دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

ستاد مبارزه با موادمخدر«نشست علمی موادمخدر روان‌گردان» را در دانشگاه ادیان قم برگزار می‌کند

توسط ستاد مبارزه با موادمخدر«نشست علمی موادمخدر روان‌گردان» در دانشگاه ادیان قم برگزار می‌شود

مدیر منابع انسانی دانشگاه ادیان گفت: «نشست علمی مواد مخدر روان گردان(صنعتی)» وی‍ژه کارمندان و اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر فردا برگزار خواهد شد.

محسن مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از برگزاری «نشست علمی موادمخدر روان‌گردان(صنعتی)» وی‍ژه کارمندان و اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر در موسسات و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. وی در ادامه افزود: این نشست‌های علمی با هدف آشنایی قشر فرهیخته و علمی جامعه با عوارض‌ و تبعات موادمخدر به ویژه مواد صنعتی که امروزه بیش از مواد دیگر جوانان و جامعه ایران را تهدید می‌کند.

    مدیر منابع انسانی دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با ارائه بودجه به موسسات و دانشگاه‌های علمی اقدام به برگزاری این کلاس‌ها کرده است که در راستای همین موضوع از ابتدای سال 93 تاکنون این دومین نشست علمی در زمینه آشنای با مواد مخدر در دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی است.

    مدرسی اظهار کرد: آشنایی قشر فرهیخته به صورت علمی با مواد مخدر کمک شایانی در جریان مبارزه با آن دارد، متاسفانه جامعه علمی ایران آشنایی تخصصی با این معضل اجتماعی که یکی از ابزار جنگ نرم دشمن است، ندارند و همین موجب بروز مشکلاتی شده است. وی گفت: نشست علمی در زمینه مواد مخدر روان گردان (مواد مخدر صنعتی) فردا ساعت 3 بعد از ظهر در دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی با سخنرانی دکتر محمدزاده از کارشناسان ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار خواهد شد.