دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

برای درمان الزایمر و سکته مغزی و پارکینسون ایا سیلوسایبین psilocybin بهتر است یا گیاه افریکانا وکانژا AFRICANA Voacanga

سلام و درود خدمت دکتر یزدان نیاز
دکتر حقیقتآ سپاس بخاطر این وبلاگ و سایت بسیار بسیار عالی تون انصافآ مطالبتون بمبه ! چند وقته به خواننده ی حرفه ای مطالب تون تبدیل شدم و تقریبآ همه ی مطالبتون رو مطالعه کردم ، انصافآ حض درونی و آگاهی از دانش و زیبایی که خالق هستی در اجزای این عالم آفریده چنان مستم کرده که فکر نکنم لذت گزرای استفاد از هیچ ماده ای بتونه چنین وجدی در وجود آدم ایجاد کنه .
شرابی خور که جامش روی یار است پیاله چشم مست باده خوار است
شرابی می طلب بی ساقر و جام شرابی باده خارو ساقی آشام
به علاوه بیان شیوا و نگارش صادقانه ی شما مزید بر علت شده و جذابیت مطالب تون رو بشتر کرده. عشق عمیق به دانش و آگاهی و کنجکاوی و فهمیدن لذت بخش ترین و نعشه آور ترین چیزای دنیاست. شاید باورتون نشه ولی انقد به این فرمول های زیبا نگاه کردم که شب ها خوابشون رو می بینم فکرکنم احتمالا تو خلصه و رویا یه فرمول جدید به عالم بشیریت تقدیم کنم !!!
پرسش :
تاثیر مجیک ماشروم و پسیلوسیبین روی افراد مسن چطوره ؟

 توی یکی از مقالات تون اشاره کرده بودن خواص زد پیری داره . پدرم 78 سالشون هست و مبتلا به بیماری پارکینسون هستن که با دارو کنترول شده و لرزش ندارن (لیست داروها پدر: لودوپا سی – تری هگزینفیدنیل – ساژیلین – پراستاکام – لواستانین – گابا پنتن – دی پریدامل ) ، ایشون سکته های خفیف مغزی هم داشتن ، جدیدآ یکم بیتاب و کم خلق شدن ، بعضی افراد توصیه به مصرف تریاک در صبح و به شکل خوراکی کردن . می خواستم بدونم دوز کم و دارویی مجیک ماشروم بهتره یا تریاک؟؟ واینکه چطور و به چه مقداری باید استفاده بشه ؟؟؟
همچنین مادرم هم دچار سکته ی مغزی شدن و مبتلا به بیماری فشار خون هستن ، ایشون هم داروهای کنترول فشار خون استفاده می کنن (متورال – تریامترون - دی پریدامل - لوزار- نبتروکانتین - لواستاتین – آملودیپین – فنیتویین - آ اس آ ) ، آیا مصرف ماشروم در دوز دارویی به بهبود و ترمییم بافت مغزی ایشون هم می تونه کمک کنه ؟؟؟
آیا نوع قاچ و گونش چیز خاصی باید باشه و اصلا تیرش مهمه ؟؟
یک دنیا سپاس...

جواب

پرسش : تاثیر مجیک ماشروم و پسیلوسیبین روی افراد مسن چطوره ؟

تحقیقات مختلفی درباره اثرات سیلوسایبین بر روی بیماری الزایمر و یا بیمارهای اختلالات  شخصیتی دو قطبی و افسردگی انجام شده است .

در مورد الزایمر به نظر می اید اگر قبل از شروع بیماری شخص سایلوسیبین مصرف کند می تواند از بروز الزایمر جلوگیری بکند اما بعد از ابتلا به الزایمر ممکن است باعث تشدید فراموشی در بیمار بشود .

 سایلوسیبین باافزایش نورتروفین BDNF مغز باعث افزایش رشد نورون های مغزی می شود به این دلیل مغز را جوان می کند این اثرات مشابه با اثرات گیاه AFRICANA Voacanga است که  تحقیقات جدید نشان می دهد بهترین داروی گیاهی در  جهان  برای  درمان بیماری  الزیمر و سکته مغزی است و حتی بهتر از سایلوسیبین در ترمیم ضایعات مغزی است  جالب اینکه فرمول ساختمانی ماده اصلی در گیاه AFRICANA Voacangaبسیار مشابه با سایلوسیبین است 

سایلوسیبین می تواند در ترمیم بافت مغز بعد از سکته مغزی کمک بکند اما باید این مسله را در نظر داشت که اغلب بیمارانی که دچار سکته مغزی شده اند در حال استفاده از داروهایی هستند که ممکن است با سایلوسبین تداخل داشته باشند و این امر استفاده از سایلوسیبین را محدود می کند و باید تحت نظر پزشک استفاده شود تا تداخلات دارویی صورت نگیرد 

از نظر من استفاده از گیاه  AFRICANA Voacanga برای درمان سکته مغزی و بیماری الزایمر  و پارکینسون بسیار موثرتر و بی خطرتر از سایلوسبین در افراد مسن  است

Now, scientists at the Salk Institute for Biological Studies have discovered that the power of the plant isn’t just folklore: a compound isolated from Voacanga africana protects cells from altered molecular pathways linked to Alzheimer’s disease, Parkinson’s disease and the neurodegeneration that often follows a stroke.

Magic Mushroom's compound may help in some mental ...

Magic Mushrooms Grow NEW Brain Cells! | Revelation Now

I have hypertension, would it be safe to take psilocybins ...

Analysis of African plant reveals possible treatment for aging brain