دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

من نامزدم به شیشه و مرفین معتاد است اما اعتیاد خود را انکار می کند ایا با او ازدواج کنم !

سلام جناب دکتر یزدان نیاز
من نامزدم به شیشه و مرفین که دقیقا نمیدونم چیه اعتیاد داره خودش انکار میکنه اگر بخواهم  برای ترک دادن  او اقدام کنم   من با چه شماره ای تماس بگیرم تا راهنمایی بگیرم تا  بیارمش مطب تون برای ترک و 10 سال مصرف داشته همه مواد. به نظر شما بودن با این آدم احمقانه س؟   
  او 35  سال داره و منم 25 سال الان متوجه شدم اعتیاد داره و اصلا من  اطلاعات زیادی  از کسانی ک این نوع مواد را  مصرف  می کنند  نداشتم اگر با 10 سال مصرف عمری نداره من خودم تباه نکنم
ممنون

جواب  

 از کجا بفهمیم نامزدمان به مخدر شیشه معتاد است

بررسی علل علمی مفید بون ازدواج در سن پائین برای دختران و پسران و نداشتن ارتباط جنسی قبل از ازدواج (فرهنگنامه انقلاب هوشیاری )

برای داشتن یک زندگی زناشویی خوب رابطه جنسی را را در اولین ازدواج تجربه نکنید .

خواهرم در یک رابطه جنسی دچار عفونت و حاملگی و به احتمال زیاد ...

جواب

عمر  با ارزش ترین سرمایه  ما  انسان ها  است .

متاسفانه در ایران در زمان ازدواج  دختران و پسران بلافاصله با دیدن هم و کمی معاشرت دلبسته شده و دید گاه عقلانی خود را از دست می دهند و تحت تاثیر احساسات مبادرت به تصمیم های اشتباه می گیرند .

اگر مردی زنی را دوست داشته باشد و می خواهد با او ازدواج کند در این کشوری که اعتیاد در ان رایج است باید این مسله را پذیرا باشد که هر گاه زن از او خواست ازمایش و تست عدم اعتیاد بدهد باید  بدون هیچ ناراحتی  و برخورد شخصیتی  این تقاضا  را  قبول و اجرا کند

صدافت رکن اصلی ازدواج است

هر زنی قبل از ازدواج باید به نامزد خود بگوید   ایا تو معتادی  یا نه !

اگر مردی گفت نه  و شما شک داشتید باید بگوید اگر مرا دوست داری باید هر روزی  که می گویم  حتی ده بار در یک ماه باید با من برای ازمایش اعتیاد بیایی.

 اگر  تو انسانی راستگو باشی که باکی از این مسله نداری و اگر دروغ گفته باشی  به معنی ان است که از ابتدا می خواهی  یک زندگی با  ریا و دروغ را با من شروع کنی .

ممکن است مردی به شما بگوید بله من اعتیاد داشته یا دارم اما انرا به این علت که  تو را دوست دارم پنهان کرده ام  !

در این جا مسله فرق می کند و بستگی زیادی به زن دارد .

اگر زن مهر زیادی به مرد پیدا نکرده باشد از نظر من باز هم بهتر است ازدواجی صورت نگیرد .اگر زن عاشق مرد شده باشد باید بگوید 6 ماه فرصت داری ترک کرده و بعد از ان به مدت 3 ماه هر هفته دو بار خودم تو  را به ازمایشگاه برده و هر موقع گفتم باید اماده برای دادن ازمایش باشی 

جواب شما

از این ازدواج منصرف شوید این کار به صلاح شما نیست حتی اگر به علت احساسات انسان دوستانه می خواهید به او کمک کنید و یا حتی کمی به او علاقه دارید به صراحت او را از خود برانید  و تحت تاثیر احساسات قرار نگیرید

افراد معتاد به هروئین دارای شخصیت خاصی هستند انها بسیار مهربان هستند و به راحتی زنان را تحت تاثیر رفتار و گفتار خود قرار می دهند اما اگر 6 ماه نه تلفن او را جواب بدهید نه با او تماس بگیرید متوجه ارزش خود می شوید و چیزی را می بینید که ان مهر کم شما را هم تبدیل به نفرت می کند

همسرم به ترامادول معتاد است میخواهم از او طلاق بگیرم چگونه در ...

آیا با خواستگاری که قبلا معتاد به مخدر شیشه بوده و اکنون ترک کرده است ازدواج کنم ؟

پروتکل درمان و ترک اعتیاد مخدر ترامادول شامل کاربامازپین (Carbamazepine) + فلوکستین و Islamic Rehab Programs است.

تست اعتیاد ادراری مخدر شیشه (متامفتامین )‌ بعد از ترک تا چه زمانی مثبت است

  • شوهرم به تازگی بعضی شب ها با من مهربان شده است ایا او به چیزی معتاد است ؟
  • لطفا در مورد ساخت و تولید مخدر شیشه کمی من را راهنمایی کنید ممنون میشم (ما شیشه شکنیم نه شیشه ساز )؟
  • پسرم می گوید یک بار مخدر شیشه مصرف کرده است حالا من چکار کنم ؟
  • اثرات روانگردانی بخور کندر (اینسنسول استات) بر روی مغز انسان در ترک اعتیاد مواد محرک (کوکائین -متامفتامین -پتیدین )
  • شوهرم می گوید سرد مزاجی ما با هم فقط شب های جمعه شیشه می کشیم ایا خطر اعتیاد ما را تهدید می کند
  • آیا با خواستگاری که قبلا معتاد به مخدر شیشه بوده و اکنون ترک کرده است ازدواج کنم ؟
  • آزمایش خون جهت اعتیاد قبل ازدواج و مصرف قرص دراگون و تاثیر آن در جواب آزمایش چیست؟ Will Kratom show in a drug test?
  • می خواهم طلاق بگیرم چگونه اثبات کنم شوهرم معتاد به مخدر شیشه (متامفتامین ) است
  • نوشیدنی ها و گیاهان موثر در کاهش رشد فیبروم رحم How to Shrink Fibroids Naturally
  • درمان فیبروم رحم با داروهای گیاهی (2) اثرات گیاه خار مریم Silibinin ( سیلیبین )بر روی متابولیسم استروژن
  • برنامه جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با موادمخدر
  • پشت پرده آزادی مصرف ماری جوانا تک جنسی در امریکا و رواج ماری جوانا دوجنسی (مخدر گل ) در جهان طرح سلطه بر مغز ها است
  • استراتژیهای و برنامه پیشگیری از رواج مواد مخدر و اعتیاد در یک جامعه (قسمت اول )
  • درمان هراس و اضطراب و حملات ترس Panic attack به علت مصرف ماری جوانا گل (طبی ) مخدر گل
  • استروئید ها و خطر اعتیاد و مصرف مواد انابولیک