دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

چگونگی فراموش کردن خاطرات بد گذشته و شکست عشقی با تکنیک عملی غسل فراموشی How to forget my love failure?

 

  غسل فراموشی یک تکنیک علمی و عملی  موفق برای فراموش کردن خاطرات بد گذشته  یا شکست های عشقی شما می باشد   

علی علیه السلام می فرماید: برآنچه گذشته اندوه مخور زیرا که به پایان رسیده، و غصه خوردن تو فقط باعث می‌شود که زندگی حال و آینده ات دستخوش آسیب ها و ناگواری ها شود.

 برای یاد گیری تکنیک فراموش کردن خاطرات بد گذشته به لینک زیر مراجعه کنید

اثرات غسل فراموشی در درمان اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) و کاهش اضطراب و حذف خاطرات ناخوشایند گذشته  

توجه در شکست عشقی از دعای زیر در هنگام غسل فراموشی استفاده کنید  

خدایا به من ارامشی عطا فرما  تا فراموش کنم انچه را که نمی توانم فراموش کنم  

به من قدرتی عطا فرما که با فراموش کردن   خاطرات او(اسم طرف )   بتوانم ستایشگر واقعی تو باشم  

تو قادر توانا و حلال مشکلاتی مرا یاری کن مرا  از شر خاطرات او (اسم طرف ) رهایی ده  

تا فقط تو را ستایش کنم  

امین یا رب العالمین  

در کسانی که طلاق گرفته اند  دعای زیر در هنگام غسل فراموشی  موثر است  

خدایا به من ارامشی عطا فرما  تا فراموش کنم انچه را که نمی توانم فراموش کنم   

به من قدرتی عطا فرما که با فراموش کردن  این شکست در زندگیم  بتوانم بنده صالحی برای تو باشم  

تو قادر و توانا و حلال مشکلاتی مرا یاری کن و خاطرات  زندگی پر از درد رنج  مرا با (اسم ) از ذهن من پاک کن 

تا بتوانم فقط عاشق تو باشم  تو را ستایش کنم  

امین یا رب العالمین     

مشاوره در امور پزشکی و ترک اعتیاد مواد مخدر ۹۰۹۹۰۷۰۴۵۹

 چطور غم عشق را فراموش کنیم  

راهکارهایی برای فراموش کردن شکست عشقی

چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟

اثرات غسل فراموشی در درمان اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) و کاهش ...

برچسب غسل فراموشی چیست - Ananda