دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

اولین بار ماری جوانا (گل ) مصرف کردم دچار ضربان قلب و افت فشار شدم . بعدش همش اضطراب ترس دارم

اولین بار ماری جوانا (مخدر گل )مصرف کردم دچار ضربان قلب و افت فشار شدم که بردن دکتر خوب شدم ولی بعدش همش اضطراب ترس دارم.

سلام 

به لینک های زیر مراجعه کنید 

درمان عوارض اضطراب و حملات پانیک در مصرف کننده های ماری جوانا (مخدر گل )

حتی یک بار مصرف مخدر گل می تواند شخص را بعد از سالها دچار حملات پانیک بکند

  • ماده مخدر گل لزوما ماری جوانای طبیعی نیست (رواج ماده مخدر ماری جوانای صنعتی در ایران با نام گل ) Drug Flowers
  • افسانه ماری جوانای بکر زای G13 جی سیزده G-13 (cannabis) 

    رواج ماده مخدر ماری جوانا مصنوعی (مخدر اسپایس ) مخلوط با هروئین با نام بونسای در کشور ترکیه 

    آیا یک بار مصرف روانگردان بونسای ترکیه اثراتی مشابه با ...

    رواج و مصرف ماده مخدر روانگردان صنعتی جدید بونسای در ترکیه و مرگ 230 جوان به علت سکته قلبی

    سعید صفاتیان :ماده مخدر اسپایس هنوز به ایران نیامده است ؟ اسپایس همان شاهدانه ژنتیکی است

  • شناسایی مدیکال ماریجوانا (مخدر گل امنزیا ) سویه فراموشی Amnesia
  • شناسایی انوع مدیکال ماری جوانا ( مخدر گل) خواص درمانی و مضرات مصرف (سوپر لیمو مرداب )Super Lemon Skunk
  • ماده مخدر گل از حشیش خطرناک‌تر است
  • طبقه بندی مخدر گل (مدیکال ماریجوانا ) بر اساس اثرات درمانی و نوع بیماریها و مضرات مصرف مخدر گل در افراد سالم
  • فرم های رایج ماری جوانا گل در ایران (زغال اخته(بلوبری ) -هیز ...

    انواع گیاه شاهدانه (کانابیس ) و فرق ماری جوانا گل (مخدر گل ) با ...