دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

لطفا در مورد ساخت و تولید مخدر شیشه کمی من را راهنمایی کنید ممنون میشم (ما شیشه شکنیم نه شیشه ساز )؟

سلام جناب دکتر
واقعا از راهنمایی های شما سپاسگزارم
خیلی رک برم سر اصل مطلب
لطفا در مورد تولید شیشه کمی من رو راهنمایی کنید ممنون میشم
در خراسان رضوی هستم
واقعا نیاز به راهنمایی شما دارم

جواب

دوست عزیز ما راهنمای درمان و ترک اعتیاد به شیشه هستیم نه سازنده مخدر شیشه

اگر می بیند من در بعضی از پست ها درباره ساخت مواد مخدر مثل شیشه یا اکستاسی و یا هروئین فشرده مطلبی نوشته ام برای اگاهی از طرز ساخت ان و مواد اولیه ان می باشد تا مسئولین و افراد این جامعه متوجه بشوند صرف عدم اطلاع رسانی یا اطلاع رسانی غلط درباره چگونگی ساخت این مواد مخدر راهی برای مبارزه با ان نیست

شیشه و یا کریستال چیست و چه فرقی با متامفتامین دارد ...

چطور ماده مخدر شیشه مصرف کنیم تا بدن ما کمتر اسیب ببیند ...

برای اولین بار در جهان ایرانی ها موفق به ساخت ماده مخدرشیشه ( متامفتامین )از خون شتر شدند

سیانور، مدفوع انسان و زهره گاو مواد تشکیل دهنده اکستازی