دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

آیا استفاده از کندر در درمان بیماری بیش فعالی کودکان موثر است Incensole acetate, And ADHD

 بیماری بیش فعالی در کودکان و درمان ان با ریتالین همیشه یکی از مشکلات در بین خانواده ها است  

 

خود من در گیر با یک کودک بیش فعال  در فامیل نزدیکم هستم 

متاسفانه نه داروی ریتالین نه روبیفن هیچ کدام  کمک زیادی  در  درمان این کودک نکرد  

بعد از خواندن مقاله ای درباره اثرات اینسنسول استات   که یک الکالوئید موجود در صمع کندر است  به فکر استفاده از ان  برای کنترل خشونت در کودکان بیش فعال افتادم  

 

البته من قبلا کل اینترنت را  برای پیدا کردن داروهای مختلف گیاهی برای درمان بیماری بیش فعالی انجام داه بودم ولی در هیچ کجا  مقاله ای درباره اینکه ایا کندر می تواند در درمان بیش فعالی اطفال موثر باشد پیدا نکرده بودم  

تنها مطلبی که در مورد کندر و بیش فعالی وجود دارد  این است که استفاده زیاد از کندر در زمان حاملگی باعث افزایش ریسک ابتلا کودکان به بیش فعالی می شود  در مورد بقیه گیاهانی که ممکن است در درمان بیش فعالی موثر باشد یکی سیر است

 البته فکر نمی کنم بتوان کودک 8 -9 ساله ای را  وادار کرد هر روز سیر بخورد    

 

 من شروع به  تجویز کندر برای  کاهش خشونت به  کودک بیش فعال کردم و نتایج بسیاری مثبتی گرفتم ولیکن چون یک تجربه شخصی بود و هیچ مقاله ای در ارتباط با اثبات اثرات کندر در کنترل خشونت در کودکان بیش فعال  پیدا نکرم در این مورد همیشه کنجکاو بودم که ایا کسی دیگری هم این تجربه را دارد یا خیر  و ایا جایی در دنیا طرحی برای ازمایش اثرات کندر بر روی کودکان بیش فعال وجود دارد

  

Oil Queen Bethany

دو روز قبل به مقاله جالبی در مورد استفاده از داروهای گیاهی در درمان و کنترل بیش فعالی برخورد کردم که تجربه شخصی خانمی  بود که پسرش بیماری بیش فعالی داشت  البته ایشان مخلوطی از روغن  های گیاهی مثل  نعناع و بابونه و کندر و چندین روغن دیگر را  استفاده کرده بود  

در هر صورت   اگر کودک شما دارای بیماری بیش فعالی است و از ریتالین استفاده می کند و دارای خشونت است  بد نیست  کمی کندر خوراکی به رژیم غذایی او اضافه کنید  ضرری ندارد و شاید هم با دیدن نتایج ان شگفت زده بشوید

 اثرات الکالوئید روانگردان اینسنسول استات incensole acetate گیاه کُندُر (Olibanum در درمان افسردگی و اضطراب

 In Tune for ADHD and Focus Issues | Healing with Essential Oils 

opium.site: سیر در درمان نورپاتی دیابتی و سندرم ADHD و افزایش ...