دکتر یزدان نیاز
دکتر یزدان نیاز

دکتر یزدان نیاز

من یه غلطی کردم گل کشیدم و پانیک میشم.پروپرانول میتونه کمک کنه؟ یا دارو های ضد اضطراب؟

سلام دکتر مخلصم 
من یه غلطی کردم گل کشیدم و پانیک میشم میخوام بدونم تو زمانی که پانیک شدم چه دارویی مصرف کنم اروم بشم صمغ مر دوست ندارم پولشم ندارم 

پروپرانول میتونه کمک کنه؟ یا دارو های ضد اضطراب؟ 

 

 

سلام

بله پروپرانول (ایندرول ) می تواند موقتا کمک کند ولی درمان علامتی است 


درمان هراس و اضطراب و حملات ترس Panic attack به علت مصرف ماری جوانا گل (طبی ) مخدر گل


حتی یک بار مصرف مخدر گل می تواند شخص را بعد از سالها دچار حملات پانیک بکند



شیطانی به نام مخدر گل به علت وجود ماده ای به نام 11-nor-9-Carboxy-THC درون مغز شما را دچار حملات پانیک مداوم می کند


  • فرق بین اعتیاد به مخدر ها و محرک ها و نیاز به مصرف روانگردان ها
  • خدا را با فنتیلامین جستجو و رازهای زندگی را در سروتونین پیدا کنید
  • تلاش محققان ایرانی برای یافتن درمان اعتیاد به «شیشه»
  • یک داستان عاشقانه آمریکایی؛ ۷۰ سال زندگی مشترک (رابطه بین مرگ عشاق )
  • ایا مصرف کندر تست اعتیاد به مخدر شیشه را مثبت می کند .
  • افسردگی چیست و رابطه ان با تغذیه چگونه است (3)
  • افسردگی چیست -داروهای ضد افسردگی چگونه عمل می کنند
  • ایا راهی هست از تغییرات بدنی مصرف مخدر شیشه جلوگیری کنیم
  • گلدان ها مصرف ماری جوانا در امریکا را افزایش و کوکائین را کاهش دادند
  • ۴ درصد دانش آموزان سابقه مصرف شیشه دارند
  • افسردگی چیست -داروهای ضد افسردگی چگونه عمل می کنند ...
  • صحبت کردن از عشق حال با مواد مخدر خطر زندانی شدن در پی دارد ؟
  • افسردگی چیست و رابطه ان با تغذیه چگونه است (3) - مشاوره ...