دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

حملات پانیک و مغز مه آلود و اضطراب با مصرف حشیش

باسلام خداقوت.
من حدود سه سال نیم پیش بنگ کشیدم .و تپش قلب تنگی نفس خشکی دهان علائم وبیمارستانی شدم.
از آن شب یک شب درست نتونستم بخوابم دائم تپش قلب هر از چند گاهی حمله پانیک در خواب و در هوشیاری احساس مرگ دارم.
یه یک سالی هم هست مصرف تریاک دارم
ناس هم حدود ۱۲سال هست مصرف میکنم
تپش قلب من یا همان حس کردن نبض قلب،نبض شکم،یانبض دست امانم را بریده مشکلات روحی پیدا کردم پدر مادرم و بقیه حرفم رو باور نمیکند بخدا دیگه خسته شدم
خدا لعنت کنه کسی که این مواد رو وارد کشور کرد یا دستور درست کردن شو داد
الان هرچی میخورم ترش میکنم معده درد یا نفخ معده میگیرم انقدر حساس به قلبم شدم فکر میکنم مشکل داره بدنم و تپش قلب هر دقیقه دارم ینی ضربان قلبم رو حس میکنم دائم

دکتر زیاد رفتم دارو هم زیاد دادن دست ،پا شکسته مصرف کردم اما خوب نشدم
دکتر متخصص قلب
گفتن مشکلی نداری
تست ورزش ،هولتر،تست ورزش همه رو دادم
سونوگرافی شکم ،اندوسکوپی رفتم فقط گفتن
هیکلو باکتری همچین چیز داری همین

هیکلو باکتری همچین چیز داری همین
اگه میتونید کمک کنید ممنون میشم
واقعا زندگیم جهنمه
انشالله خدا عاقبت تون رو بخیر کنه
منتظر جوابتون هستم

  

جواب 

سلام  متاسفانه نزدیک به ده سال است  که در ساخت حشیش   بجای استفاده از سویه ایندیکا  به علت ارزانی و سهولت ساخت از فرم  مدیکال ماریجوانا که در ایران به نام مخدر گل. معروف است استفاده میشود به علت افزایش  قدرت  کانابینوییدهای مدیکال ماریجوانا و بالا بودن دلتا 9 تتراهیدروکانبئنوید   همانطور که در صدی از مصرف کننده گان گل  دچار حملات پانیک و اضطراب به مدت طولانی حتی تا چند سال میشوند حشیش های موجود در بازار ایران هم اشخاص را دچار این عارضه می کند  در بررسی های ما افرادی دیده شدند که حتی با یک بار استفاده از ماریجوانا گل مدت ها دچار مغز مه آلود و حملات پانیک  بوده اند اکثر این افراد سابقه مصرف مواد مخدر ندارند و  اکثرا  دارای گروه خونی Oو یا زیر گروه آن  بودند یعنی  افرادی با گروه خونی Aو یا B که یکی ازوالدین آنها. پدر و یا مادر گروه خونی O O  و دیگری A  یا B است به نظر میآید اختلال در نوعی آنزیم باعث ذخیره شدن  دایم  دلتا نه هیدروکانابئنوید در معز و چربی این افراد میشود افراد مبتلا به حملات پانیک دارای گیرنده های حساستری از گروه پنج هیدروکسی  ترئا تامین روی دریچه میترال و عروق کاروتید گردن هستند  در هر صورت درمان  حملات پانیک با مخدر گل  و حشیش  بسیار راحت  اما طولانی است  و داروهای روانپزشکی  موثر نیست و  بدون.درمان  و رژیم خاص ممکن است  شخص سالها در گیر این حملات باشد