دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

احسنت بر شما جوانی که درک درستی از مخدر گل دارید .ماری جوانا گل (مدیکال ماری جوانا ) کانابیدیول medical marijuana

~

با سلام
اول با تشکر از اینکه در جواب نامه من دوباره فواید CBD,و کانابینویید را توضیح دادید و در پست مرتبط به ان به اسم مارى جواناى اسلامى... به خوبى فواید ان را توضیح دادید
یه مطلبى براى من جالب و عجیب هست اینه که بخاطر نااگاهى جوانان از یک طرف و نااگاهى مسؤولین از طرف دیگر همین گیاهى که می توانست سبب شفاى بیمارى ها بشود از نوشته هاى شما متوجه شدم که بلاى جان جوانان ایرانى شده است؛

  
اگر من از نوشته هاى جناب عالى درست متوجه شده باشم،جوانان ایرانى مشغول کشیدن مارى جواناى مدیکال(Medical marijuana;) هستند که به ان کانابیز cannabise هم گفته میشود و فقط براى بیماران خاص در دوز مشخص توسط پزشک در غرب تجویز میشود؛
و مطلب بعدى اینکه مارى جو إنائی که در غرب به صورت قانونى مردم خرید ارى میکنند از نوع ایندیکا یا ساتویا میباشد،
باز طبق فرمایشات حضرت عالى لذت جویی بى هدف ،بدون کسب کمال و بى هویتى بلاى جان جوانان ایرانى شده است...؛
ز احمق بگریز چون عیسى گریخت/ صحبت احمق بسى خون ها که ریخت
حیف است که پیش کر زنى تنبورى یا یوسفى هم خانه کنى با کورى

اما لطفا بفرمایید که بیماران خاص چگونه در ایران میتوانند به مارى جواناى ایندیکا یا ساتویا به صورت قانونى دسترسى داشته باشند؛أیا جناب عالى بیماران خاص را با مارى جوانا تحت درمان قرار میدهید؟
با سپاس

سلام و  دروز  بر شما ای جوان عزیر

خواندن نامه شما باعث  شادی و مسرت بسیاری در من شد .

 از این بابت از شما تشکر می کنم

بلاخره بعد از 5 سال نوشتن و بیش از چهار هزار پست  یک نفر را دیدم که مسله مخدر گل (مدیکال ماری جوانا )  را به طور کاملا  درستی درک کرده است  .احسنت بر شما

نمی دانم چند سال دارید و میزان تحصیلات شما چقدر است اما به شما می گویم اگر  همین  دیده گاه  موشکافانه و دقت خود  را حفظ کنید و در بقیه امور زندگی بکار به برید  همیشه موفق خواهید بود .

ضمن تشکر دوباره  از ارسال نظرتان  افرادی مثل شما برای من  از احترام بالا یی برخوردار و قابل ستایش هستند .

در رابطه با درمان با ماری جوانا طبی  در ایران باید ذکر کنم من  اکنون هم اینکار را انجام می دهم اما با رعایت مسائل شرعی و اعتقادات خودم و بر اساس علمی که دارم قسمت خوب را جدا کرده و از نوعی ماری جوانا طبی (مخدر گل ) که امروز فقط در دست یک کشور در جهان است تهیه کرده و از ان استفاده می کنم این فرم ماری جوانا طبی  که خودش  از  دسته مخدر گل (ماری جوانا طبی ) است تنها دارو برای ترک و درمان هر نوع اعتیاد به مخدر گل یا ماری جوانا و حشیش  در جهان است

جالب است که با یک فرم ماری جوانا (مخدر گل )  می توانید اعتیاد به همه انواع دیگر مخدر گل حتی مخدر شیشه را ترک دهید و این معجزه ای است که خداوند  در گیاه شاهدانه قرار داده و فقط چشم بصرتی می خواست که ما مسلمانان انرا  نمی بینم اما دشمن اسلام و مسلمین با اگاهی  از ان استفاده می کند ! 

لازم به توضیح است به خاطر پول و گرفتن مالیات  بسیاری کشورها فروش مدیکال ماری جوانا را ازاد کرده اند .

حتی در امریکا در نزدیک به بیش از 20 ایالت  فروش مخدر گل ازاد شده است .

اسرائیل برای اولین بار نوعی از ماری جوانا صد در صد طبی به ...