دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

حتی یک بار مصرف مخدر گل می تواند شخص را بعد از سالها دچار حملات پانیک بکند

سلام دکتر خسته نباشید من عاشق وبلاگ شما هستم و بی نهایت ازش بهره بردم و تا جایی که جان در بدن دارم ممنون شما هستم چون اگر شما نبودید معلوم نبود چه بلایی سره من می آمد

جناب دکتر سوالی داشتم از محضرتون بنده سال 95 مخدر گل را فقط و فقط یک بار مصرف نمودم و در همان ابتدا دچار پانیک شدم و کار به بیمارستان کشید و بعد هرگز مصرف نکردم تا اینکه دیشب یعنی حدود 2 سال بعد از مصرف اولیه دچار همان حالات شدم! (بدون مصرف گل) شب در حالت استراحت بودم ناگهان قلبم به شکل عجیبی تقریبا بالا 200 بار در دقیقه میزد و اما علائم سکته مثل تنگی نفس یا سرگیجه حالت تهوه نداشتم، فشار بر قفسه سینه نداشتم به دکتر مراجعه کردم و با نوار قلب و ازمایشات ایرادی را متوجه نشدن، جناب دکتر ممکن است که این حالت از همان مخدر گلی باشد که سال 95 مصرف کرده ام ؟

سلام

بله در بسیاری از افراد دیده می شود که مصرف یک بار مخدر گل می تواند بعد از مدتها شخص را دچار حالت پانیک بکند این امر بعلت باقی ماندن ماده دلتا 9 تتراهیدروکانابینول در چربی مغز است و ممکن است شخص با چاق شدن  یا لاغر شدن و یا خوردن غذای چرب بعد از مدت ها که گل را ترک نموده است دچار این حالت بشود بیماری داشتم که 8 سال دچار این حالات پانیک بعد از فقط یک بار مصرف مخدر گل  شده بود

 

درد قفسه سینه همراه با طپش قلب و تنگی نفس و حملات پانیک با مصرف مخدر گل (ژنتیک حملات ترس و اضطراب با ماری جوانا گل )