دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

خواهرم در یک رابطه جنسی دچار عفونت و حاملگی و به احتمال زیاد سقط جنین شده است ایا او معتاد به شیشه است

سلام خسته نباشید
خواهر من ٢٤سال دارد اخیرا در ٢-٣ماه گذشته بسیار لاغر و فعال در زمینه کاریش شده و پدر من به او شک کرده که اعتیاد داشته باشد،من او را مى خواهم براى آزمایش اعتیاد ببرم و تقریبا فکر مى کنم اعتیاد دارد،دوستش هم با ما تماس مخفیانه اى گرفت و ادعا کرد که خواهر من از بهمن ماه شیشه مصرف مى کند،هفته پیش خواهر من به دکتر زنان مراجعه کرده به همراه دوست دیگرى و علت مراجعه را دل درد و عفونت ناحیه رحم گفت ،آزمایش بتا براى او انجام دادیم با عدد١٤٢/٦که مثبت است و من فکر مى کنم ایشان رابطه داشته و باردار شده و احتمالا عفونت یا سقط به همراه داشته که باز هم ایشان کتمان مىکنند، دوست ایشان که با من تماس گرفتند گفتند که خواهر من اخرین بار هفته گذشته شیشه مصرف کرده و منتظر است که داروهاى خانم دکتر زنان تمام شود تا دوباره بتواند شیشه استفاده کند،داروهایى که مصرف مى کند مترونیدازول،جنتامایسین،قرص اهن و ویتامین سى است،ایشان قبول کرده که براى تست اعتیاد فردا با هم به ازمایشگاه برویم نمى دانم اگر جواب منفى باشد ما مى توانیم مطمئن باشیم که ایشان معتاد به شیشه نیست؟و اگر مثبت بود از کجا باید درمان را شروع کنیم ،اوضاع در هم پیچیده اى است متاسفانه
لطفا مرا راهنایى بفرمایید با تشکر

جواب

سوال اول این است که اخرین قاعدگی ایشان چه زمانی بوده است و ایاسونوگرافی انجام داده است یا خیر

در سونوگرافی رحم سن جنین و این مسله که ایا ایشان دچار سقط شده و یا در شرف ان هستند مشخص می شود

داروهای مصرفی در سه ماهه اول

داروهای که ایشان برای عفونت زنان استفاده می کند(جنتامایسین و مترونیدازول )  ممکن است ایجاد نقص خلقتی در جنین بنماید

ازمایش اعتیاد به شیشه 

 ازمایش ایشان به ماده مخدر شیشه به احتمال زیاد منفی است زیرا گفته اید اخرین بار یکهفته پیش شیشه مصرف کرده است به این دلیل ازمایش منفی نمی تواند دال بر عدم اعتیاد یا اعتیاد ایشان باشد

اعتیاد به شیشه یا استفاده تفریحی از شیشه در زمان مقاربت

اکثر جوانان گاهی فقط در زمان مقاربت برای افزایش لذت جنسی مبادرت به مصرف ماده مخدر شیشه می کنند گو اینکه این اول راه است اما از همین جا می توانید جلوی پیشرفت ایشان را بگیرید زیرا کسی که هفته ای یک بار از شیشه استفاده می کند می تواند به راحتی انرا کنار بگذارد

متاسفانه خاطره لذت مصرف مخدر شیشه در زمان نزدیکی جنسی(سکس ) به دلیل ازاد شدن مقدار زیادی هورمون دوپامین در مغز  و حافظه همیشه و.تا اخر عمر در  انسان باقی می ماند   و  انسان را دچار کشش شدید به سمت تکرار دوباره این دو لذت (سکس با شیشه )  با یا بدون هم میکند

 این مسله  باعث ایجاد یک وسوسه فکری و دائمی در انسان می شود

  این مسله یکی از مهمترین عوامل اعتیاد به مخدر شیشه در جوانان است

توصیه

از هم اکنون مراقبت از خواهر خود را افزایش بدهید و رفت امد او را بیشتر تحت کنترل قرار دهید و سعی کنید بیشتر در کنارش باشید .

پیشنهاد می کنم او را به یک مسافرت طولانی برده تا از محیط فعلی و دوستان ناباب مدتی دور باشد

متاسفانه لذت نزدیکی جنسی   همزمان با مصرف مخدر شیشه جاذبه و کشش بسیار زیادی دارد و تجربه لذت ان انسان را وادار به تکرار مصرف شیشه و اعتیاد به شیشه می کند

سوالات پزشکی درباره مواد مخدر و مقاربت و لذت جنسی با مصرف ...

شوهرم می گوید سرد مزاجی ما با هم فقط شب های جمعه شیشه می کشیم ایا خطر اعتیاد ما را تهدید می کند

  • آیا با خواستگاری که قبلا معتاد به مخدر شیشه بوده و اکنون ترک کرده است ازدواج کنم ؟
  • آزمایش خون جهت اعتیاد قبل ازدواج و مصرف قرص دراگون و تاثیر آن در جواب آزمایش چیست؟ Will Kratom show in a drug test?
  • می خواهم طلاق بگیرم چگونه اثبات کنم شوهرم معتاد به مخدر شیشه (متامفتامین ) است
  • خطرات سوء مصرف ماده مخدر مت آمفتامین (شیشه ) در بارداری

    شیشه (متامفتامین ) خطری برای زندگی جنسی و عشقی زنان ...

    جراحی زیبایی و تزریق بوتاکس به صورت در زنان معتاد به ...

    عکس زنان و مردان معتاد به ماده مخدر شیشه قبل و بعد از اعتیاد ...

    ایا راهی هست از تغییرات بدنی مصرف مخدر شیشه جلوگیری کنیم

    چطور ماده مخدر شیشه مصرف کنیم تا بدن ما کمتر اسیب ببیند ...

    (تئوری لذت )مانیفست زندگی و اعتیاد در انسان (قسمت اول ...

    از سایت دیگر

    (شیشه ) اثراتی معادل با 12 بار سکس در 30 ثانیه دارد - opium ...