دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

اگر قادر بودم با یک نسخه از راه دور معتاد ندیده و نشناخته به مخدر شیشه را در منزل درمان کنم ادعای پیغمبری می کردم !!

ازشماخواهش میکنم کمکم کنید تا شیشه را
ترک کنم نسخه اى به من ازطریق ایمیلم بدهید تا به
راحتى بتوانم آن راکناربگذارم دوکودک دارم و
دوست ندارم آنهااذیت بشونددرخانه خودم میخواهم
ترک کنم کودکانم دورى مرانمیتوانند تحمل کنند .

 

 جواب

نه می دانم چند سال  است شما  معتاد به شیشه  شده اید ؟

 نه  می دانم  میزان مصرف و دفعات مصرف روزانه  شیشه شما چقدر است  .

نه  می دانم  چند سال دارید ؟

 چیزی هم  از  وضعیت زندگی و معاش  و موقعیت خانواده شما نمیدانم.

 نه سابقه ای از  مصرف  مواد مخدر دیگری  دارم؟

نه می دانم یا خدا را قبول و یا اصلا دینی دارید یا خیر

  نه میدانم سابقه چه بیماری های زمینه ای را دارید

فقط می دانم یک زن  هستید، که دو  کودک  دارید، و ماده مخدر  شیشه مصرف می کنید. و این گونه تصورات که اعتیاد به ماده مخدر شیشه با یک نسخه قبل درمان می شود نشان از  عوارض  شدید مصرف شیشه بر روی افکار شما  است

خانم عزیز، اگر من قادر بودم با یک نسخه، آن هم از راه دور، معتاد به شیشه ای، که هیچ چیزی از او نمی دانم  را در منزل درمان کنم ادعای پیغمبری می کردم!!