دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

اقای دکتر اگر میشه یه لطفی کن طریق ساخت مخدر شیشه را بمن بگوید طلبکارها بدجور من را اذیت می کنند .

اقای دکتر اگر میشه یه لطفی کن طریق ساخت رو بمن کامل بگو بدهکارم و طلبکارا بدجور اذیت میکنن مصرف کننده هم نیستم یه نخ سیگارم به عمرم نکشیدم اگر مردانگی کنی و بمن بگی من ۲۵۰گرم بیشتر درست نمیکنم بدهیام که جمعا ۱۵میلیون تومن میشه رو بدم به شرافتم دیگه نزدیک نمیرم حتا اگر بمیرم الان طلب کارها اشنا وفامیل هستن غریب بودن راحت زندان میرفتم نه اونقدر مردهستن که ببخشن نه اونقدرشهامت که شکایت کنن اگر جواب بدید ممنون میشم با اینکه میدونم شماپزشک هستید و قسم خوردید از جان ادمها محافظت کنیدراستی ازمایی گفته های من با هوش وذکاوت شما

سلام

بله من پزشک هستم و طبق قسم باید  حافظ سلامت و جان مردم باشم و این درخواست شما  هم مغایر با شرافت و کرامت انسانی است که هیچ مخالف مرام و راه من است