دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

فارماهواسکا Pharmahuasca دارویی برای ترک اعتیاد هر ماده مخدری در جهان

فارماهواسکا Pharmahuasca دارویی برای ترک اعتیاد هر ماده مخدر در جهان

فارماهواسکا فرم دارویی و پزشکی معجون آیا هواسکا است .

نوشیدنی آیاهواسکا یکی از داروهای است که توسط شمن ها در امریکای جنوبی و امازون برای درمان بیماران استفاده می شود .

شربت آیا هواسکا دارای دو جز اصلی است که یکی از انها از نوعی درخت تاک به نام بانیستریوزیس کاپی Banisteriopsis caapi و گیاهانی که دارای روانگردان دی متیل تریپتامین هستند ساخته می شود .

تحقیقات جدید حاکی از اثرات سودمند این نوشیدنی در ترک اعتیاد مواد مخدر است .

فارماهاسکا چیست Pharmahuasca

فارما به معنی دارو است فارماهاسکا فرم دارویی ایاهواسکا است .

بر ای ساخت فارماهاسکا ما می توانیم از دو ماده N، N-DMT و هارمالین استفاده کنیم

نسبت انها باید دو به یک باشد مثلا ، 50 میلی گرم N، N-DMT و 100 میلی گرم هارمالین معمولا توصیه می شود

هارمالین را به راحتی می توان از اسپند تهیه کرد , و در ایران در قطره گیاه پاسی پی هم وجود دارد

ابتدا محلول یا . کپسول حاوی هارمالین / هارمین باید خورده شود و بعد از 20 دقیقه کپسول حاوی DMT مصرف شود .

نویسنده

من قبلا نوشیدنی فارماهاسکا را از هارمالین و ریشه یکی از گیاهان که در جنوب کشور یافت می شود می ساختم اما جدیدا به ان کمی هم سایلوسایبین اضافه می کنم درمان و ترک اعتیاد با این نوشیدنی بسیار موثر است نوشیدن این محلول که من انرا شربت ترک اعتیاد یزدان (شربت ترک خدا ) تنها دو بار به فاصله 4 هفته کافی است تنها اشکال این شربت نداشتن و فقدان ماده ای به نام صبر است .  در کشور کانادا فقط یک بار این شربت داده می شود اما با تجربیات من دو بار به فاصله 4 هفته بسیار موثرتر است  

لینک زیر  

درمان اعتیاد  در کانادا با نوشیدنی  ایاهواسکا   

Ayahuasca-assisted therapy for addiction: results from a ...

Ayahuasca-assisted therapy for addiction: results from a preliminary observational study in Canada.

زیرا اثرات درمانی ان بعد از 6 تا 8 هفته ظاهر می شود و معتاد خودش ماده مخدر را ترک و کنار می گذارد اما متاسفانه ایرانی حتی معتادان سی ساله وقتی به ما می رسند می خواهندیک شبه و 24 ساعته ترک کنند !!  

توجه

در علم پزشکی رایج نیست که پزشکی فوت کار را به دیگران یاد بدهد زیرا با این کار خود را از نان خوردن می اندازد و برای خود رقیب می تراشد اما من در یکی ازپست هایم برای درمان و ترک اعتیاد شیشه (متامفتامین ) این مسله را قبلا ذکر کرده بودم انهم برای معتادانی که فقط یک بار می توانید به انها دارو بدهید و به مراحل اخر وکارتن خوابی رسیده اند

روشی کم هزینه عملی و موثر  

Banisteriopsis caapi (روح تاک)Ayahuasca (آیاهواسکا) چیست ...

شلاق ماشروم بر پیکر ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران ؟ - دکتر ...

روانگردان گل نیلوفر ابی مقدس (لوتوس ابی ) Nymphaea ...

آخرین روش درمان و ترک اعتیاد مواد مخدر ومحرک (شیشه ) که من پیشنهاد می کنم

آخرین روش درمان و ترک اعتیاد مواد مخدر ومحرک (شیشه ) که من ...

ترک و درمان اعتیاد به محرک کریستال شیشه (متامفتامین ) با ...با استفاده از ترکیبات تریپتامین تز ما که هیپوتز دیگران است ؟ ترک و درمان اعتیاد به محرک کریستال شیشه با ترکیبات تریپتامین تز ما که هیپوتز دیگران ...