دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

تغییر کاربری کمپ های ترک اعتیاد به مراکز آموزش مهارت های اجتماعی تنها راه ترک اعتیاد به مواد مخدر است

در طول این چند سال  به خوبی  مشخص شده است کمپ های ترک اعتیاد عملا کارارایی لازم را ندارد .

معتاد در کمپ  چندی به دور از مواد است و بعد خروج از کمپ   یک یا دو هفته بعد دوباره مصرف مواد آغاز می شود . زیرا چیزی درون مغز او تغییر نکرده است

  ادامه مطلب ...

تولید واکسن مرفین و هروئین در هاله‌ای از ابهام

گزارش  از جدال مسئولان درباره واکسن مرفین

تولید واکسن مرفین و هروئین در هاله‌ای از ابهام

 ماه‌ها پیش واکسن مرفین و هروئین تبدیل به یک سوژه داغ برای رسانه‌های جمعی و فضای مجازی شد که چند وقتی مسئولان خود را با آن سرگرم کردند و یکباره موضوع به فراموشی سپرده شد.
تولید واکسن مرفین و هروئین در هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، چند ماهی از بحث کشف واکسن مرفین می‌گذرد، زمانی که این موضوع توسط یکی از محققان انستیتو پاستور ایران مطرح شد، تبدیل به یک سوژه داغ برای رسانه‌های جمعی به‌ویژه فضای مجازی شد و مردم نیز خواهان اطلاعات بیشتر از رسانه‌ها شدند.

جذابیت موضوع برای رسانه‌ها زمانی شروع شد که علیرضا جزینی قائم‌‌مقام ستاد مبارزه با مواد در حاشیه مراسم روز جهانی مواد مخدر و در جمع خبرنگاران گفت برای استفاده از این واکسن در انتظار صدور مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت هستیم و حتی این واکسن روی انسان و حیوان آزمایش شده و نتیجه‌‌بخش بوده است و وزارت بهداشت در صدور مجوز آن اقدام عاجلانه کند.

 قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر در بازدید از انستیتو پاستور در جریان ساخت واکسن مرفین و هروئین قرار گرفتم که مراحل ثبت اختراع آن‌ها انجام شده است و در نظر داریم از این واکسن‌ها برای افراد در معرض خطر اعتیاد استفاده کنیم. حتی وی در ادامه صحبت‌هایش مطرح کرد بعد از تزریق این واکسن، اگر شخصی مرفین یا هروئین مصرف کند، این مواد هیچ تأثیری روی بدن او نخواهد داشت.

پروژه ساخت واکسن‌های مورفین و هروئین  به سازمان غذا و دارو ارائه نشده است

 

ادامه مطلب ...

ستاد مبارزه با مواد مخدر بوته ماری جوانا را دید مزرعه مخدر گل را ندید

ستاد مبارزه با مواد مخدر بوته ماری جوانا را دید مزرعه مخدر گل را ندید

در حالی که در منطقه شیراز و دهاتی مثل قلات دهها هکتار زیر کشت ماری جوانا گل (مخدر گل )است و نیروهای انتظامی در صدد مقابله و مبارزه با کشت مخدر گل (ماری جوانا دو جنسی )نیستند اخباری مثل کشف 9 عدد  بته ماری جوانا معمولی در منطقه خفری سپیدان شیراز  و رسانه ای کردن ان  به چه معنا است !!

آقایان مردم ایران را احمق فرض نکنید!


کشف بوته های ماری‌ جوانا این بار در منطقه خفری سپیدان + تصاویر

در یک از باغات سپیدان با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی اقدام شد و تعداد 9 بوته بسیار بزرگ ماری جوانا کشف گردید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، کشت ماری جوانا در باغات سپیدان و هوشیاری مقامات امنیتی و قضایی شهرستان. روز گذشته بار دیگر از باغات سپیدان، این بار از منطقه خفری سپیدان تعداد 9 بوته ماری جوانا کشف شد.

 

 

یک مقام امنیتی به خبرنگار ما گفت: در منطقه چهل چشمه دهستان خفری از مدتی قبل با شناسایی محل مورد نظر که برای کشت و فرآوری ماده مخدر ماری جوانا مورد استفاده قرار می گرفت، تعداد 9 بوته بزرگ ماری جوانا کشف شد.

 شیطانی به نام مخدر گل به علت وجود ماده ای به نام 11-nor-9-Carboxy-THC درون مغز شما را دچار حملات پانیک مداوم می کند

ادامه مطلب ...

مرگ مشکوک یازده پزشک فعال در طب جایگزین (پزشکی جایگزین ) در ظرف 90 روزگذشته در امریکا 11th Holistic Doctor Found Dead

مرگ مشکوک 11پزشک فعال در طب جایگزین (پزشکی جایگزین )  در ظرف 90 روزگذشته در امریکا  
عکس 11 نفر دکتر است اما برایان شورت در زمینه پزشکی مکمل فعال اما مدرک دکترا نداشت برای همین عکس 12 نفره  است


در شهر نیویوریک از سه ماه قبل تاکنون  یازده پزشک متخصص به طرز مرموزی کشته شدند که اخرین این پزشکان اقای دکتر میچل گاینورGaynor بنیانگذار و رئیس موسسه  سرطان شناسی گاینور در نیویورک  است  
قبل از او در در تاریخ 19 ژوئن دکتر براد استریت که در زمینه اوتیسم فعال بود به نحو مشکوکی با شلیک گلوله  فوت کرد که پلیس بدون انکه تحقیقاتی بکند انرا خودکشی اعلام کرد
سازمان نظارت بر دارو و درمان امریکا چند هفته قبل از مرگ دکتر برات استریت مطب او را مورد بازرسی قرار داده بود
در ماه مه نیز حدود 30 نفر از  پزشکان شرکت کننده در  کنفرانس اندیشه ازاد در المان با داروهای روانگردان مسموم شده بودند که تعدای از ان پزشکان  جزو لیست همین 11 نفر مقتولین  هستند

Wake Up World's mission is to help consciously awaken as many souls as possible, by providing an alternative news and information source to the propaganda

بیشتر  پزشکان کشته شده در زمینه طب مکمل و بازگشت انسان به طبیعت و درمان های سایکدلیک با داروهای گیاهی فعالیت می کردند و در سایت (جهان بیدار شو ) عضویت داشتند  wakeup-world.com

 
دکتر میچل گاینور متعقد بود  درمان اصلی سرطان و طول عمر انسان و زندگی سالم در بازگشت به طبیعت است  
مرگ مشکوک خالقان داروی سرطان
  یک رسانه آمریکایی مدعی شد دو دکتری که توانسته بودند به فرمول درمان قطعی سرطان دست پیدا کنند با مرگ‌هایی مشکوک از دنیا رفته‌اند.

: گلوبال ریسرچ در گزارشی به کشف جدیدی در علم پزشکی پرداخته و تاکید کرده است دو دکتری که توانسته اند در این رابطه اثرگذار باشند با مرگی مشکوک از دنیا رفته اند. خلاصه ای از گزارش مورد نظر در ادامه می آید:

 

ادامه مطلب ...

طلا: دانشجویان در میهمانی‌ها بوی مخدر گل را استشمام می‌کنند و معتاد می‌شوند!

طلا: دانشجویان در میهمانی‌ها بوی مخدر گل را استشمام می‌کنند و معتاد می‌شوند! 

   

نائب اول کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ضرورت افزایش آگاهی و دانش خانواده‌ها در زمینه عوارض مواد مخدر صنعتی نسبت به اعتیاد جوانان از طریق استشمام بوی "ماده مخدر گل" در محافل دانشجویی و مهمانی‌ها هشدار داد.

به گزار خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ حسین طلا گفت: در میان معضلات اجتماعی کشور مساله اعتیاد رتبه نخست را دارد و دغدغه بسیاری از مردم و مسئولان کشور به شمار می‌رود. 36 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته است، اقدامات خوبی هم انجام شده اما هنوز به موفقیت قطعی نرسیده‌ایم.

نماینده مردم تهران افزود: آمار معتادان باعث نگرنی است. موضوع مواد مخدر صنعتی به مساله اعتیاد در کشور دامن زده و خانواده‌های زیادی را درگیر ساخته است.

وی به شیوه‌های اعتیاد جوانان اشاره کرد و گفت: در زمان کنونی بسیاری از افراد ناخودگاه معتاد شده و به دلیل عدم اطلاع از روان‌گردان‌ها به مصرف این مواد روی‌آورند. موادی که آثار اجتماعی و فردی مصرف آن چندین برابر نوع سنتی است و اعتیاد آن عوارض جبران ناپذیری را به همراه دارد.

 بنابراین افزایش آگاهی و دانش خانواده‌ها در این زمینه امری بسیار مهم و ضروری به شمارمی‌رود.

نائب اول کمیسیون اجتماعی مجلس از اعتیاد دانشجویان از طریق استشمام بوی مخدر گل خبر داد و گفت: جوانان در جلسات غیر دانشگاهی در محافلی دعوت به بوی گل شده که این گل آغشته به مواد مخدر است و فرد را ناخودآگاه درگیر اعتیاد می‌سازد. اعتیادی که با آگاهسازی می‌توان از آن پیشگیری کرد و باید نسبت به این مساله افراد دانش داشته باشند.

 

ادامه مطلب ...

چرا مخدر گل فرم جدیدی از گیاه کانابیس (شاهدانگان ) محسوب می شود و چه فرقی با ماری جوانا و حشیش دارد .

متاسفانه در ایران درباره ماری جوانا و حشیش و مخدر گل  اطلاعات علمی کاملی وجود ندارد و  همگان فکر می کنند  ماری جوانا  و مخدر گل یکی است و هیچ فرقی با هم ندارند  به این علت  حتی  ستاد مبارزه با مواد مخدر  اهمیتی به رواج مخدر گل نمی دهد و در صدد مقابله با رواج  ماده مخدر گل نیست و این یک فاجعه است .

حشیش و بنگ و چرس و ماری جوانا شاهدانه ساتیوا و ایندیکا و ...مخدر گل چیست (ویدیو یوتیوب )

گروه گیاهان کانابیس یا شاهدانگان (دسته پنیرکیان )  دارای ماده مخدر توهم زای تی اچ سی THC است و  قبلا به سه گروه تقسیم می شد

شاهدانه ایندیکا (شاهدانه هندی است که در اسیا می روید )

شاهدانه ساتیوا (همان ماری جوانا است و بین 1 تا 3 در صد مخدر تی اچ سی دارد )

شاهدانه رودرالیس (در روسیه می روید و میزان  مخدر تی اچ سی  زیادی ندارد )

گیاه گروه شاهدانه یک گیاه دو پایه است و دارای دو جنس   نر و ماده است و میزان ماده مخدر تی اچ سی در همه انواع شاهدانه جنس  ماده کمی بیشتر از نوع نر است

شاهدانه هندی یا کانابیس ایندیکا

این فرم در اسیا می روید و از ان حشیش تهیه می کنند  این فرم شاهدانه به نام ایندیکا مشهور است

 میزان ماده مخدر تی اچ سی در داخل  شاهدانه ایندیکا که از ان حشیش تولید می کنند   حدود 5 در صد است  صمغ  و رزین گرفته شده از شاهدانه هندی می تواند تا  حدود  20  در صد ماده مخدر تتراهیدروکانابینول (تی اچ سی ) داشته باشد

کوش افغان خالص مقدار کمی در سرشاخه ها گل دارد و تی اچ سی ان-8 تا  10 در صد است


  کانابیس ایندیکا  دارای چندین فرم است و بعضی از انواع  ان مثل کش و یا شاخص شفق قطبی  که در نواحی کوه های هندوکش و شمال افغانستان می رویند  در روی سر شاخه های خود  گل های کوچکی  می دهند  و  ماده مخدر تتراهیدروکانابینول داخل گل ها ی  ان ها می بیشتر  است و به  حدود  8  تا 10 در صد می رسد اما در واقع بیشترین مقدار ماده مخدر تی اچ سی  در گیاه  شاهدانه هندی در داخل کرک های  است که بر روی  ساقه گیاه قرار دارد  می باشد



فرم کوش افغان در بالای کوه ها و مناطق نپال تبت و شمال افغانستان می روید




 کرک ها های روی بدنه گیاه شاهدانه هندی دارای بیشترین مقدار ماده مخدر تی اچ است اما بدنه شاهدانه هندی  سطح  زیادی ندارد در روی بدنه کرک های زیادی وجود دارد و   در بالای کرک ها  حبابچه ها (وزیکول ) کوچکی  وجود دارد  و داخل ان  ماده مخدر تتراهیدروکانابینول به شکل یک مایع سفید رنگ وجود دارد و برای ساخت حشیش برگ گیاه شاهدانه هندی را به بدنه ان فشار می دهند تا مایع صمغ مانند از بدنه به برگ های  شاهدانه بچسبد اما با این کار  باز هم  بالاترین مقدار ماده مخدر تتراهیدروکانابینول داخل مخدر  حشیش بیشتر از 5 تا 6 در صد نیست  

فرم دو جنسی کوش افغان دارای 15 تا  20 در صد تی اچ سی  و فرم های از الکالوئید های جدید کانابینوئید

 

ادامه مطلب ...

جب بوش: 40 سال پیش ماریجوانا مصرف می‌کردم

جب بوش: 40 سال پیش ماریجوانا مصرف می‌کردم

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعتراف کرد در دوران نوجوانی ماریجوانا مصرف می‌کرد.
به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پولیتیکو، «جب بوش،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، در یک مناظره تلویزیونی اعتراف کرد در دوران دبیرستان ماریجوانا مصرف می‌کرده است. در این مناظره پس از آنکه «رند پال،» سناتور جمهوریخواه و دیگر نامزد این انتخابات، به طور ضمنی به برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد که در اجرای قوانین فدرال در مورد مواد مخدر ریاکاری می کنند، بوش اعلام کرد: « منظور پال من هستم. او درباره من صحبت می‌کند.»

3 درصد از جمعیت دانشجویی مصرف‌کننده مواد مخدر هستند / مصرف ماده مخدر گل در استان مرکزی نگران‌کننده است

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر:

3 درصد از جمعیت دانشجویی مصرف‌کننده مواد مخدر هستند / مصرف ماده مخدر گل در استان مرکزی نگران‌کننده است

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سه درصد از جمعیت دانشجویی و یک درصد از جمعیت دانش‌آموزی کشور مصرف‌کننده مواد مخدر هستند.

خبرگزاری فارس: 3 درصد از جمعیت دانشجویی مصرف‌کننده مواد مخدر هستند / مصرف ماده مخدر گل در استان مرکزی نگران‌کننده است                

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا جزینی ظهر امروز در پنجمین نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار کرد: ارائه آمار و عملکرد در این بخش سبب می‌شود تا آگاهی افراد در این زمینه افزایش پیدا کند و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم و باید بدانیم که شاید فرزندان خودمان نیز درگیر این معضل شوند.94/06/26

 

ادامه مطلب ...

جرج سوروس به جای بمب اتمی شلدون ادلسون جوانان ایران را با مخدر گل خل کرد


جرج سوروس یکی از 30 میلیونر اول  جهان است او فردی کلیمی است که از دهه 1990 میلیون ها دلار برای ازاد سازی مصرف مخدر گل در امریکا هزینه کرده است و دارای  بیشترین سهام در شرکت مونسانتو است و پشت پرده رواج ماده مخدر ماری جوانا طبی (مخدر گل ) در جهان است
چندی قبل او با پرداخت مبلغ یک میلون دلار  به خوزه موهیکا رئیس جمهوراوروگوئه  باعث تصویب  قانون ازادی مصرف ماری جوانا در ان کشور شد  زیرا می خواست در اوروگویه برای کشت فرم جدیدی از شاهدانه دو جنسی سرمایه گذاری کند  
یک شرکت  متعلق به او می خواهد  فرم های جدیدی از مخدر گل (ماری جوانا طبی ) با ژنتیک جدید و قوی را در اروگوئه ثبت و بعد از کشت انرا به امریکا وارد کند 
 
August 12, 2015   by Dan Werb

Separating Fact from Fiction in the Cannabis Debate

ادامه مطلب ...

شما هم یک سویه ماری جوانا طبی به نام مخدر گل با نام سویه تهران یا کوروش بسازید

سلام آقای دکتر وقتتون بخیر، من دانشجوی کارشناسی ارشد اصلاح گیاهان دارویی هستم و روی شاهدانه کار میکنم اما تازگی متوجه شدم که برای ادامه تحصیل در ایالات متحده به کار های کلینیکال تریالز بیشتر از کار های اینویترو فاند میدهند، از آنجایی که شما فرد فعالی در زمینه ی مواد مخدر و شاهدانه هستین و مطالعات کاملی رو در این زمینه داشتین، خواستم از شما برای اینکه در چه زمینه ای کار کنم مشاوره گرفته و راهنمایی های لازم رو مبذول کنید، با تشکر

مخدر گل (ماری جوانا طبی ) سویه اوباما

سلام

دوست عزیز  در ایران هیچکس  مجوز  استفاده دارویی از کانابیس و حق تجویز انرا ندارد و هر کار علمی و پژوهشی و تحقیقاتی بر روی گیاهانی مثل کانابیس و مجیک و سالویا  هم ممنوع است . به این دلیل شما قادر به کار کلینکی بر روی شاهدانه در ایران نیستید

ماری جوانا طبی (مخدر گل ) ( سویه بن لادن )

با توجه به اینکه تغییر ات ژنتیکی بر روی گیاه  شاهدانه  سایتوا و ایندیکا بسیار اسان است اگر من بودم از ترکیب دو سویه از گونه های مختلف یک فرم جدید از شاهدانه طبی (مخدر گل ) را می ساختم .

این روزها هر ساعت شاهد ورود یک سویه جدید در دنیا هستیم  سویه شهر زاد سویه کیش سویه اوباما  سویه بن لادن شما هم یک سویه بسازید به نام ماری جوانا طبی  تهران ( مخدر گل سویه   تهران  یا کوروش یا داریوش ) با تی اچ سی 25 در صد به بالا !!

اکی ثانیه برایت یک بورس تحصیلی و گرین کارت می فرستند !

  • 3 درصد از جمعیت دانشجویی مصرف‌کننده مواد مخدر هستند / مصرف ماده مخدر گل در استان مرکزی نگران‌کننده است
  • جرج سوروس به جای بمب اتمی شلدون ادلسون جوانان ایران را با مخدر گل خل کرد
  • دکتر کارلتون ترنر خالق شاهدانه دو جنسی :استفاده از مخدر گل (ماری جوانا پزشکی ) باعث هموسکسول شدن و افزایش بیماری ایدز می شود
  • ازدواج کارتن‌خواب و معتاد سابق تهرانی با دختر تحصیلکرده دارای لیسانس مدیریت

    ازدواج مردی که سال‌های سال یکی از کارتن‌خواب‌های شهر تهران بوده، با دختری که لیسانس مدیریت دارد، اتفاق بامزه این روزهای شهر است.
    دو سالی از بهبودی و نجات مجید از مرداب اعتیاد می‌گذرد؛ مردی که بیست سال از زندگی ۴۷ ساله خود را گرفتار افیون اعتیاد بوده، حال زندگی جدیدی را در کنار همسرش آغاز کرده است.

    مجید دانشجوی رشته‌ مکانیک و سال آخر دانشگاه دولتی بود که گرفتار اعتیاد شد. درس و دانشگاه را رها کرد و به سراغ اعتیاد رفت.

      ادامه مطلب ...

    سه میلیون دانش آموز مدرسه را رها کرده اند/بیشتر دانش‌آموزان معتاد در شرق کشور

    مجید ابهری، آسیب‌شناس با رد اظهارات آموزش و پرورش گفت:
    سه میلیون دانش آموز مدرسه را رها کرده اند/بیشتر دانش‌آموزان معتاد در شرق کشور

    یک رفتارشناس گفت:چگونه ممکن است در سن دانش‌آموزی، معتاد نداشته باشیم. سه میلیون نفر آمار غایب از مدارس است که بخشی از آنان همین نوجوانان معتاد یا کودکان کار می باشند.

     اغلب اینگونه افراد مدرسه را رها کرده و به کارهای اجباری یا بزهکاری کشیده شده‌اند.

    بهتر است آموزش و پرورش با همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر، سازمان بهزیستی و قوه‌قضائیه دست به غربالگری در دوران راهنمایی و دبیرستان به‌ویژه در استان‌های شرقی و جنوب‌شرقی بزنند تا آنگاه معلوم شود آیا دانش‌آموز معتاد داریم.

    روزنامه آفتاب یزد نوشت: چندی است برخی از کارشناسان نسبت به ظهور دانش‌آموزان معتاد هشدار می‌دهند اما مسئولان وزارت آموزش و پرورش نظر دیگری دارند و همیشه از در انکار درآمده‌اند. در همین راستا این بار مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه «ما دانش‌آموز معتاد» نداریم، در عین حال از استعمال موادمخدر صنعتی توسط برخی از دانش‌آموزان خبر می‌دهد و می‌گوید: «ما تاکنون گزارشی از استعمال موادمخدر سنتی (حشیش) نداشتیم.»

      ادامه مطلب ...

    معرفی انواع مخدر گل ( ماری جوانا بیوه سفید) از دسته شاهدانه های دو جنسی با میزان 20 در صد ماده تی اچ سی

    ماری جوانا بیوه سفید یکی از مشهور ترین  انواع ماری جوانا دو جنسی است  که  در سال  1994 برای اولین بار  از تغییر ژنتیکی  ماری جوانا ساخته شد .

    انواع ماری جوانا دو جنسی در ایران به نام مخدر گل شناخته می شود

    اقای Howard Marks هوارد مارکس  ملقب به شانتی بابا   Shanti Baba    و مشهور به  اقای قشنگ  Mr. Nice در سال 1994 توانست  با  ترکیب دو گیاه  شاهدانه  ایندیکا   به میزان 60 در صد با شاهدانه  ساتیوا به میزان 40 در صد گیاهی  دو جنسی و جدید  از دسته شاهدانگان را بسازد

    ماری جوانا بیوه سفید دارای 20 در صد ماده مخدر تی اچ سی و مواد جدید دیگری است

    تا قبل از سال 1994 گیاه ماری جوانا دو جنسی در جهان وجود نداشت و هیچ کدام از انواع گیاه شاهدانه دارای این مقدار ماده مخدر تی اچ سی نبودند

  • دکتر کارلتون ترنر خالق شاهدانه دو جنسی :استفاده از مخدر گل (ماری جوانا پزشکی ) باعث هموسکسول شدن و افزایش بیماری ایدز می شود
  • جرج سوروس به جای بمب اتمی شلدون ادلسون جوانان ایران را با مخدر گل خل کرد
  • پرتره زنی از صورت خودش قبل و بعد از مصرف ماده مخدر ال اس دی Woman Draws a Self-Portrait Before And After
  • Kief مخدر کیف محبوب اعراب

    Kief مخدر کیف

     مخدر کیف که گاهی به صورت  KEEF  یا KIF  هم  نوشته می شود  در  زبان عربی به معنی لذت است

     کیف ماده مخدری است که از کرک های گیاه شاهدانه ایندیکا گرفته می شود 





    کرگ های گیاه ایندیکا دارای مقدار زیادی از ترکیبات کانابینوئید است  است  و این ماده دارای غلظت بالای از ماده  مخدر تی اچ سی است 



    مصرف  kief به  صورت دودی و یا تبخیری است و اعراب انرا با قلیان یا سیکار  هم می کشند

    مصرف مخدر کیف  می تواند تا 12 ساعت  حالت نئشکی و سرخوشی بدهد  مخدر کیف در بین اعراب طرفداران زیادی دارد

    الطبیب یزدان نیاز المرکز الطبی لعلاج الصداع العنقودی والقلق والاکتئاب فقط مع الفطر السحری فی الشرق الأوسط

    آمار وزیر کشور از تعداد ‌معتادان در ایران : 1.5 تا 2 درصد مردم کشور به اعتیاد مبتلا هستند.

    آمار وزیر کشور از تعداد ‌معتادان در ایران

    وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: 1.5 تا 2 درصد مردم کشور به اعتیاد مبتلا هستند.
     
    ادامه مطلب ...

    در چهار ماهه نخست سال جاری مرگ ۹۳۹ نفر به دلیل سوءمصرف مواد مخدر

    مرگ ۹۳۹ نفر به دلیل سوءمصرف مواد مخدر

    ایلنا: در چهار ماهه نخست سال جاری ۹۳۹ نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر در کشور جان خود را از دست دادند، از کل تلفات مواد مخدر در این مدت ۸۳۸ نفر مرد و ۱۰۱ نفر زن بودند.

    مرگ ۹۳۹ نفر به دلیل سوءمصرف مواد مخدر

    به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در چهار ماهه نخست سال جاری آمار تلفات سوءمصرف مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو دهم درصد افزایش یافته، این آمار در چهار ماهه ابتدایی سال قبل ۹۳۷ نفر بوده‌است.

     

    ادامه مطلب ...

    کلاف سردرگم ساماندهی معتادان ,و حضور یک معتاد کارتن خواب در شبکه خبر + تصاویر

    در خلال برنامه پیشخوان خبر، که به موضوع اعتیاد و ساماندهی معتادان بی سرپناه می پرداخت، یک معتاد کارتن خواب با حضور در استودیو شبکه خبر در برابر سردار مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی قرار گرفت و به بیان مشکلات این قشر پرداخت.
    در خلال این برنامه یک معتاد بی سرپناه برای مواجه مستقیم با مسولان به استودیو شبکه خبر هدایت شد. وی اعلام کرد تاکنون 5 بار به کمپ ترک اعتیاد رفته اما به دلیل نبود کار و انگیزه زندگی مجددا گرفتار اعتیاد شده است.
    این فرد معتاد با اشاره به مشکلات جامعه و نداشتن کار و درآمد گفت: هربار که بوسیله پلیس دستگیر می شود بعد از دو روز به سطح خیابان باز می گردد. همچنین محسن روشن پژوه معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی  هم در برنامه حضور داشت.

    سردار مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با اشاره به ناهماهنگی ها و مشکلات در بحث ساماندهی معتادان کارتن خواب، گفت: برخی دستگاهها در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند.
    این برای نخستین بار در رسانه است که یک آسیب دیده اجتماعی در یک برنامه زنده تلویزیونی و در مواجه مستقیم با پلیس و مقام مسئول در سازمان بهزیستی قرار می گیرد و سخن می گوید.
     
    ادامه مطلب ...

    داستان است یا کامنت یا دفاع ازمخدر گل یا مدرکی دال بر دیوانگی

    داستان است یا کامنت یا  دفاع از گل  یا مدرکی بر دیوانگی

    این کامنت کسی در دفاع از مخدر گل است کسی که گل می کارد و مصرف می کند و در قبرستان نزدیک خانه سالویا دیده و در گاوداری به دنبال مجیک ماشروم است

    حالا با خواندن  این کامنت باز هم بگوئید مصرف ان روی مغز اثر ندارد

    تو قبرستونه محلمون که حکم جنگلو داره امسال پر از سالویا شده منشا از گلهایی بود سره قبرا میزاشتن یعنی تو گل فروشی ها سالویا دیواینوریم رو به عنوان گیاه زینتی میفروشن.






     

    ادامه مطلب ...

    درمان بیش فعالی و خشونت در اطفال و خشم و اضطراب با خورش در کمجدان مسی و پلو در ظرف روی!Zinc and Copper Deficiency

    درمان بیش فعالی و خشونت در  اطفال  و  خشم و حملات پانیک و اضطراب با خورش در کمجدان مسی و پلو در ظرف روی!

    یکی از عوامل ایجاد بیش فعالی موادی به نام کاتکولامین ها هستند این مواد در زمان خشم و حملات پانیک و اضطراب هم در بدن تولید می شوند

    کاتکولامین ها شامل سه ماده دوپامین و ادرنالین و نورادرنالین هستند که در بدن در نقاط مختلف به خصوص غده ادرنال و مغز باعث افزایش فعالیت کل اعضای بدن شده و در بچه های بیش فعال باعث ایجاد انرژی حرکتی و بیخوابی می شود .

     من به بیش فعال ها و در زمان ترک معتادان به انها  توصیه  پختن غذا در ظروف مسی می کنم .(درمان بیش فعالی )

    یکی از توصیه های مهم من به والدین کودکان بیش فعال و افراد معتادی که زمینه بیش فعالی و نقص توجه دارند خوردن هفته ای سه بار خورش قرمه سبزی و یا قیمه با لیمو امانی زیاد است خورشی که باید حتما در کمجدان مسی قدیمی پخته شده باشد  و برنجی که در ظرف رویی پخته شده است می باشد

    مصرف نان گندم و برنج یکی از مهمترین علت کمبود مس در بدن است در بررسی های انجام شده درامریکا حدود 25 در صد جوانان و سالمندان دچار کمبود مس هستند البته کمبود مس مزمن    از 25 در صد است  یکی از علل خستگی زودرس  و بی حالی در انسان کمبود مس است کمبود مس  اکثرا همراه با کمبود ویتامینB12  دیده می شود

    کمبود مس در بد ن انسان باعث کم خونی ارتروز و پوکی استخوان و روماتیسم می شود یکی از علل خستگی مزمن کمبود مس در بدن است

    کمبود مس باعث اختلال در سیستم   خون سازی ، سیستم قلبی عروقی، بافت همبند و استخوان، سیستم عصبی، و سیستم ایمنی بدن می شود مس یک انتی اکسیدان بسیار خوب است

    تحقیقات نشان داده است که  غلظت سرمی مس / روی SOD (سوپراکسید دیسموتاز) در کودکان مبتلا به ADHD کم است

     مس و روی در بیماران دچار اوتیسم کم و نسبت ان غیر طبیعی است

    هفته ای سه بار حتما در ظرف مسی یک خورشت با لیمو امانی زیاد برای خانواده طبخ کنید بعد از یک هفته تغییرات زیادی در اخلاق و انرژی خانواده خواهید دید در ضمن اینکه کم خونی فقر اهن خانمها هم به سرعت درمان می شود

     طبخ غذا در ظروف مسی و ارتباط ان با عصاره جوانی و داروهای ترک اعتیاد و پپتید مس جی‌اچ‌کی-سی‌یو

    آیا استفاده از کندر در درمان بیماری بیش فعالی کودکان موثر ...

    رحم مادران باردار و شیر مادر شروع اعتیاد به مواد مخدر و سندرم بیش فعالی و خشونت در کودکان است .( مونو سدیم گلوتامات MSG )

    غذای نذری امام حسین در روز عاشورا داروی ترک متامفتامین (شیشه)

    مونوسدیم گلوتامات Monosodium glutamate (MSG) برای تخریب زندگی انسانها وارد چرخه غذایی می شود

    ترک اعتیاد ماده مخدر شیشه ابتدا نیازمند به بررسی شخصیت بیمار دارد (تقسیم بندی مصرف کننده گان مخدر شیشه ).

    ادامه مطلب ...