دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

جادو هم نتوانست اعتیاد جادوگری همچون هری پاتر را درمان کند Harry Potter Star Admits Alcohol Addiction

 

Harry Potter Star Admits Alcohol Addiction  

هری پاتر ستاره  سینما اذعان می کند که معتاد به الکل است    

حتی جادوگری هم نتوانست اعتیاد هری پاتر را درمان کند    

اگر تو امید به  جادویی برای ترک  بسته ای   بدان جادوگران خود نیز درمانده  در درمان خویشند    

 «ستاره فیلم هری پاتر به مصرف مشروبات الکلی قبل از تصویر برداری بعضی از سکانس ها اعتراف کرد.»
ستاره جوان دانیل راد کلیف اعتراف کرد: «هنگام فیلم برداری بعضی از سکانس ها در سلسه فیلم های هری پاتر مست بوده است و به مصرف شبانه مشروبات الکلی در دوره ای از زندگیش اعتراف کرد.»
رادکلیف در مصاحبه ای که هفته گذشته با مجله انگلیسی هیت، که به اخبار ستارگان می پردازد داشته است گفت : «یک شخص مبتلا به اعتیاد شدید بودم. واقعا سخت بود کسانی که چنین مشکلی داشته باشند، در پنهان کردن آن مهارت ویژه ای دارند . کار بسیار زشتی بود ، دوست ندارم به تفاصیل بپردازم ولی مصرفم زیاد بود »
همچنین راد کلیف 22 ساله افزود:« می توانم به صراحت بگویم در هنگام کار در هری پاتر مشروبات الکلی مصرف نمی کردم؛ در حالی که مست بودم به سر کار می رفتم ، ولی اصلا سر کار مصرف نمی کردم. »
این ستاره جوان انگلیسی در سن 11 سالگی از طریق بازی کردن در نقش نوجوان جادوگر هری پاتر در سلسله فیلمهای بر گرفته از داستانهای هری پاتر به نوشته جی کی رولینگ وارد دنیای ستارگان شد
.