دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشوردکتر علیرضا جزینی از تولید واکسن هروئین و افزایش سازمان های مردم نهاد خبر می دهد


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشوردکتر علیرضا جزینی از افزایش فعالیت 72 درصدی سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر ‏خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور؛ دکتر علیرضا جزینی در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد، به تشریح عملکرد سال 1393 حوزه‌های مختلف این ستاد پرداخت و افزود: سال گذشته 867 سازمان مردم ‌نهاد در حوزه فرهنگی و پیشگیری، 1031 سمن در حوزه درمان و 191 سمن در حوزه کاهش آسیب فعالیت داشتند که در مجموع نسبت به سال 92، شاهد افزایش 72 درصدی فعالیت این سمن‌ها بودیم.

منبع خبر:  روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر94.02.05

رشد 38 درصدی سازمان‌های مردم نهاد استان مازندران در سال گذشته

دکتر علیرضا جزینی :تعداد سازمان‌های مردم نهاد در استان مازندران، 38 درصد در سال 93 نسبت به سال 92 رشد داشته است..
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران دکتر علیرضا جزینی در جلسه هم‌اندیشی سازمان های مردم‌نهاد حوزه فرهنگی و پیشگیری استان شرکت و نقش سازمان‌های مردم‌نهاد را در این حوزه مهم توصیف کرد.

منبع خبر: روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران94.02.30 

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۴ - کد خبر: 153965

علیرضا جزینی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر هفته گذشته در یک نشست خبری از تولید واکسن اعتیاد به هروئین و مرفین در کشور خبر داد.

 رییس انستیتو پاستور ایران گفت: واکسن اعتیاد فقط یک طرح تحقیقاتی است و اکنون نه تأییدیه و پرونده ای در سازمان غذا و دارو دارد و نه اثربخشی آن به اثبات رسیده است.

تذکر به ستاد مبارزه با مواد مخدر

 

احتراما به عرض می رساند چون تعداد NGO ها با مسئولین استانها هماهنگ نشده است طبق براورد ما اگر به   همین  طریق  امار  NGO اعلام بشود و پیش برود تعداد سازمان های مردم نهاد در حوزه اعتیاد در ایران به بیش از 10/000 تا می رسد لهذا خواهشمند است هماهنگی لازم را با مسئولین استانها به عمل اورید تا تعداد کل سازمانهای مردم نهاد در زمینه اعتیاد بیشتراز 1200 عدد نشود تا ابروی ما در سازمان ملل بیش از این ضایع نشود و گند کار بیشتر از این بالا  نیاید