت ۳۰ داوطلب معتاد به هروئین در کشور مکزیک انجام شده است ، استفاده از دوزهای کم ایبوگین در طول چندهفته می‌تواند آثار اعتیاد به مواد مخدر موجود را از بین ببرد، اما دوزهای بالای این ماده می‌تواند موجب تغییرشکل سلول‌های مغز شود.
همچنین در این تحقیقات مشخص شده که امکان درمان اعتیاد با یک بار دریافت ایبوگین نیز وجود دارد. در این روش دوز بالایی از این ماده تنها برای یک بار به بدن فرد معتاد وارد می‌شود و در مدت چند روز تمام آثار اعتیاد به ماده مخدر از بین می‌رود و شخص معتاد به هوشیاری کامل می‌رسد.
صرف نظر از نتایج به دست آمده در این تحقیق، هنوز مکانیزم تاثیر ایبوگین به طور واضح مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد که این ماده دریافت‌کننده های مغز را به طور همزمان تحت تاثیر قرار می‌دهد.
در سال‌های دهه ۱۹۹۰ تحقیقات وسیعی در مورد این ماده انجام شد و آزمایش‌‌های متعددی روی حیوانات با موفقیت صورت گرفت اما به دلیل محدودیت‌های قانونی در ایالات متحده، امکان انجام آزمایش روی انسان‌ها فراهم نشد و در نهایت، این تحقیقات متوقف شد؛ به همین علت گروه تحقیقاتی انجمن مطالعات روانی ایالات متحده برای انجام آزمایش روی داوطلبان، تحقیقات خود را در کشور مکزیک دنبال کردند.  

مشاوره در امور پزشکی و ترک اعتیاد مواد مخدر ۹۰۹۹۰۷۰۴۵۹

opium.site: ایبوگین تنها داروی ترک اعتیاد تائید شده در جهان 

ایبوگین بهترین داروی ترک اعتیاد - سایت دکتر یزدان نیاز - بلاگ وب 

اسپند (هارمالین ) مشابه با ایبوگین داروی ترک اعتیاد متامفتامین ... 

درمانگر اعتیاد آناندا برای ترک اعتیاد مواد محرک شیشه ... -  

  1. گیرنده ولع به ماده مخدر متامفتامین (شیشه)شناسایی شد  
  2. opium.site: اثرات مغزی هارمالین در درمان افسردگی و ترک اعتیاد (متد ... 
  3. opium.site: اسپند (هارمالین ) مشابه با ایبوگین داروی ترک اعتیاد ...  
  4. opium.site: اسپند برای درمان افسردگی و ایجاد شادی (هارمالین ) 
  5. opium.site: اثرات هارمین و هارمالین 
  6. opium.site: طرز ساخت هارمین از هارمالین .طرزساخت دارویی برای تله ... 
  7. opium.site: ایبوگین تنها داروی ترک اعتیاد تائید شده در جهان
  8. opium.site: Harmaline هارمالین
  9. opium.site: داروی ترک اعتیاد مواد مخدر گیاهی ‌میتراگینین برای ترک ... 
  10. opium.site: متد ترک گیاهی آناندا Ananda فقط راهی برای ترک شیطان ...